Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Het programma corrigeert niet.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Schande voor dat geld niet eens correctie!

:laugh:

i2Paq

#9727
Quote from: chansig on November 25, 2020, 19:36:57
Drastische beslissing genomen zoals zichtbaar in het te koop topic. De speakers en sub gaan in de verkoop. Nou ja...de sub staat er nog niet.

Het eea gaat dan vervangen worden door een setje JBL 305/6/8 speakers. Van daaruit ga ik het wel zien.

Zou wat zijn als die JBL's me net zo in vervoering kunnen brengen als de huidige set up.  :D

Gr. Hans

Ik zeg: Sonos.

Voor dat geld wat je nu overhoud heb je in elke kamer een set van 2 Play:5 en kan iedereen met de App. het genot van de ander verstieren door de kamer naast je op een andere zender te zetten  :D

Eventueel een Sonos Sub (of 2) en klaar.  :popcorn:



Serieus:Ben benieuwd waarmee je straks op de proppen komen  :)

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Geert (gvc)

Quote from: i2Paq on November 27, 2020, 12:10:16Serieus Ben benieuwd waarmee je straks op de proppen komen  :)
Ik gok de Beolab 90.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Raphie

Zou eens naar HEDD gaan kijken. Onwijze bang for the buck! https://hedd.audio/studio-monitors/
JBL PRX Power!

DofN

Wat schiet je daarmee op t.o.v. een DD8M?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Kwabbernoot

Quote from: Raphie on December  3, 2020, 08:24:28
Zou eens naar HEDD gaan kijken. Onwijze bang for the buck! https://hedd.audio/studio-monitors/
HEDD is toch het vervolg op Adam?

Groeten...

vanzomereng

Quote from: Kwabbernoot on December  3, 2020, 09:28:12
HEDD is toch het vervolg op Adam?
Groeten...
Volgens mij is dat EVE-Audio  :eh:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

chansig

Quote from: Raphie on December  3, 2020, 08:24:28
Zou eens naar HEDD gaan kijken. Onwijze bang for the buck! https://hedd.audio/studio-monitors/

Mooie spullen volgens mij. Lijken inderdaad op ADAM speakers.

Maar nee. Als mijn speakers uberhaupt verkocht gaan worden dan worden het de simpele JBL's. Vervolgens ga ik wel ervaren. Maar het lijkt erop dat het verkopen een dingetje gaat worden. Behalve een niet serieus te nemen bod via MP, nog geen enkele reactie gehad. Zelfs geen vraag.

Maar geen straf hoor.

Voor de fiets die ik te koop heb staan hetzelfde: 0,0 reactie.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#9734
Quote from: chansig on December  3, 2020, 18:29:23
Mooie spullen volgens mij. Lijken inderdaad op ADAM speakers.

Maar nee. Als mijn speakers uberhaupt verkocht gaan worden dan worden het de simpele JBL's. Vervolgens ga ik wel ervaren. Maar het lijkt erop dat het verkopen een dingetje gaat worden. Behalve een niet serieus te nemen bod via MP, nog geen enkele reactie gehad. Zelfs geen vraag.

Maar geen straf hoor.

Voor de fiets die ik te koop heb staan hetzelfde: 0,0 reactie.

Gr. Hans

Ze kunnen altijd nog als Bluetooth speaker in de garage of schuur Hans :D



Zonder gekheid, dit heeft soms ff tijd nodig ;)

Xander32

Over een paar weken krijgen velen een eindejaarsuitkering, ff het geduld bewaren  ;)

Quote from: chansig on December  3, 2020, 18:29:23
Mooie spullen volgens mij. Lijken inderdaad op ADAM speakers.

Maar nee. Als mijn speakers uberhaupt verkocht gaan worden dan worden het de simpele JBL's. Vervolgens ga ik wel ervaren. Maar het lijkt erop dat het verkopen een dingetje gaat worden. Behalve een niet serieus te nemen bod via MP, nog geen enkele reactie gehad. Zelfs geen vraag.

Maar geen straf hoor.

Voor de fiets die ik te koop heb staan hetzelfde: 0,0 reactie.

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Heb ook geen haast. Misschien moet ik bij de verkoop melden dat ik de m niet voor niets het betere broertje noem van de c.  :D

Bijna hetzelfde (in de weergave) en toch veel goedkoper.

Ws doe ik daarmee de c dan weer tekort maar alles voor een verkoop. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

cccp

Quote from: chansig on December  3, 2020, 18:29:23
Mooie spullen volgens mij. Lijken inderdaad op ADAM speakers.

Maar nee. Als mijn speakers uberhaupt verkocht gaan worden dan worden het de simpele JBL's.

De instapspeakers van Adam meten ook prima en zijn nauwelijks duurder dan JBL's. Ook zien ze er in mijn ogen mooier uit.

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/adam-t5v-review-studio-monitor.18122/
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/adam-t8v-studio-monitor-review.17118/


J o e p

Quote from: chansig on December  8, 2020, 14:34:00
Ik kan je zeggen dat je idee niet klopt.

Gr. Hans

Denk dat ik een heel eind kom.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

chansig

Gekkigheid Joep. Een post uit een ander topic naar dit topic verplaatsen waarbij ik ook al in dat andere topic een antwoord/reactie heb gegeven op de opmerking die je hier nu plakt.

Heb ook geen behoefte om verder met jouw over jouw gedachten over mij van gedachten te wisselen. Dus ik laat het hierbij.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

hou die d&d nu maar hans , wat jij vond is waar iedereen hier naar opzoek is .
zomaar een spinsel
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

chansig

Quote from: flakkees on December  8, 2020, 18:01:09
hou die d&d nu maar hans , wat jij vond is waar iedereen hier naar opzoek is .
zomaar een spinsel

Als het niet verkocht wordt dan ben ik zeker niet rouwig. Dus het is geen moeten. Als het gebeurt dan opent zich er alleen een andere mooie weg. En een andere weg is op momenten ook gewoon leuk. Zeker als je weet dat je geluid er niet minder op gaat worden.

Maar dus geen moeten.

Ik moest ook geen nieuwe fiets...ga er geen trap harder door trappen...maar man wat vind ik die fiets mooi. Zou hem het liefst gewoon in de kamer willen zetten en er de hele dag naar kijken. Beetje aaien, beetje liev tegen praten, misschien zelfs een klein kusje voor het slapen gaan. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

bramsat


Was wel even stomverbaast Hans,alleen opnieuw beginnen heeft ook wel wat,, ik weet er alles

van.Heb zelf de laatste 4 jr al meerdere speakers versleten en heb nu het geluk gevonden wat ik nu

heb en dat al haast 1 jr,maar of ik de 4jr haal dat weet ik dus niet....succes met de verkoop ;)

http://noaudiophile.com/JBL_LSR305/
Cambridge CXA61.yamaha S500,nad 7130,aiwa 8700,akai, AIYIMA 07.
AM 2650,philips AH 386 etc.Wharfedale diamond 10.7
Wharfedale evo 4.4.philips mfb 587.sennheiserHD 598
sennh HD 650 dragonfly red en black.LG oled 65 inch 2x

chansig

He Bram, ga je je geluk nu ook hier zoeken ?  :D

Je verbazing begrijp ik wel. Laat ik nogmaals aangeven dat de boel niet verkocht gaat worden uit ontevredenheid of ongelukkig zijn met de weergave. Dus geen zoektocht naar nieuw/ander geluk.

Mocht het allemaal 'klappen' dan is er gewoon weer sprake van een super weergave en tevredenheid. Tot die tijd tevredenheid en een super weergave. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

bramsat

#9744
Quote from: chansig on December 16, 2020, 11:03:27
He Bram, ga je je geluk nu ook hier zoeken ?  :D

Je verbazing begrijp ik wel. Laat ik nogmaals aangeven dat de boel niet verkocht gaat worden uit ontevredenheid of ongelukkig zijn met de weergave. Dus geen zoektocht naar nieuw/ander geluk.

Mocht het allemaal 'klappen' dan is er gewoon weer sprake van een super weergave en tevredenheid. Tot die tijd tevredenheid en een super weergave. :D

Gr. Hans

Toch geen geluk zoeken,Hans ik zit hier al jr als forumlid wel niet zo aktief omdat ik dacht dit forum

is  een meer meerkanaalsforum dus surround etc.maar ik volg het wel.

Wereldwijd zit ik op meerde forums en hoofdzakelijk hifi oftewel stereo.

En natuurlijk ben jij bekend met mijn kritieken die ik gratis uitdeel en dat valt soms verkeert

bij overgevoelige muziekluisteraars en daar behoorde jij ook bij toch?

Wat ik altijd aanhaalde was dat jouw speakers (D&D) in een te kleine ruimte stonden ;)

Maar mocht jij een andere set aanschaffen dan Hans onthoud ik mij van kritiek :closedeyes:

Cambridge CXA61.yamaha S500,nad 7130,aiwa 8700,akai, AIYIMA 07.
AM 2650,philips AH 386 etc.Wharfedale diamond 10.7
Wharfedale evo 4.4.philips mfb 587.sennheiserHD 598
sennh HD 650 dragonfly red en black.LG oled 65 inch 2x

chansig

Quote from: bramsat on December 16, 2020, 13:07:51

En natuurlijk ben jij bekend met mijn kritieken die ik gratis uitdeel en dat valt soms verkeert

bij overgevoelige muziekluisteraars en daar behoorde jij ook bij toch?

Wat ik altijd aanhaalde was dat jouw speakers (D&D) in een te kleine ruimte stonden ;)

Maar mocht jij een andere set aanschaffen dan Hans onthoud ik mij van kritiek :closedeyes:

Overgevoelige muziekluisteraar ?

Ik reageer nogal wat hysterisch als er onzin uitgepoept wordt. Dus ook nu weer: Mijn speakers staan niet in een te kleine ruimte.

Dat je inmiddels nu 4 jaar verder nog niet tot een ander inzicht gekomen ben is jammer en tegelijk ook wel weer sterk van je.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Tsjongejonge staat Trijntje plots in de ruimte te zingen. Weet niet of ik haar moet wegjagen of gewoon maar uit goed fatsoen even verdragen. Denk het laatste. Past wel bij deze tijd.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Over (muziek)smaak valt niet te twisten  :D

chansig

Heb ik dus ook niet gedaan. Nu Burial, four Tet, Thom Yorke en dan samen....fijn.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Thom York en Radiohead mag ik alleen maar boven draaien .


Klinkt zeker niet op de JM Labs.