Anti Pop-Up

Started by Spacebass, January 8, 2003, 23:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

1. http://www.panicware.com/ eens.'
2. NetCaptor
3.FreeSurfer21025.exe zou je van je popup probleem af moeten zijn.

advr



Welek werkt het beste, ik wordt ook gek van die pop-ups. :P

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Firefox  ;D Nergens last van!!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

johnl

Ik gebruik de google pop-up killer, werkt super en je kan snel, als het nodig is, pop-ups door laten.

Erik

fFirefox en mozilla doen het al standaard en je kan regelen dat bepaalde wel worden doorgelaten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Oracle

Quote from: johnl on June 10, 2004, 17:39:49
Ik gebruik de google pop-up killer, werkt super en je kan snel, als het nodig is, pop-ups door laten.

Volgens mij is die onderdeel van de google-toolbar, en dat ding is spyware... ;D

Ik gebruik zelf PopThis!, en die werkt in 99% van de gevallen prima... Ik heb eigenlijk alleen nog last van Floating pop-ups...

Om je pop-killer te testen: Popup test.

Groet,
Mark

advr


Ik heb Mozilla Firefox 0.9 geinstalleerd en de eerste indrukken zijn erg goed!!

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

B.J.

Voor IE gewoon google toolbar maar Bas zit aan de FF 0.9 (nieuwste nightly  ;D )

advr

#8
Quote from: Bas Janssen on June 11, 2004, 10:54:42
Voor IE gewoon google toolbar maar Bas zit aan de FF 0.9 (nieuwste nightly  ;D )

Ik ook, althans op mijn notebook om het uit te proberen.  8) Maar zoals ik al aangaf de eerste indrukken zijn wel goed. Alleen erg wennen aan de bookmarks, die moet ik nog wel herconfigureren. ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Quote from: Mark Lemmens on June 11, 2004, 09:36:00


Ik gebruik zelf PopThis!, en die werkt in 99% van de gevallen prima... Ik heb eigenlijk alleen nog last van Floating pop-ups...

Om je pop-killer te testen: Popup test.

Groet,
Mark

Hoi Mark,

Ik heb dat PopThis geinstalleerd maar ik hou een pop up die ik juist weg wil hebben. Ik weet niet of je nog meer kunt instellen? ???

Groet,

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Zelf ook even op die testsite getest met firefox. Versie 0.8 liet er toch nog 3 door.
Toen nog maar eens met de nieuwste versie 0.9 en toen kwam er nog maar één door.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

B.J.

Bij mij 2 stuks!

http://www.popuptest.com/popuptest6.html roze dingetje
http://www.popuptest.com/popuptest8.html  in screen


Wat wel goed is dat hij de goode popups wel doorlaat!

advr

Quote from: Bas Janssen on June 18, 2004, 15:37:01
Bij mij 2 stuks!
http://www.popuptest.com/popuptest6.html roze dingetje
http://www.popuptest.com/popuptest8.html  in screen
Wat wel goed is dat hij de goode popups wel doorlaat!

bij mij alleen de laatste, bij firefox 0.9. Dus dat gaat wel goed. ;) IE is en blijft een ramp daarin. :P


Quote from: Bas Janssen on June 18, 2004, 15:37:01
Wat wel goed is dat hij de goode popups wel doorlaat!

Welke zijn wel goed? ???


Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Scarp

Goede pop ups zijn de popups waar je zelf omvraagt. Oftewel, wanneer je een link aanklinkt die daarna oppopt. Echter ongevraagde popups zijn nagenoeg nooit wenselijke popups.

B.J.

Quote from: advr on June 18, 2004, 15:48:15


bij mij alleen de laatste, bij firefox 0.9. Dus dat gaat wel goed. ;) IE is en blijft een ramp daarin. :P



Jij ziet serieus niet een rose dingetje rechts boven in??  (scroll eens iets naar rechts)
Ik heb nml ook 0.9

Erik

Quote from: Bas Janssen on June 18, 2004, 16:19:48


Jij ziet serieus niet een rose dingetje rechts boven in??  (scroll eens iets naar rechts)
Ik heb nml ook 0.9
Ik denk dat zo hoort. Ik zie allen de laatste linker .05 cm bij FF09.
In iE komt er een compleet venster van een cm of 5  te voorschijn die continu in beeld blijft.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

advr

Quote from: Bas Janssen on June 18, 2004, 16:19:48
Jij ziet serieus niet een rose dingetje rechts boven in??  (scroll eens iets naar rechts)
Ik heb nml ook 0.9

Je hebt gelijk, hij zat rechts boven in de hoek.  :P

Het vreemde is wel met  dat  firefox en ik het notebook weer opstart er geen "Show new unread posts since last visit" meer zijn. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Moet ik dan de tab ook echt afsluiten om wel de unread posts te lezen? :o

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

B.J.

Quote from: advr on June 19, 2004, 13:17:56


Je hebt gelijk, hij zat rechts boven in de hoek.  :P

Het vreemde is wel met  dat  firefox en ik het notebook weer opstart er geen "Show new unread posts since last visit" meer zijn. Dat kan ik me echt niet voorstellen. Moet ik dan de tab ook echt afsluiten om wel de unread posts te lezen? :o

Ad.
Hmm ik geloof niet dat ik helemaal snap wat je bedoelt.

Bedoel je dat wanneer je FF gebruikt, je niet het regeltje "Show unread posts since last visit." op het htforum krijgt?
Wat heeft dit met een tab te maken volgens jou?

advr

Is ook lastig uitlegge eigenlijk.. :o

Als ik met IE naar het forum gaat dan heb ik altijd nieuwe posts sind de laatste visit. Met FF hab ik het forum onder zo'n tab zitten welke automatisch dan de site laadt. Ik had al een paar keer dat er dan geen posts zijn zinds de laatse visit. Kan toeval zijn maar wel vreemd.  ???

ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Oracle

Quote from: advr on June 14, 2004, 22:25:59


Hoi Mark,

Ik heb dat PopThis geinstalleerd maar ik hou een pop up die ik juist weg wil hebben. Ik weet niet of je nog meer kunt instellen? ???

Groet,

Ad.

Hai,

nee, je kunt helaas niets instellen verder, of je moet al upgraden naar PopThis Pro, maar ach, voor die ene popup, vind ik het resultaat al prachtig... :)

Groet,
Mark

FrankB

Quote from: Bas Janssen on June 18, 2004, 16:19:48
Jij ziet serieus niet een rose dingetje rechts boven in??  (scroll eens iets naar rechts)
Ik heb nml ook 0.9

Ik zie ze ook alletwee met firefox 0.9
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

s.t.

OPera gebruiken :) de beste pop killer ever

B.J.


advr



Ik heb wel Opera op mijn Psion Netbook. Maar op mijn netbook komen al helemaal geen pop ups!! ;D ;D

Ik heb Opera wel eens geprobeerd een tijd terug maar was daar niet echt van onder de indruk. FF 0.9 welke ik nu op mijn notebook heb daarintegen werkt perfect. Zonder al te veel te moeten instellen. :D
Gelukkig zijn de pop-ups waar ik met IE last van heb met FF0.9 verdwenen.  ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

ben ineens mijn avatar kwijt in firefox en in IE heb ik h em nog wel. >:D

hoe kan dat nou weer??? :P

Help..
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster