Ik kan niet voor anderen spreken maar denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen en veel met een dikke korrel zout kan nemen hoor

Er wordt idd wat heen en weer getrolt met een paar leuke onder de gordel maar echte serieuze catfights blijven wel uit (die zijn immers ook totaal niet nodig).
Uiteindelijk zijn we allemaal dezelfde idioten in gevorderde leeftijd binnen de HiFi/HT hobby en kunnen best wel wat van elkaar hebben

Wederom, da's puur mijn visie.
Wordt er a.u.b. niet stil van.
Thanks....als je je niet buitengesloten wilt voelen...dan wil ik je best een verzoek doen ? Alles voor een mede forumgenoot.
Overigens bij het zoeken naar iets een kabel gevonden die ik kan gebruiken bij het meten met REW. En nog heel veel andere kabels. Oa. Reinsilberen fabelhaftige connectkabels.
Gr. Hans
Kijk, da's een nobele forumgedachte 'alles voor een mede forumgenoot' Enig verzoek zal dan ook inschikkelijk worden ingewilligd bij de commissie (waarvan akte). Aan jou als TS de eer
Vwb de kabels; let er wel even op dat het minimaal een absolute spitzenklasse Referenz und testsieger-Prädikat heeft... anders werkt het niet.