ACQUA is verhuisd...

Started by ACQUA, November 1, 2006, 16:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ACQUA

#75
er moet nog wat opgeruimd worden en de Clarro's moeten nog afgewerkt worden. Daarna worden er opnieuw foto's genomen. Al onze medewerkers zijn bezet, gelieve een ogenblik te wachtten aub  ;)

daxie

gaat weer de goeie kant op!

de totems staan heel erg mooi in je interieur, succes met de afwerking

ACQUA

Wat de afwerking betreft word het waarschijnlijk een donkere tint van de achtermuur.  Moet ik nog uitzoeken,alsook de keuze tussen mat of satijnlak.

mikeske

En waar zijn de foto's van de nieuwe vriendin ???

;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie

Quote from: mikeske on December  4, 2007, 12:13:24
En waar zijn de foto's van de nieuwe vriendin ???

;D

leest yessica mee??

ACQUA

Ik ga proberen er een paar te maken of ik kijk straks eens in onze pc, zit nu op het werk  :)

mikeske

Quote from: daxie on December  4, 2007, 12:52:09
leest yessica mee??

ze staat nu achter me en heeft het gezien  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Fotokes:
Ik op de achtergrond en Kim

Kim

En ik op de boot naar Spinalonga (Kreta)


Tja niet zo'n al te beste foto's maar we pakken beide niet zo op digitaal formaat  ;D

ACQUA

Er zijn nog een aantal upgrade's komende:

- nieuwe speakercable dankzij Molle


- nieuwe speakercable dankzij ht-kabouter


Beide kabels worden getest en daarna wordt er een keuze gemaakt welke het word.  De overgebleven kabel wordt waarschijnlijk verkocht of geruild.

- een nieuwe scart voor de digibox (de huidige geeft een beetje ghosting op men plasma) tenzij dat het aan de plasma ligt?

In de loop van volgend jaar:

Nieuwe DVD-speler, powercable's, powerblock, ...




molle

En welke is het geworden?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ACQUA

Wel momenteel heb ik alleen jouw kabel Molle, de andere is nog onderweg.  Heb wel langs 1 kant de vorkjes eraf moeten halen, paste niet op men versterker.

Ik wacht dus nog op de andere maar deze bevalt me wel  ;)

ACQUA

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

ACQUA

De kabel van ht-kabouter is me momenteel aan het betoveren. Is een betere match met mijn luidsprekers, DVDGuy waag je kans PM is onderweg  ;D

Ook nog onderweg: de toschiba EP10 van Shane one  ;D

Ben gewoon benieuwd wat deze presteerd in gewone weergave alsook HD natuurlijk.

ACQUA

molle

Quote from: ACQUA on December 19, 2007, 19:04:20
De kabel van ht-kabouter is me momenteel aan het betoveren. Is een betere match met mijn luidsprekers, DVDGuy waag je kans PM is onderweg  ;D

Ook nog onderweg: de toschiba EP10 van Shane one  ;D

Ben gewoon benieuwd wat deze presteerd in gewone weergave alsook HD natuurlijk.

ACQUA

Toch leuk als je 2 kabels te gelijk kan testen he. Dan vind je altijd wat je zoekt ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ACQUA

Ja dat wel, ik heb vandaag shiften gespeeld van elk een half uur met steeds dezelfde muziek om echt het verschil te kunnen maken.  De canare was zeer ruimtelijk en geef meer laag.  De qed gaf een iets beter laag en meer detail, mogelijks door de bi-wire aansluting?  Ik ben een leek op dit vlak maar voor mij was dit de juiste keuze.

ACQUA

Er is nog een update onderweg, een Toschiba EP10 HD-DVD speler van Shane One
Ook is er iets aan het broeien in men achterhoofd om een 5.1 opstelling te maken met Clarro's maar daar ben ik nog niet uit.  Moet namelijk nog een ontwerp zoeken als center met dezelfde units.

ACQUA

Even een vraagje over de instellingen van bron en weergever...
Hoe stel ik het best alles in qua beeldformaat?  Alles 16:9?  Soms heb ik kanalen die, als ik ze omzet naar 4:3, er beter uitzien dan 16:9

Plasma staat ingesteld op "auto" en de digibox en dvd staat op 16:9

peterrr

ziet er goed uit.......Beide  :-X
Nee zonder gekheid echt leuk optrekje geworden met een mooie set,
en idd wel naar de ikea voor een rekje.
vrouwen houden niet van rondslingerende dvd,cd,sokken......... ;D


Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

ACQUA

Dank u, wat me nog ergerd is de kabelbende achter de units.  Hier zal ik dit jaar men meeste aandacht aan besteden.  Mss DIY interlinks maar moet eerst nog wat bijlezen.  Heb namelijk nog een groot aantal coax over die ik misschien wil gebruiken, echter weet ik niet meteen ofdat deze geschikt is voor analoge interlinks.

ACQUA

ik denk dat ik me dit jaar ook meer ga bezig houden met het stereo-gebeuren.  Ik werk ook veel van thuis uit dus een leuk achtergrond muziekje hoort daarbij, nu wil ik wel wat beters dusja mss tijd voor een volledige upgrade...

dus nieuwe bekabeling,luidsprekers,cd-speler (liefst met USB als dit bestaat  :) ), versterker ben ik nog niet uit...

ACQUA

Er zijn misschien dit jaar grotere veranderingen gepland, net een tip gekregen voor enkele nieuwbouwappartementen.  Hopelijk zijn er nog vrij  ;D
Ons huidige appartement is groot genoeg,echter slecht gelegen in de nabijheid van een nieuw café met voetbalfans e.d.  >:(

ACQUA

#96
Hier gaan we morgen eens naar kijken, een nieuwbouwappartement. iets groter dan dat we nu hebben in een rustig kader en met een terras in de zon



de zithoek is 4x3m, niet echt groot maar voor ons groot genoeg. 

ACQUA

En vanaf eind juni dit jaar gaan we over naar appartement II  ;D

Dus opnieuw verhuizen,spulletjes kopen, lampen ...

Maar we blijven in stereo draaien, ik spaar wel voor later een degelijke set.

ACQUA

mikeske

Quote from: ACQUA on January 17, 2008, 10:53:31
En vanaf eind juni dit jaar gaan we over naar appartement II  ;D

Dus opnieuw verhuizen,spulletjes kopen, lampen ...

Maar we blijven in stereo draaien, ik spaar wel voor later een degelijke set.

ACQUA

Feli  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4