Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Bedankt....net even gesport, zo even naar moeders en dan kijk ik wel of ik nog zin heb iets te gaan doen.

Het is ook een vakantie.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

Quote from: Koen K on November 13, 2020, 10:07:03
Schuren, de ergste rotklus. Sterkte Hans  ;)

Gewoon 's ochtends een paar uurtjes en dan gaan schilderen, zo hou ik het al 33 jaar vol.

Koen K

#9652
Diep respect. Ik heb bij het schuren (en schilderen eigenlijk ook wel) steevast het probleem dat mijn perfectionisme, verveling, gemakzucht en gebrek aan ervaring met elkaar in botsing komen.

Janozj

#9653
Ik denk altijd aan hoe goed de verf hecht aan je ongeschuurde en niet ontvette broek, en denk dan dat het op de muur of kozijn ook wel zal blijven zitten . . . . . . . . .  ;D ;D

Binnen dan, buiten is weer een ander verhaal.

i2Paq

Quote from: chansig on November 12, 2020, 15:06:57
Morgen 2 deuren schuren

Schuur je droog? Ik heb een enorme hekel aan stof, allergisch tot en met.

Daarom gebruik ik zo'n speciale verf-schuur-spons. Dit in combinatie met water+ st. Marc geeft meteen een resultaat waarop je kunt schilderen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

Het was vandaag nat.

Dus ik heb de gang/wand/plafond geverfd.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67


chansig

 :D

Nee...beneden. Aangezien er op audio gebied weinig te melden hou ik hier maar een logboek bij van mijn knutsel activiteiten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Zodra je je stoelgang gaat bijhouden hier, haak ik af hoor 8)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

hrcc

Quote from: Koen K on November 13, 2020, 15:52:13
Diep respect. Ik heb bij het schuren (en schilderen eigenlijk ook wel) steevast het probleem dat mijn perfectionisme, verveling, gemakzucht en gebrek aan ervaring met elkaar in botsing komen.

;D  ;D  ;D
Ik pik zo her en der op waar jij goed in bent en heb daar veel bewondering voor.
Voor mij is de wet van ohm al occulte materie......

hrcc

Quote from: i2Paq on November 14, 2020, 14:45:59
Schuur je droog? Ik heb een enorme hekel aan stof, allergisch tot en met.

Daarom gebruik ik zo'n speciale verf-schuur-spons. Dit in combinatie met water+ st. Marc geeft meteen een resultaat waarop je kunt schilderen.

St Marc is mooi spul maar niet laten opdrogen op glas vanwege de licht etsende werking, effe nawassen met water.

Succes Hans met schilderen/sausen/stoelgang etc......

chansig

Quote from: RalphH on November 15, 2020, 00:48:57
Zodra je je stoelgang gaat bijhouden hier, haak ik af hoor 8)

Lekker kleien....vandaag een off day.

Geen zin om iets te doen. Gister soort van verjaardag gevierd. Spare ribs en Tripels laten komen en mijn broer opgehaald. Die gaat ook hard achteruit. Haalt nu ook ons (broers) door elkaar. Maar heeft het verder prima naar zijn zin. Ik/wij dus ook.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

vanzomereng

Quote from: chansig on November 15, 2020, 10:14:04
Lekker kleien....vandaag een off day.
Gr. Hans
Nog Max Verstappen kijken?
Moet je snel zijn, ik heb begrepen, dat de race veel vroeger start dan gepland.  Beter nu al TV aanzetten
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

chansig

Tuurlijk...tv staat al aan. Het regent lekker...dus wordt een enorme glijpartij.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zow...gang, trappengat en eerste verdieping (plafond, wanden) zijn ook gedaan. Dinsdag en woensdag nog vrij. Ga ik maar niets doen. Behalve sporten en lekker muziek luisteren. Setje klinkt erg fijn, na een week van twijfel en de gedachte om het eea in de verkoop te gooien...blij dat ik het niet gedaan heb. Het is goed zo.

Wordt tijd dat de coronapoep voorbij is, kan de BBQ weer aan icm een aantal gezellige mensen om er zo weer een leuke dag van maken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Aan welke onderdelen in je set twijfelde je?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Sub en speakers...redelijk essentieel. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Geert (gvc)

Quote from: HuubF on November 16, 2020, 17:07:55
Toe aan een 8C?  ;)
Ze staan al in zijn avatar, dan kan je niet meer terug.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

chansig

Neuhh...soort van moralistische gedachte: waarom zoveel geld voor plezier. Ik ben er inmiddels uit.....omdat het kan.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Als ik lees hoe vaak je daar zit, hoeveel je ermee bezig bent én hoe tevreden je bent/lijkt te zijn (even een "Chansigje" erin gooien), lijkt het mij het een prima investering.

Groeten...

chansig

Ik snap/begrijp je Chansigje, maar ik herken me er niet in. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Je kan/mag mijn setje heus wel een tijdje lenen, al was het maar om te concluderen dat de 8M in een akoestisch goed aangepaste ruimte en met sub-aanvulling niet of nauwelijks onderdoet voor de 8C.

chansig

Leuk, als de BBQ er is dan en eigenlijk weet ik dat stiekem ook al wel, dat het niet heel veel beter gaat worden met de C. Maar het is natuurlijk leuk om te proberen.

Overigens geen enkel gevoel van upgraden oid. Dacht eerder aan downgraden. Een simpele speakers alla JBL 308 oid zal het in deze ruimte met sub (allen hoe sluit je die dan aan) niet verkeerd doen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

De audio-hobby bestaat uit dozenschuiven en muziek luisteren. Misschien wil je gewoon weer schuiven?

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software