music for montserat

Started by Benco, November 28, 2006, 16:17:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Benco

Een vraagje :

Een lange tijd geleden had een kammeraad van met (iem uit thailand) vanuit  Thailand (waar hij jarlijks z'n ouders gaat bezoeken) een vcd bij  met een concert op "Music for Montserat" een benefit concert ten voordele van Montserat  die daar een orkaan uitbartsing geleden hebben ....
'swerelds grootste artiesten die ooit op dat eiland opnames maakten  hebben de handen in elkaar geslagen om er een fantastisch concert te geven ... Phil Collins , Sting , Mark Knopfler , EricClapton , Paul McCartney , Elton John , Jools holland , Carl Perkins ..........
Jammerlijk genoeg is de kwaliteit van de vcd bagger (wsl een illegale thaise copie warvan mn maat dan voor mij een copietje getrokken heeft) 
Mijn vraag : heeft iemand dat concert op goeie kwaliteit ? en kan deze voor mij tegen betaling  evt een goeie copie maken , of (NOG BETER) weet iemand waar ik het concert officieel op dvd kan kopen ?

Alvast bedankt voor de reacties
MVG , Benco.

Robbo

Je kan de mijne overnemen voor 6 euro + 1,56 verzending.  PM me maar.

ajbeefde

Gewoon te koop bij bv Van Leest.......

Is trouwens al een "oude" DVD, en weer opnieuw uitgebracht.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI