Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

De bruggen bij Rotterdam blijven het mooist...dus ik ga niet verder zoeken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jossie

Je kunt toch gewoon die D&D's om je nek hangen? Stenen vind ik een beetje ordi.
Omni !

chansig

 :D

Zou wel passend zijn. Van oorsprong Rotterdamse speakers en dan de Maas in springen...vanaf de oude spoorbrug dan maar ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

noot87

Tju toch, 60% van het totale budget uitgegeven aan een cd speler en kabels.
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

Cyrus·

Quote from: chansig on February  6, 2019, 09:45:57
:D

Zou wel passend zijn. Van oorsprong Rotterdamse speakers en dan de Maas in springen...vanaf de oude spoorbrug dan maar ?

Gr. Hans

De Hef.
Groeten,
Edwin

chansig

Toch maar gekozen om niet te springen. Dus maar gewoon lekker luisteren. Grrrrr....bij de eerste seconde valt het al op: Beeld trekt iets naar rechts.

Alles opnieuw opgestart....helaas geen verbetering. Dan de linkerspeaker maar 2 dB harder. Ws weer de oorkes uit laten spuiten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Dat kun je makkelijker testen door even achterste voren te gaan staan of zitten en kijken of het probleem mee verplaatst.

chansig

Beetje schuiven en meten is weten. Dus opgelost. Wel even naar de set zonder de panelen geluisterd. Maar er weer snel tussen...gekke lelijke dingen doen toch genoeg met de weergave om ze te laten staan.

De dokter gaan we sowieso ook maar even bellen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Wat was er niet correct ingesteld dan en waarom kwam dat ineens aan het licht?

chansig

Moet zeggen dat ik dat ook niet echt weet. Maar 2 cm zus en 2 niet zo. Kan me niet herinneren dat ik in de afgelopen 2 weken aan de speakers of stoel heb gezeten. Maar goed...ga er verder mijn hoofd ook niet over breken. Zit voornamelijk lucht in...dus dat schiet niet op.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Erg raar, maar je hebt nu 'iets' 2cm verschoven en nu is de 2db verschil er niet meer?  :laugh:

chansig

Wat ik zeg....allemaal lucht. Reageer er gewoon maar niet op. Heeft toch geen zin. Het klinkt in ieder geval weer prima.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Twee db verschil ontstaat niet 'zomaar' en is ook niet 'zomaar' weer weg, als dit echt het geval was moet je m.i. toch op zoek naar de boosdoener, dit is namelijk geen normaal gedrag voor een hifi installatie...

chansig

#7738
Nee hoor soms gebeuren er zaken die niet te verklaren zijn. Hier zit, op dit moment, alleen geen mooie sticker op.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Contour on February  9, 2019, 16:54:44
Twee db verschil ontstaat niet 'zomaar' en is ook niet 'zomaar' weer weg, als dit echt het geval was moet je m.i. toch op zoek naar de boosdoener, dit is namelijk geen normaal gedrag voor een hifi installatie...

Nee, normaal gedrag van een hifi installatie is dat als je er een badge op plakt deze beter gaat klinken...

Koekkoek...


chansig

He vriend... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Yup.

;)  ;D

En duidelijk niet die van Wallie.

Carrol

Quote from: Baardmannetje on February  9, 2019, 17:06:10
Nee, normaal gedrag van een hifi installatie is dat als je er een badge op plakt deze beter gaat klinken...

Koekkoek...

Komt mij zooo bekend voor ;D
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

op eigen verzoek verwijderd.


Carrol

Dat het de ene keer anders klinkt dan de andere keer,terwijl er eigenlijk kwa set opstelling niks veranderd is.
Dan zit ik af en toe wéér eens te schuiven tot dat het stereo beeld weer goed is
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

chansig

Dat ervaar ik ook wel vaker...maar dan is er wel een reden waarom het gebeurt. In dit geval ook wel: Schijnbaar toch wat verschoven ? Of iets in de instellingen, waar ik vorige week wel in heb lopen rommelen, van de speaker ?  Of toch een verstopt oor ? Maar dat laatste zou dan plots weg moeten zijn ?

Lijkt mij niet...maar goed. Het is verdwenen. Stemmen staan weer waar ze horen te staan.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Carrol on February  9, 2019, 19:35:53
Dat het de ene keer anders klinkt dan de andere keer,terwijl er eigenlijk kwa set opstelling niks veranderd is.
Dan zit ik af en toe wéér eens te schuiven tot dat het stereo beeld weer goed is

Heb ik nooit last van.

Maar je gaat dan geen stickers op je spullen plakken maar ten minste nog wat schuiven. Misschien de volgende keer ook voor €200 euro aan stickers plakken en wie weet..?

;D

chansig

Nav sneu gedrag in een ander topic voel ik de ruimte om nog een stapje verder te gaan.

Het irriteert mij mateloos dat bepaalde mensen die mijn postgedrag incompetent vinden, dat het traumagerelateerd gedrag is en het postgedrag psychopathologisch vinden in mijn topic posten en nog erger...door het raam heen staan te loeren omdat ze het wel nodig vinden het in de gaten te houden.

Deze mensen wil ik eigenlijk de mogelijkheid tot posten in mijn topic ontnemen en daarnaast het meekijken/lezen onmogelijk maken.

Het eerste is vrij simpel...want dat vraagt je aan een mod. En als je beetje goed huilie in een broekie doet dan gaat men daar in mee.

Het meekijken wordt een grensverleggende actie.

Er mag ook over gepraat worden. En tot nu toe mag daar een ieder nog aan meedoen.

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Misschien vragen of de moderators je draadje dichtgooien en opendoen als door jou aangewezen personen een wachtwoord kunnen overleggen? Om het draadje na een bericht van zulks een persoon weer dicht doen.

:alien:

dre73

Jullie kunnen toch ook wel begrijpen dat ze wel eens een beetje 'moe' worden van jullie manier van posten?

Met regelmaat kan ik de humor zeker waarderen,maar af en toe gaat het alleen maar om het zuigen.

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.