Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Vanmiddag weer een leuke middag gehad met gezellige mensen. Voornamelijk flauwe grappen en flauwe grappen. Nog even boven in het hok geluisterd. Vervolgens weer aan de flauwe grappen. Vermakelijke middag dus.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Dus iedereen zat niet met open mond uren lang met verbazing naar je set te luisteren? Werk aan de winkel!  :laugh:

chansig

Het was zeker een gezellige middag.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Quote from: Contour on September 30, 2018, 20:01:24
Dus iedereen zat niet met open mond uren lang met verbazing naar je set te luisteren? Werk aan de winkel!  :laugh:

De flauwe grappen waren vanmiddag toch al gemaakt? ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Walter is een beetje jaloers dat hij niet mee mocht doen met de flauwe grappen. De muziek doet er op deze dagen eigenlijk weinig toe. Doorofnight vond het laag in vergelijking met dat van hem thuis minder/anders. Voor de rest hebben we het er weinig over gehad.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Vandaag met KoenK meegereden vanuit Rotterdam naar Hans (en terug). Daar een paar nummers beluisterd in de kleine gedempte zolderkamer. De kwaliteit van de D&D's staat wat mij betreft als huis. In de kamer van Hans leidt dat naast een bijzonder aangename klank ook tot een extreme focus, prima soundbubble die wat kleiner is dan ik gewend ben (maar overal krijg en laat je wat) en een evenwichtig laag.

Was gezellig om Baardman ook nog even te zien. Leuke dag zo. Hans, bedankt voor de borrel en het avondeten :)



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Was zeker een leuke dag. Kwam ook een beetje omdat Baard wat eerder wegging. Je beschrijving van de het geluid herken ik wel. Het staat in een kleinere ruimte dus dat zal zeker ook wat met de bubble doen. Als er maar een bubble is... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Gaan 'we' lopen zitten kutdoen?

chansig

#7183
Ik kijk wel uit...zou niet durven. Om 19.45 werd ik trouwens nog door het werk gebeld. Moest dus toch nog op pad. Was gelukkig in het dorp. Maar ik had zoveel knoflook op dat even tandenpoetsen niet hielp.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Quote from: chansig on October  1, 2018, 07:49:15
Was zeker een leuke dag. Kwam ook een beetje omdat Baard wat eerder wegging. Je beschrijving van de het geluid herken ik wel. Het staat in een kleinere ruimte dus dat zal zeker ook wat met de bubble doen. Als er maar een bubble is... :D

Gr. Hans

Het klinkt er top! En die bubble is er ontegenzeggelijk.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Twee keer BK xls 400...ergens volgende week in huis.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Nope....was ook uit de verkoop behaald.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Lekker. :)
Je ruimte is weliswaar klein, maar ook daar zal het baten.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

RalphH

#7189
Bangbang... :pompom:

Meeten hier wordt nog even verder geschoven, heb zojuist alle kabels van de ht de kruipruimte in laten zakken voor een herziening vam eea. En de rest van de verbouwing loopt ook nog.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on October  4, 2018, 12:00:11
Twee keer BK xls 400...ergens volgende week in huis.

Dan zit je op de helft...

:music:

chansig

Morgenavond gaan we (ja..ik ben van koninklijk bloed) de eerste sub ophalen. Ergens in de komende week de 2e.

Uiteraard zal een update tzt volgen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Quote from: chansig on October  7, 2018, 16:32:45
Morgenavond gaan we (ja..ik ben van koninklijk bloed) de eerste sub ophalen. Ergens in de komende week de 2e.

Uiteraard zal een update tzt volgen.

Gr. Hans

Toch maar weer subs (oude liefde roest niet)?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

Er staan al een tijdje 2 BK's XLS 200's. Ook toen jij hier was. Deze gaan vervangen worden door 2 x de 400 ook van BK. Ik hoop dat het een verbetering gaat worden.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Quote from: chansig on October  7, 2018, 16:41:02
Er staan al een tijdje 2 BK's XLS 200's. Ook toen jij hier was. Deze gaan vervangen worden door 2 x de 400 ook van BK. Ik hoop dat het een verbetering gaat worden.  :D

Gr. Hans

Ik dacht dat je op je luisterzolder zonder speelde, vandaar mij opmerking.

Die 400 zijn duidelijk groter in meerdere opzichten, ben benieuwd wat het je bied.

Misschien te veel van het goede?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

#7195
Van iets wat goed is kan je nooit teveel hebben.  :D

We gaan het ervaren en horen. De 200's deden het eigenlijk wel prima....maar ja...kan het nog beterder blijft altijd de vraag.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Je gaat niet met alle vier de subjes spelen?

chansig

Nee, dat kan nog een optie zijn voor de toekomst. Of gewoon een subwand maken. Twijfel nog wat het gaat worden. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Kan je de D&D 8M niet inruilen voor een setje 8C met bijbetaling? Dan heb je de subs geintegreerd en waarschijnlijk een betere bas omdat het system met de D&D dsp volledig 100%  is geoptimaliseerd en ook nog instelbaar m.b.t. de afstand tot de achterwand.

op eigen verzoek verwijderd.

#7199
Quote from: chansig on October  7, 2018, 17:05:18
Nee, dat kan nog een optie zijn voor de toekomst. Of gewoon een subwand maken. Twijfel nog wat het gaat worden. :D

Dan wil ik die 2 200's wel even lenen...

:music: