Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

#6850
Quote from: Staaled on June  2, 2018, 13:26:17
Dat kan , maar een client ziet dat vaak anders. ;)

Haha absoluut. Je zal aardig op de proef worden gesteld. Wel mooi werk moet ik zeggen.

Quote from: Carrol on June  2, 2018, 13:56:51
Hij gaat nu naar de dagopvang.
Dat is ook meer een zorgtaak.

Ah leuk. Goede stap en hopelijk een die helemaal gaat bevallen!

chansig

Quote from: Kwabbernoot on June  2, 2018, 00:03:36
Ik moet er niet aan denken. Verschrikkelijk. Maar toch gefeliciteerd Hans.

:D

Iedereen bedankt.

Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

#6852
Gefeliciteerd ouwe, volgens mij heb je het er al vaker over gehad dat je dit wilde..
Top dat je die kans gekregen en gepakt hebt.. :thumbs-up:


Maaruh mag ik je er even aan herinneren dat dit geen EV topic is en er dus over alles behalve EV's gesproken mag worden!! ;D

chansig

Thanks Tjebbemans....

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Gisteren een overleg met mijn leidinggevende....laatste dag wordt 4 juli. Dan 09-08 beginnen aan mijn nieuwe baan, dus vijf weken vakantie.... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Quote from: chansig on June  8, 2018, 08:51:49
dus vijf weken vakantie.... :D

Ik leef met je mee  :music: :D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

Zo de oortjes zijn weer schoon. Ik kan weer goed horen.

Voor de rest wat ergernis. Schijnbaar gaat het weer erg goed met de vaklui. Probeer al een week wat mensen hier langs te laten komen voor het vervangen van een dakgoot. Ik bel je maandag, anderen reageren nergens op, anderen maken een afspraak en komen niet, anderen zeggen terug te bellen. Lijkt Marktplaats wel. Bizar.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Quote from: chansig on June 13, 2018, 16:00:00
Voor de rest wat ergernis. Schijnbaar gaat het weer erg goed met de vaklui. Probeer al een week wat mensen hier langs te laten komen voor het vervangen van een dakgoot. Ik bel je maandag, anderen reageren nergens op, anderen maken een afspraak en komen niet, anderen zeggen terug te bellen. Lijkt Marktplaats wel. Bizar.
Tja dat is een relatief kleine klus met weinig winst dus wordt zeer moeilijk daar iemand voor te vinden. Probeer anders eens een kluscentrale ofzo die zijn kleine klussen wel gewend maar je zult wel een tijdje moeten wachten ben ik bang.

chansig

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat iemand het met een normaal argument zou kunnen verklaren. Ik vind het ronduit bizar.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Wel bijzonder ja, maar werk zat blijkbaar dan.
Werkspot al geprobeerd? Heb ik vrij aardige ervaringen mee.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Dat men niet reageert is aan hen, toch?  Dat men niet komt opdagen wanneer er een afspraak is gemaakt is inderdaad niet netjes.

Het is, voor zover ik begrepen heb, een gekkenhuis (...) in klussenland... En het is juni! De meeste van die jongens werken zich een slag in de rondte om alles klaar te krijgen voor ze op vakantie gaan/kunnen/mogen.

Als ik vrij acute geestelijke bijstand nodig heb mag ik ook best een poosje wachten tegenwoordig...

:P  ;D

chansig

Serieus ? Dat ze niet reageren is aan hen ? Ik word oud volgens mij.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Roeru117

Quote from: chansig on June 13, 2018, 20:49:01
Serieus ? Dat ze niet reageren is aan hen ? Ik word oud volgens mij.  :D

Je wordt niet oud (geen idee wat je leeftijd is  :P ) want ik ben het met je eens en Ik ben 34 jaar oud (of is dat ook al oud tegenwoordig? ). Ik vind het gewoon een kwestie van goed fatsoen om te reageren. Helemaal door een bedrijf. Zo probeer ik al even een elektricien te regelen voor het plaatsen van een aardlekautomaat in de meterkast, maar ik krijg gewoon geen reactie van verschillende partijen. Voor mij ook direct een reden om daar nooit zaken mee te gaan doen.

Ach ja, ik zal ook wel oud worden...
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

op eigen verzoek verwijderd.


SV..S

Quote from: chansig on June 13, 2018, 20:49:01
Serieus ? Dat ze niet reageren is aan hen ? Ik word oud volgens mij.  :D

Gr. Hans

vind ik niet, alhoewel het wel uitmaakt hoe je het vraagt.

als iemand hier op een advertentie reageert zonder een fatsoenlijke zin te typen met alleen een bod reageer ik ook niet.

Maar als jij een fatsoenlijke vraag stelt mag je normaal antwoord verwachten.

En dat het maanden gaat duren voordat je geholpen word is soms ook wat vergezocht.

Ik probeer altijd de klant binnen een week te bezoeken en dan kun je de urgentie goed inschatten.

En dan kun je altijd netjes aangeven dat dit voor de vakantie niks meer word tenzij de klus urgent is.





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

take5

Quote from: chansig on June 13, 2018, 16:00:00
Zo de oortjes zijn weer schoon. Ik kan weer goed horen.

Voor de rest wat ergernis. Schijnbaar gaat het weer erg goed met de vaklui. Probeer al een week wat mensen hier langs te laten komen voor het vervangen van een dakgoot. Ik bel je maandag, anderen reageren nergens op, anderen maken een afspraak en komen niet, anderen zeggen terug te bellen. Lijkt Marktplaats wel. Bizar.

Gr. Hans
Dit komt me helaas maar al te bekend voor. Wij wonen in Amsterdam en willen al een tijd een nieuwe badkamer. Het is al een ongelooflijk karwei om ueberhaupt contact te krijgen, laat staan om een offerte te (mogen?) ontvangen.

Vorig jaar is hier een kerel geweest die, na eerst zeer efficiënt de oude keuken eruit gerost te hebbben, gewoon niet meer kwam opdagen om de nieuwe - gewoon volgens afspraak - te monteren. Die dacht het lekker in zijn eigen tempo te kunnen doen, en tussendoor wekenlang andere klusjes te kunnen aannemen. Dan ben je mooi in de aap gelogeerd.

Veel van die gasten zijn gewoon vreselijk onbetrouwbaar. Ik kan bijna niet meer wachten op de volgende recessie.

Ralf67

Een buurman van me een paar huizen verderop is loodgieter.

Zijn bus is tegenwoordig bijna iedere zaterdag ook weg, dan is hij aan het klussen.

Gouden tijden zegt hij  8)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: take5 on June 14, 2018, 17:53:32
Veel van die gasten zijn gewoon vreselijk onbetrouwbaar. Ik kan bijna niet meer wachten op de volgende recessie.

Volgende klus maar lekker zelf doen dan, toch?

take5

Quote from: Baardmannetje on June 14, 2018, 19:51:23
Volgende klus maar lekker zelf doen dan, toch?
Voor de kleine kans dat je me echt niet goed begrijpt, hierbij een nadere toelichting:
Ook deze 'gouden tijden' gaan voorbij. Dan zal er weer aanzienlijk minder werk zijn, en wordt het voor de enkeling die op dat moment nog een nieuwe badkamer/keuken/etc wil, makkelijker en wellicht goedkoper om dat te laten realiseren.

Zelf kan ik het niet.

chansig

Even voor de goede orde....nu inmiddels 6 man aangeschreven en inmiddels hebben er drie gereageerd. Woensdag komt er iemand langs. De ander wil foto's en de laatste week heeft na anderhalve week aangegeven in de herfst tijd te hebben. We gaan mogelijk wel ergens komen. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Vaderdag....leuk altijd. Ontbijt op bed, cadeautjes en een hele dag erg weinig doen. Zojuist Paling gekregen...heerlijk smullen vanmiddag. Mijn dag is al helemaal goed.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Geniet ervan Hans!

Staat de luisterruimte trouwens nog hetzelfde erbij, een foto is al weer even geleden?

Gr. Walter

chansig

Weinig veranderd als ik het goed heb. De luisterplek nog iets naar voren geschoven. Verder geen nieuws. Ja...dat het erg goed klinkt. Maar dat wisten jullie al.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Al meer dan dertig dagen geen posts in mijn topic....goed teken.

Ralph is zojuist vertrokken en het was gezellig. Het hok was nog lekker koel, komt nu een aardig windje de kop opsteken, dus sowieso buiten ook weer lekkerder dan gister.

Nog "even" een REW meting gedaan. Leuk om te posten, is zonder correctie.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

De set staat dus nog steeds op zolder? Hoe veel tijd spendeer je zo in "het hok"?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs