Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

chansig

Zal ws wel gaan komen...zodra het er is zal ik een foto plaatsen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Tijd voor wat anders...dus een andere baan. Baard noemde het Sjakie 3.0. Qua doelgroep zeker, qua werk gaat me dit veeeeeeel meer plezier geven dan dat wat ik nu doe. Dus die doelgroep maakt me niet zoveel uit.

De Sjakie mobiel mag me nu 6 km ver m'n huis brengen. Lekker voor de ochtend en een dag op kantoor. Rest van de tijd rij ik door heel Utrecht, dus maakt het weinig uit waar je kantoor staat.

Heb er zin in, even met mijn huidige leidinggevende kortsluiten wanneer ik daadwerkelijk kan stoppen. Heb nog voor 5 weken aan vakantie staan. Maar over drie/vier weken stoppen zit er ws niet in.

Ow...en de set ? Die klinkt nog steeds hemels. Moet wel even naar de dokter om mijn oren uit te laten spuiten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

#6827
... ik begrijp dat ik je er mee kan feliciteren; bij dezen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AudioEnZo


RalphH

#6829
Proficiat!

Wat vrije dagen betreft beetje afhankelijk van hoe je wil vertrekken, duimpie omhoog of duimpie halverwege. Wettelijk gezien moet een bedrijf haast instorten of collega's zwaar benadelen om je de dagen te weigeren. Geldt ueberhaupt voor vakantiedagen blijkbaar, heb t toevallig recent zelf ivm ontslagname opgezocht.

Wat ga je doen trouwens?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

In een FACT team werken...in de jeugdzorg. Geweldige baan.

Weigeren zal het niet worden. Maar er moet van alles overgedragen worden. Aan mij zal het niet liggen.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Mooi werk, pittig wel ook denk ik. Respect :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HuubF

Gefeliciteerd! Mooi werk inderdaad. :worship:
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot

Ik moet er niet aan denken. Verschrikkelijk. Maar toch gefeliciteerd Hans.

Alex Groningen

#6834
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Alvast succes toegewenst!

Carrol

Gefeliciteerd Hans,

Een zware baan,mn zoon komt er net weg,kon er niet mee handelen werd de hele dag beledigd
en de druppel was een kopje naar zijn hoofd,maar was,is ook nog een stuk jonger dan jou!!
Respect dat jij het aandurft!!! :clapping:
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

chansig

Dat zijn inderdaad geen leuke ervaringen. Geen idee hoe oud je zoon is, maar als het een van zijn eerste banen is dan snap ik dat je dat niet trekt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

#6837
Hans, ik ben erg benieuwd naar jouw achtergrond. Heb je al vaker met deze doelgroep gewerkt?
Het lijkt mij mentaal een bijzonder pittige baan, je moet wel erg stevig in jouw schoenen staan, goed kunnen relativeren en daarin helpt zeker ook jouw humor.

Als het dan bij een individu lukt om deze weer op het juiste spoor te krijgen, zal dat als team veel voldoening geven. Daar doe je het dan voor (?). Rijk ga je er iig niet van worden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Ik kom uit een heel rijke familie.... :D

Komt wel pm, wilde eigenlijk alleen maar melden dat ik een nieuwe baan heb.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

Gefeliciteerd Hans :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Ow...ik verdien inderdaad niet genoeg om een EV te kunnen kopen. Maar wij verdienen meer dan voldoende, zeker met elkaar.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

.,, dat je dan überhaupt nog een baan hebt geaccepteerd ...

Quote from: chansig on June  2, 2018, 09:10:50
Ik kom uit een heel rijke familie.... :D

Komt wel pm, wilde eigenlijk alleen maar melden dat ik een nieuwe baan heb.  :D

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

In een ver verleden heb ik bij Bureau Jeugdzorg gewerkt. Mooi werk, maar zeker niet voor iedereen weggelegd. Plezier is dus super belangrijk. Zo te lezen ga je dat ook krijgen, dus veel plezier! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Carrol

Quote from: chansig on June  2, 2018, 08:50:25
Dat zijn inderdaad geen leuke ervaringen. Geen idee hoe oud je zoon is, maar als het een van zijn eerste banen is dan snap ik dat je dat niet trekt.

Gr. Hans

25 jr idd te jong voor dit soort werk
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

Sirius666

Quote from: Carrol on June  2, 2018, 10:29:56
25 jr idd te jong voor dit soort werk

Waarom? Het lijkt mij eerder dat hij niet op zijn plek was. Dat heeft niets met leeftijd te maken.....met 25 ben je geen groentje.

Carrol

Je hebt als dikke veertiger behoorlijk meer levenservaring dan een twintiger,ben er van overtuigd dat hij over tien jaar hetzelfde werk wel kan doen.Hij moest jongeren van zn eigen leeftijd die uit het huis geplaatst zijn corrigeren en dat valt niet mee.Als je dan ook nog te perfectionistisch bent is dit een logisch gevolg.
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

Sirius666

Quote from: Carrol on June  2, 2018, 11:38:33
Je hebt als dikke veertiger behoorlijk meer levenservaring dan een twintiger,ben er van overtuigd dat hij over tien jaar hetzelfde werk wel kan doen.Hij moest jongeren van zn eigen leeftijd die uit het huis geplaatst zijn corrigeren en dat valt niet mee.Als je dan ook nog te perfectionistisch bent is dit een logisch gevolg.

Ah wat minder jeugdigen om hem heen. Dat lijkt mij ook pittig. Wil hij wel in deze hoek blijven werken?

Jean Sibelius

#6847
Hoi Hans,

Mooi nieuws om te lezen :colgate:. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en heel veel plezier/succes daar!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Staaled

Quote from: Sirius666 on June  2, 2018, 10:41:29
Waarom? Het lijkt mij eerder dat hij niet op zijn plek was. Dat heeft niets met leeftijd te maken.....met 25 ben je geen groentje.
Dat kan , maar een client ziet dat vaak anders. ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Carrol

Quote from: Sirius666 on June  2, 2018, 11:59:32
Ah wat minder jeugdigen om hem heen. Dat lijkt mij ook pittig. Wil hij wel in deze hoek blijven werken?

Hij gaat nu naar de dagopvang.
Dat is ook meer een zorgtaak.

Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater