ACQUA is verhuisd...

Started by ACQUA, November 1, 2006, 16:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Quote from: ACQUA on May 14, 2007, 15:59:30
Volgens mij is het een soort van laminaat, je voelt echt de structuur van de nerven enzo. Bijna echt
Thanks. Erg mooi. En handig in onderhoud.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mikeske

hey acqua, hele mooi woonkamer heb je daar.
Vind de kleurencombinaties zeer rustgevend.
Later wil ik ook iets in die aard  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Ik vond dat de woonkamer rustgevend moest zijn, daarom gekozen voor gebroken wit met 1 contrastkleur. Bij ons is deze contrastkleur "schaduw" van Levis geworden.
Verder ook gekozen voor meubels met een lichte kleur, donkere kleuren kunnen de ruimte verkleinen en is ook makelijk want je ziet het stof veel minder  ;D
De zetel is het makkelijkst, alle overtrekken kunnen in de wasmachine en dus zeer gemakkelijk als je huisdieren of kinderen hebt.

Stadium III

De bank is echt wel lekker om een filpie in te kijken !!!

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

ACQUA

Het is echt een luie zetel, gewoon zitten lukt echt niet. Lekker languit  ;D

TheSpeedSkater

Ahhh.. ik zie nu dat de kleur van de vloer een stuk lichter is dan op de eerste foto...

Maar evengoed, ziet er top uit! ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

ACQUA

Sinds enkele ogenblikken terug ben ik terug singel  :'(.  Het lukte niet echt tussen mij en men vriendin.  De vriendin blijft in het appartement en ik weet nog niet wat ik ga doen.  Deze setup is dus niet meer van toepassing.  Een andere wordt aangekocht na enige tijd als alles wat is afgekoeld en ik een nieuwe stek heb.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen


ACQUA

Dank u,
Slechte momenten heeft ook goeie kanten. Ze neemt men tv over dus ik heb een nieuwe nodig, 37" maar wat???

R


TheSpeedSkater

Quote from: ACQUA on August 13, 2007, 20:26:19
Dank u,
Slechte momenten heeft ook goeie kanten. Ze neemt men tv over dus ik heb een nieuwe nodig, 37" maar wat???

Meteen een mooie plasma kopen om jezelf weer blij met maken!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ACQUA

Tja al mijn kapitaal stak in de meubels enzo,ze gaat de helft trugbetalen. Tis een noodzaak die nieuwe tv dusja

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

PjotrrrNL

#65
Hier ook alweer enige tijd alleenwonend.
Heeft ook zijn voordelen, alleen met jezelf discussieren over de inrichting.
Die is nu dus helemaal optimaal voor 'woonkamer-HT'  ;D

Panasonic verkoopt de enige 37" plasma, heb hier de 42PV70, erg mooi beeld.
De Samsung 42Q91 is ook niet verkeerd en wat goedkoper...

mikeske

ai sterkte man, is best wel klote  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Ondertussen een nieuwe partner en nog steeds in hetzelfde appartement  ;D

Nu is de zoektocht begonnen naar een nieuwe tv, de keuze gaat naar de 37pv70 van Panasonic.  Ik denk dat deze voor ons gebruik groot genoeg is en aan verdere eisen voldoet.  Had eerst de full HD lcd in gedachtten maar plasma gaf toch een beter plaatje. 

Aangezien mijn huidige lcd voor herstelling in de winkel staat kan ik misschien iets overeenkomen met de verkoper.  Dit zou toch wel mogelijk moeten zijn want men lcd is nog geen jaar oud.

Harry HT

Hoi,
Quote from: ACQUA on May 14, 2007, 15:36:02
Even een foto-update: ;D



Nu zijn we even gerust op alle vlakken en stillaan zullen er wel dingen veranderen maar eerst even welverdiende rust.
Wat zie ik nu, ben je begonnen met het opstoken van je dvd's ? Ga je over op HD's ?  :D ;)

Het ziet er goed uit zo  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

ACQUA

Ik ga strak even nieuwe foto's maken, eerst de nieuwe plasma installeren  ;D :o ;D

Ik kon het niet laten

mikeske

aaah das goed nieuws dat er een nieuwe vriendin is en natuurlijk ook de nieuwe plasma.

dubbel feli  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Foto's van enkele minuten terug op nickelodeon  ;D 
Niet letten op de rommel, zijn nog aan het uitpakken  :)
En de stapel DVD's is met zo'n 35% gestegen vergeleken met de vorige foto's



mikeske

Mooi man, maar je moet echt een dvdrek kopen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Ze klinken zeer goed, ben er eigelijk zelf van verschoten.  Hoog is soms iets te fel maar dat valt binnen de perken.  Het laag is degelijk vertegenwoordigd.  Overall zeer warm klank.

chulin

Nieuwe vriendin en een nieuwe Plasma. Mooie aanwinsten   :D
Welcome Back Acqua

Ps: trouwens, ik mis nog wat foto's  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare