LG goed of niet

Started by ACQUA, October 29, 2006, 17:57:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Ik ben hevig op zoek naar een lcd tv, in een kamer van 3x3 is 32" een beetje naar de grote kant.  De kijkafstand word zo'n 2,5m.  Maar om later niet opnieuw een grotere tv te moeten kopen kwam ik uit op de LG 32LC2R.  Hij heeft een DCDi Fardoudja chip aan boord en een XD engine.  Contrast is gelijk alle LCD's, zo'n 1200:1. 

Over de prijs van 719 is er alleen 1 vraag GOEDKOOP-DUURKOOP???

Iemand andere voorstellen of opmerkingen?

reza

Volgens mij is LG wel een goed merk. Volgens mij heb je tegenwoordig geen '' slechte'' merken meer!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Barrrrry

Quote from: reza on October 29, 2006, 19:51:33
Volgens mij is LG wel een goed merk. Volgens mij heb je tegenwoordig geen '' slechte'' merken meer!

Nou, nog meer als vroeger denk ik soms ::)

Slechte merken: Provision, Yoko (behalve de wekkers!!), Audiosonic, Skytronic, Citronic, Supertech, Bose, Trust, Konig, BOTSline, Soundlab, XXL Powersound, Evidence, Koda, Marquant, Xiron, Omni, en nog een hele boel :)

Groetjes,
Barry

reza

Ik denk dat je nou een heleboel mensen boos maakt met die namen die je noemt ::) ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TearS

#4
.

ACQUA

Volgens mij zijn er geen "slechte" merken, elk merk heeft zijn pro's en con's zoals:service,moeilijk af te stellen,prijs,kwaliteit,opbouw,...

Barrrrry

Quote from: ACQUA on November  2, 2006, 18:36:20
Volgens mij zijn er geen "slechte" merken, elk merk heeft zijn pro's en con's zoals:service,moeilijk af te stellen,prijs,kwaliteit,opbouw,...

Dan kun je dat hele service gebeuren wel wegstrepen bij de door mij genoemde merken. Bij defecte goedkope apparatuur kom je namelijk toch nooit in kontakt met de fabrikant, gezien deze meestal in China of Taiwan gevestigd zit. Prijstechnisch gezien vind ik goedkope merken ook een beetje matig, gezien de hoge marges die er op zitten in vergelijking met duurdere merken.

Groetjes,
Barry