Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Jezus...

En waar is je Zeeuws meisje?

:eh:

chansig

In de kelder... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Als in luisterkelder ?

chansig

Als in altijd handig om een Zeeuws meisje in de kelder te hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: 5061 on September 14, 2019, 11:35:02
Bestaat het Doveninstituut nog?

Dat is een kwestie van de volume knop niet te ver opendraaien. Dat het zo dichtbij maakt voor het doof worden niet zoveel uit.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Quote from: chansig on September 14, 2019, 14:31:36
Als in altijd handig om een Zeeuws meisje in de kelder te hebben.

Gr. Hans

Wel af en toe water geven, mogen niet uitdrogen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Ralf67

Hans is een zorgzaam type  :D

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on September 14, 2019, 13:28:09
In de kelder... :D

Bij de rest van de meiden dus?

Goed bezig!

:thumbs-up:

Rob46

#8508
Quote from: Ralf67 on September 14, 2019, 14:09:50
Als in luisterkelder ?



Alles erop en eraan, inclusief een vloerkleedje voor de akoestiek. En dan de sfeerverlichting niet te vergeten....klinkt alles veel beter :P
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

op eigen verzoek verwijderd.

Hé!

Is dat het hok van de cavia?

:omg:

Roksan

Quote from: Baardmannetje on September 15, 2019, 16:14:52
Hé!

Is dat het hok van de cavia?

:omg:

Voor als de cavia niet luistert  ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Willi@m

Lijkt wel een scene uit Pulp Fiction  :ohmy:
Hegel H80
Kef Ls50 + Norstone Stylum 2
Cambridge Audio Cxn V2
Rotel Cd14

eddy135

Quote from: Contour on September 11, 2019, 17:34:13
Misschien is een dure koptelefoon een beter idee?
Of wellicht zelfs een goedkope...!  :devil:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Poepjes...hard gewerkt vandaag. Met REW in de weer geweest en anderen met de metingen last gevallen. Zojuist een 180 graden draai gemaakt. De speakers staan nu dus onder de schuine zijde.

We zijn er nog niet. Maar het is weer gezellig in het rukhok.

Effe een klein beetje luisteren en dan naar mijn broer, die had Rum gekocht...moest komen proeven.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Wat een ellende allemaal, sterkte!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

#8515
Waarom?

En dan bedoel ik niet de rum...

:turn:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Quote from: Baardmannetje on September 18, 2019, 19:39:20
Waarom?

En dan bedoel ik niet de rum...

:turn:

Zat een hele rare brede/diepe dip net na de 100 Hz. Je wilt toch zo mijn mogelijk corrigeren. Dus tip van de dag was, schuiven en draaien tot je niet meer kan. Schuiven deed niet gek veel. Dus dan maar drastisch....

Heb wel een gevoel van meer ruimte als ik om me heen kijk. Het is wel een enorme snoeren bende aan het worden, maar netjes maken (zover dat moet met een rukbunker) doe ik als het eea akkoord is bevonden.

En ik had niets te doen vandaag...behalve vissie eten met mijn broer, tuin doen, koken, wassen, schoonmaken etc. En vanavond nog een Rummetje drinken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik laat me verrassen...

Kom volgende week wel even visje eten.

;D

chansig

Vraagje van totaal andere orde:

Ik heb een accuoplader met een Engelse stekker, kan je die simpelweg verwisselen met een Nederlandse stekker ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

myself

Quote from: chansig on September 18, 2019, 19:25:17
Poepjes...hard gewerkt vandaag. Met REW in de weer geweest en anderen met de metingen last gevallen. Zojuist een 180 graden draai gemaakt. De speakers staan nu dus onder de schuine zijde.

We zijn er nog niet. Maar het is weer gezellig in het rukhok.

Effe een klein beetje luisteren en dan naar mijn broer, die had Rum gekocht...moest komen proeven.

Gr. Hans
180 graden of 90 graden?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: RalphH on September 18, 2019, 19:41:23
Why so serious? ;D

Ik ben altijd, echt altijd, bloedserieus. Dacht dat je dat wel wist?

:P

chansig

Quote from: Baardmannetje on September 18, 2019, 19:44:52
Ik laat me verrassen...

Kom volgende week wel even visje eten.

;D

:D

Lekkah....

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

myself

Quote from: chansig on September 18, 2019, 19:45:54
Vraagje van totaal andere orde:

Ik heb een accuoplader met een Engelse stekker, kan je die simpelweg verwisselen met een Nederlandse stekker ?

Gr. Hans
Is gewoon dezelfde spanning. Je kan ook een reisstekker/adapter gebruiken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

chansig

Quote from: myself on September 18, 2019, 19:46:05
180 graden of 90 graden?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Er staat 180...dus 180, als ik 90 had bedoeld, dan had ik hoogstwaarschijnlijk wel 90 geschreven. Dus 180...en geen 90.

180.

:D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.