ACQUA is verhuisd...

Started by ACQUA, November 1, 2006, 16:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Even een update: er wordt zaterdag een pioneer VSX-916-S opgehaald, nu nog zoeken naar een bijpassende sub

vieze freddie

jeeee
binnenkort M&G!!!
en ik kan de afstand naar huis kruipen ;)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

hehehe M&G zal wel eens komen als de set iets of wat op punt staat  ;D

ACQUA

En de sub is aangekomen,net even aangesloten en man o man wat een verbetering. Heb nog niet de tijd gehad om hem volledig af te stellen maar hij klonk behoorlijk goed. De volledig fotoshoot wordt verwacht in mei, eerst verhuizen en installeren en dan komen er nieuwe foto's van de nieuwe woonkamersetup.

ACQUA

Voila,
alle papieren zijn opgemaakt
meeste spullen zijn aangekocht
dus
vanaf 01/05/2007 zal ik en men vriendin meer kunnen genieten van elkaar en de HT natuurlijk

Upgrade's die zeker nog verder besproken zullen worden
-plasma (zal er toch is van moeten komen,voorkeur 37" van Panasonic)
-eventueel luidspekers (niet echt een must,beeld is belangrijker voor mij)

Onne

Leuk, gefeliciteerd!!

ACQUA

We zijn al iets of wat verhuisd:


Meer foto's komen er na volledige setup.

ACQUA

Dank u,
alleen is de tv wat klein uitgevallen maar de vriendin wil nog niet meteen overstappen naar "een maatje groter" dusja. Alles op zijn tijd  ;D

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

vieze freddie

Quote from: ACQUA on May  6, 2007, 10:55:11
Dank u,
alleen is de tv wat klein uitgevallen maar de vriendin wil nog niet meteen overstappen naar "een maatje groter" dusja. Alles op zijn tijd  ;D

... das zo een voorzetje, moet ik het nog zeggen? ;D ;D ;D

wie het kleine niet eert!

tziet er al ferm uit!  (hint hint ;) )
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup

ACQUA

Dank u allen,

Wat er nog moet gebeuren:
Rears en center aansluiten
Fronts en sub voorzien van een stevige bodem
Volledig afstellen van geluid
ISF (als Frank nog eens in de buurt komt)
verdere aankleding van het appartement met tapijten e.d. voor iets meer te dempen

en natuurlijk een zeer kleine m&g want ik heb eigelijk niets spciaals van apparatuur zoals de mede-forumers.

vieze freddie

het moet niet duur zijn om goed te klinken!!
ben heel benieuwd naar hoe uw fronts klinken
wat komt er eigenlijk als rear en center?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

wel momenteel heb ik nog oude speakertjes van panasonic, deze komen van men eerste homecinema-setje. Ze doen nog steeds hun werk en eigelijk is het nu zonde van men geld om hierin te upgraden aangezien er ook moet geleefd worden natuurlijk.

Deze zullen ooit wel eens vervangen worden maar momenteel nog geen plannen hiervoor.

vieze freddie

kheb juist hetzelfde gedaan int begin
... maand later al anders gekocht ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

Momenteel is het nog afwachtten hoe het allemaal gaat lopen, eerst de rekeningen aanzuiveren en dan zien we wel.

Stiekem hou ik ebay wel in de gaten voor een eventueel koopje. ;D

TheSpeedSkater

Ziet er netjes uit, maar misschien kunnen je speakers een klein stukje naar voren?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

ACQUA

QuoteZiet er netjes uit, maar misschien kunnen je speakers een klein stukje naar voren?

Ja maar men kabels zijn net iets te kort, hieraan wordt gewerkt  :)

QuoteErg mooi tv meubel trouwens, zou ik mogen weten waar je die vandaan hebt?

Deze heb ik gekocht bij onze meubelzaak in de buurt "Moens", de naam moet ik je schuldig blijven maar het komt van een Belgische fabrikant.

ACQUA

Weer een update:
De sub is voorzien van een blauwe hardsteen bodem en klinkt ongelooflijk. Zonder de bodem klonk hij wat boemerig en onoverzichtelijk. Nu klinkt hij hard, stevig en ik voel de luchtdruk echt om me heen.  Je lichaam davert zonder dat de vloer of meubels staan te trillen. Zalig gewoon  ;D

De fronts staan nu ook iets naar voor en verder uit elkaar, dit geeft een veel mooier geluidsbeeld en ook bij surround veel beter. Voorheen kwam precies al het geluid uit de center. Nu kan ik alle kanalen appart aanduiden.

De nieuwe zetel is gisteren ook aangekomen en zit zalig, alleen is hij wat groot uitgevallen maarja.

Ik wist niet dat zo'n kleine aanpassingen, zo'n gevolgen konden hebben op het geluid. Maar het bevalt me meer en meer  ;D

Foto's komen eraan maar de batterijen zijn aan het opladen.

mikeske

Die upgrades vind ik ook altijd de beste  :)
Gratis of toch bijna gratis en een grote verbetering  ;)

En we verlangen natuurlijk naar de foto's   ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

peterrr

Ziet er erg goed en gezellig uit,  en altijd leuk met een fotootje  ;D

Veel geluk jullie samen daar.

groet peterr



Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

ACQUA

#46
Even een foto-update: ;D



Nu zijn we even gerust op alle vlakken en stillaan zullen er wel dingen veranderen maar eerst even welverdiende rust.

ACQUA

#47
nog enkele:






TheSpeedSkater

Quote from: ACQUA on May 14, 2007, 15:36:02
Even een foto-update: ;D
Ziet er goed uit!

Mooie kleur vloer ook. Zoiets zoek ik ook. Is het echt hout of laminaat?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

ACQUA

Volgens mij is het een soort van laminaat, je voelt echt de structuur van de nerven enzo. Bijna echt