bescheiden HT

Started by kris, January 8, 2003, 17:49:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kris

Hallo iedereen,

ik ben hier nieuw en ben toevallig door links op de HTforum terechtgekomen.Heel mijn leven ben ik al gefascineerd geweest door film en de beleving ervan in een surround omgeving is zo'n 10 jaar geleden begonnen.
ik heb sedert 2 jaar een nieuw huisje gebouwd met als doel in mijn woonkamer een volledige HT te integreren zodat iedereen er van genieten. ook als DHZ heb ik een domoticasysteem (Vantage) geplaatst om mee mijn Ht-tje te sturen (audio+verlichting) en gecombineerd met een wireless touchpanel van Crestron...
Kwestie van apparatuur is er nog enigszins verbetering nodig.
De surround processor met bass-managment is van Acurus by Mondial met bijhorende Acurus 2 en 3 kanaalsversterkers die dan respectievelijk 2 Dynaudio MK2's en Contour centerspeaker, KEF AV2's surroundspeakers aansturen.Mijn sub is zowaar het zwakke broertje in mijn systeem (aktief JBL van 100wattekes) maar daar zou ik verandering willen inbrengen door eens een kijkje te gaan nemen bij Yves ;D!
Waar ik bijzonder trots op ben is mijn Faroudja DVDspeler, weliswaar regio 1speler en pas aangeschaft de Denon DVD-3800 met PAL/NTSC progressive scan en natuurlijk nog een videorecordertje ;).
mijn projector is een NEC VT45 ( je moet toch ergens mee beginnen!) die ik jammergenoeg tegen mijn witte muur nog projecteer maar toch het gevoel geeft van een extra dimensie in groot kijken geeft.
Dus dit is in een notedop mijn situatie en de vraag die ik aan jullie zou willen stellen is :
-de frontspeakers Dynaudio's zou ik als rears later gebruiken en mijn natte droom zou ik B&W's willen plaatsen (zoals bij Yves de matrix reeks)...kent iemand die deze nog heeft en verkoopt?
-een sub die diep gaat maar precies blijft...

groetjes Kris
Tag Mclaren AV192R, Tag eindbakken etc...
http://my.hifi.nl/index.php?user=120

Jo Kumpen

Beste Kris,

Welkom op het forum :D

Hier nog een paar B&W 802 Matrix serie 3 (houtkleur) te koop.

http://forum.audioforum.be/viewtopic.php?t=150

Mvg
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

thommy

Hallo Kris,

YGM, ivm de demo.

Mvgr
Yves.