Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Contour

En nu? Goede vraag Hans, volgens mij is alles in dit topic al eens gezegd. Kun je niet andere speakers kopen ofzo, geeft wat nieuw spreekvoer...  :laugh:

Gr. Walter

chansig

#7151
En daardoor wordt ik voor jouw makkelijker in de omgang ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Alleen als je het juiste merk koopt.

Gr. Walter

Kwabbernoot

Er is dus toch nog hoop voor Hans?  :blink: Damn!

chansig

Ik ben er zelf ook een beetje stil van.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Je hebt wel een aanbidder Hans, de laatste 42 posts van Contour zijn alleen in jouw topic... :inlove: :inlove:

;D

Contour


Ralf67

Echt niks beters te doen  :D ?

Kwabbernoot

Dat zijn dan toch maar mooi 42 posts wél met inhoud. Dit topic kon dat ook wel even gebruiken.  :laugh: 8)

chansig

#7159
Dan ben jij echt snel tevreden... :D

Vandaag het zonwerende folie binnen gekregen en op de eerste 2 ramen geplakt. De eerste ging helemaal mis, dus ik moet nog een stuk bestellen. Was wel direct voelbaar achter het raam.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hifi-annemie

En hoe klonk het? [emoji849]

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk


op eigen verzoek verwijderd.

Duister en koeler met meer zwart tussen de noten....

hifi-annemie

Quote from: Baardmannetje on August 16, 2018, 20:27:26
Duister en koeler met meer zwart tussen de noten....
Niet geschoren dus?

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk


chansig

Als hij dat zou weten dan wordt het allemaal wel een beetje eng.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: hifi-ralph on August 16, 2018, 20:28:51
Niet geschoren dus?

Men kan de ballen met makkelijker middelen ontharen dan plakplastic, vraag maar aan Hans.

Maar vanwaar de interesse?

hifi-annemie

Quote from: Baardmannetje on August 16, 2018, 21:00:46
Men kan de ballen met makkelijker middelen ontharen dan plakplastic, vraag maar aan Hans.

Maar vanwaar de interesse?
Nou ja men doet alles voor een beter geluid toch??

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk


Rob46

[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

PuNkEnStEiN


Ik heb onlangs mijn ballen onthaard en ik kan het iedereen afraden.
Het geluid in een ziekenhuiskamer klinkt voor geen meter.
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

chansig

Ramen zijn bekleed. Tsja en nu ? Het dak...daar zou nog wat aan kunnen gebeuren om de warmte weg te houden. Panelen vind ik een te duur grapje. Al hebben we ws alleen een paar panelen nodig. Aangezien we al een omvormer etc hebben hangen. Voor de gein toch eens vragen.

Qua weergave ben ik in ieder geval tevreden. Vraag me dus wel af of het laag nog strakker kan (hiervoor de sub nog een keer tegen de achterwand plaatsen) en of het zin heeft om op nog meer plekken rukwool aan te brengen. 

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Gewoon doen, anders haal je het weer weg
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

vik

Ik heb wat gemist geloof ik... even bij lezen  :popcorn: :colgate:


Quote from: PuNkEnStEiN on August 19, 2018, 20:01:38
Ik heb onlangs mijn ballen onthaard en ik kan het iedereen afraden.
Het geluid in een ziekenhuiskamer klinkt voor geen meter.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

chansig

Quote from: frank2 on August 22, 2018, 09:09:00
Gewoon doen, anders haal je het weer weg

Dat is natuurlijk helemaal waar.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#7172
Quote from: chansig on August 22, 2018, 08:52:38
Vraag me dus wel af of het laag nog strakker kan (hiervoor de sub nog een keer tegen de achterwand plaatsen)....

Gr. Hans

Inmiddels gedaan. Sub staat tegen de achterwand. In de meting is een lichte verbetering/verandering te zien in het gebied na 350 Hz.

In het horen meen ik iets meer rust te ervaren. Kan me dit ook inbeelden. Het is in ieder geval geen achteruitgang.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Inbeelding als in, als je weet dat het beter meet, dan het dan ook beter klinkt?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

De verschillen qua meting zijn zo minimaal....kan ook met positie van de mic. te maken hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.