Zo kan het ook....

Started by searcher, January 8, 2003, 22:07:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher




J.A.F._Doorhof

Hi,

Wordt elk jaar georganiseerd, schijnt erg leuk te zijn.
Heeft iemand hier zo een bootje ;D ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Waar niet over gesproken wordt is het kijken van films aan boord...ze zullen toch wel een Boat Theater hebben?

Groetjes,
Oscar

markvl

Quote from: MrPink on January  9, 2003, 02:04:54
...ze zullen toch wel een Boat Theater hebben?

Volgens mij brengt iedereen zijn eigen set mee voor in de hut. En dan klagen over al die zon in de Caraiben ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink


Sam

Plus het feit dat door alle aanwezige subwoofers de boot aardig zal gaan schommelen. Krijg je van die "Eric the Viking"-momenten:

"Now you've got everyone with a big a subwoofer on the left and those with a small one or none at all on the right!"

Aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggghhhhh

;D
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

mr._Custard

De HT cruise... de enige cruise waar de deelnemers witter thuiskomen dan ze vertrokken ;)

hans2911

Ik ben afgelopen september een weekje met mijn vrouw op die boot geweest als onderdeel van onze huwelijksreis ;D Echt een belevenis die boot. Helaas geen video-/filmtheater aan boord, maar wel een groot theater, ijsbaan, zwembaden, fitnessruimte, klimwand, basketbalveld, midgetgolfbaan, meer dan 20 barretjes, discotheek, bibliotheek, etc. Aanrader!

dENDen

Kan het niet laten het balletje in te trappen, maar denk je dat de Titanic op het schema staat ? ;) ;D

Wel een goed idee, heeft iemand een roeiboot, dan haal ik even zo'n surround setje bij de Blokker!

Maar nu even serieus en ik quote: Display Calibration: Joe Kane will present a tutorial on the essential calibration tools needed to assess display and source performance and to optimize picture quality.


Dat is natuurlijk best makkelijk maar heeft niet iedereen dan een zelfde bron nodig om te calibreren, of werkt een ISF ongeveer het zelfde bij diverse bronnen ??

dD.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Met de juiste tools en ervaring kun je in principe elke display tunen, en calibreren.
Joe Kane is de maker van videoessentials, dat is een supertool voor de particulier.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hairball

Ik heb begrepen dat er in Het Kanaal nog een boot ligt die we kunnen gebruiken. Je schijnt er gratis een auto bij te krijgen en op sommige dagen lichaamlijk contact met andere boten.

Nico
I hate HT.........

Just kidding :)

searcher

Quote from: Hairball on March 16, 2003, 23:30:26

lichaamlijk contact .


::) ;D

                                                          m.v.g Searcher



ub4b

Quote from: mr._Custard on February 23, 2003, 12:00:42
De HT cruise... de enige cruise waar de deelnemers witter thuiskomen dan ze vertrokken ;)

En ze verwijten mij nu al dat we te veel binnen zitten ;D

B.J.

Quote from: Hairball on March 16, 2003, 23:30:26
Ik heb begrepen dat er in Het Kanaal nog een boot ligt die we kunnen gebruiken. Je schijnt er gratis een auto bij te krijgen en op sommige dagen lichaamlijk contact met andere boten.

Nico


LOL, leuke volvos v70 zelfs