Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joris1971

Quote from: chansig on March 23, 2014, 13:41:03


Ik ben dus een tevreden man en omdat ze zo lelijk zijn zijn ze eigenlijk ook wel meer mooi.

Gr Hans

Fijn dat je tevreden bent maar die laatste opmerking is natuurlijk onzin, iets wat erg lelijk is nog gaan bestempelen als mooi, volgens mij moet je nodig een bril  ;D

chansig

Ga ik hem maken, ga ik hem maken...neuuh.  Doe maar niet. :D

Ik denk dat ik wel door heb dat jij ze niet mooi vindt. Maar laat je niet tegenhouden om het nog een keer te zeggen. Hoe gaat het met je set ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

#1052
Quote from: chansig on March 23, 2014, 14:02:11
Ga ik hem maken, ga ik hem maken...neuuh.  Doe maar niet. :D

Ik denk dat ik wel door heb dat jij ze niet mooi vindt. Maar laat je niet tegenhouden om het nog een keer te zeggen. Hoe gaat het met je set ?

Gr Hans

Ik kan niemand bedenken die die lelijke bakken mooi vindt.  :D
Hoe het met mijn set gaat lees je binnenkort.

Ps van dat streamen was oprecht aardig en serieus bedoeld, kan moeilijk bevatten waarom jij het niks vindt, met niks vinden bedoelde ik dus niet het kopen van cd's.
Maar meer het gebruiksgemak en ontdekken van nieuwe muziek voor geringe maandelijkse kosten, qubuz kost 20 euro per maand.

Grt Joris

chansig

Joris....ik heb al aangegeven dat ik het misschien in de toekomst weer een keer ga proberen. Dus ik begrijp je frustratie niet zo goed.

Ik ben benieuwd naar waar je voor gekozen hebt qua set en ja de versterkers zijn lelijk.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on March 23, 2014, 14:09:15
Joris....ik heb al aangegeven dat ik het misschien in de toekomst weer een keer ga proberen. Dus ik begrijp je frustratie niet zo goed.

Ik ben benieuwd naar waar je voor gekozen hebt qua set en ja de versterkers zijn lelijk.

Gr Hans

Ok zand erover wat mij betreft, het is geen frustratie alleen ongeloof
Leg eens uit wat je tegenstond bij het streamen

chansig

Beetje hetzelfde wat jij hebt met platen...downloaden om te downoaden en vervolgens alleen maar cd's draaien. Ik had een Cambridge...prima ding..werkte als een trein.

En wat ik al zei: Wie weet in de toekomst. Ik zag een Olive op MP staan...is een cd speler en streamer in 1..dus wie weet.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Ok duidelijk

Mbt je cd's kun je die niet elders in je woonkamer kwijt (opbergsysteem of zoiets)

Kwabbernoot

Vanuit zijn luisterpositie ziet Hans die versterkers niet. En ik zie het probleem niet.
Ik heb hier een hele tijd een Behringer Ultracurve in de set gehad. Tering wat was die lelijk en dan ook nog vol in het zicht met bewegende lampjes. Jammer, maar ook niet meer dan dat. Ik had hem destijds gewoon nodig.

Groeten...

chansig

@Joris:

Hoezo ? Om dan de versterkers in de kast te kunnen zetten ? Ik kijk niet recht tegen mijn set aan en de de set staat in de serre waar ze de rest van het gezin ook niet opvallen. 

En wennen doe je aan alles..tenminste wel aan veel. Ik vind het niet zo'n groot probleem. Dus ws blijven ze gewoon staan.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Ik vind ze ook wel vrij lelijk maar ik verstop altijd al mijn apparatuur, zelfs de Classe Delta versterkers zijn bij mij weggestopt (onzichtbaar) ook omdat het helemaal donker moet zijn in een HT, dus wat dat betreft als je alle bling bling ledjes er afsloopt en hem ergens achter verbergt en evt fannoise wat maskeert dan vallen ze misschien nog wel mee  :D

AbZ

Quote from: Jumping Jack on March 21, 2014, 20:16:26
Ik hoop dat het beter klinkt dan het er uit ziet eerlijk gezegd. Die dingen zijn serieus lelijk  :crazy:.
Het is niet moeilijk voor een Crown om beter te klinken dan hij eruit ziet,
maar ze zijn verrassend goed.  Heb er wel eens eentje over de vloer gehad.
Vervolgens mijn Lyngdorf verkocht omdat het verschil marginaal (b)leek.

AbZ

Quote from: Kjelt on March 23, 2014, 14:29:04
Ik vind ze ook wel vrij lelijk maar ik verstop altijd al mijn apparatuur, zelfs de Classe Delta versterkers zijn bij mij weggestopt (onzichtbaar) ook omdat het helemaal donker moet zijn in een HT, dus wat dat betreft als je alle bling bling ledjes er afsloopt en hem ergens achter verbergt en evt fannoise wat maskeert dan vallen ze misschien nog wel mee  :D
Classe Delta serie is idd ook uitermate lelijk.

Kjelt

Quote from: AbZ on March 23, 2014, 14:31:44
Classe Delta serie is idd ook uitermate lelijk.
;D Ik bedoelde meer dat ze mooi waren maar toch verstopt maar ach smaken verschillen  :tounge2:

chansig

Quote from: Kjelt on March 23, 2014, 14:29:04
Ik vind ze ook wel vrij lelijk maar ik verstop altijd al mijn apparatuur, zelfs de Classe Delta versterkers zijn bij mij weggestopt (onzichtbaar) ook omdat het helemaal donker moet zijn in een HT, dus wat dat betreft als je alle bling bling ledjes er afsloopt en hem ergens achter verbergt en evt fannoise wat maskeert dan vallen ze misschien nog wel mee  :D

Die fannoise valt overigens ook wel mee. Stuk zachter dan de fan van mijn laptop. En nogmaals...de set staat een meter of vier weg..dus sowieso niet te horen.

Wel te voelen er komt een hele koele stroom zo af en toe door de kamer heen. :D

De ledjes vallen overigens ook wel mee.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Misschien kun je ze gewoon omdraaien  :tounge:
Maar in ieder geval ben ik benieuwd hoe ze bevallen want daar gaat het uiteindelijk toch om.

chansig

Quote from: Kjelt on March 23, 2014, 14:37:23
Maar in ieder geval ben ik benieuwd hoe ze bevallen want daar gaat het uiteindelijk toch om.

Quote from: chansig on March 23, 2014, 13:41:03
Waar ik overigens wel van geniet is de muziek. De aanschaf van de Crown was voor mij ook een gok. Je haalt als audiofiel toch geen PA spul in je set ? Mogelijk omdat ze alleen het woofer gedeelte aansturen vallen de mogelijke beperkingen van versterker niet op.

Ik ben dus een tevreden man en omdat ze zo lelijk zijn zijn ze eigenlijk ook wel meer mooi.

Gr Hans

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

martin778

#1066
Quote from: chansig on March 23, 2014, 14:34:57
Die fannoise valt overigens ook wel mee. Stuk zachter dan de fan van mijn laptop. En nogmaals...de set staat een meter of vier weg..dus sowieso niet te horen.

Wel te voelen er komt een hele koele stroom zo af en toe door de kamer heen. :D

De ledjes vallen overigens ook wel mee.

Gr Hans
Anders kun je de Crown nog altijd ff bij Jerry langsbrengen, die past de ledjes en de fans zo aan voor je.

chansig

Draadjes doorknippen kan ik zelf ook.. :D

Door de opmerkingen van Joris wel weer aan het denken gezet en aan het zoeken naar een streamer incl cd speler. Zijn er niet heel veel ben ik inmiddels al achter. Dan ook nog onder de 500 euro..dus dan wordt de spoeling volgens mij helemaal dun.

Ideeën zijn welkom...de Yamaha heb ik al gevonden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

martin778

Heb je al een Squeezebox Touch geprobeerd?

dre73

Er staat er nu een te koop op het forum.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

CZ79

Is dat een streamer MET cd speler? Dacht het niet, toch?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Dirk

Quote from: cz79 on March 23, 2014, 16:31:38
Is dat een streamer MET cd speler? Dacht het niet, toch?
nee, maar prijs/kwaliteit wel een erg goede keuze...en we moeten Hans' wensen niet klakkeloos volgen, toch?  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Quote from: Dynky on March 23, 2014, 16:34:08
nee, maar prijs/kwaliteit wel een erg goede keuze...en we moeten Hans' wensen niet klakkeloos volgen, toch?  :D

Nee...zou ik ook niet doen. De Yamaha is overigens een hele serieuze kandidaat. Iemand mijn cd speler voor 450 kopen ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

martin778

#1073
Een streamer incl. CD speler vind je niet zo gauw. Ik weet dat Olive zoiets heeft maar of het goed werkt?

chansig

Over de Olive lees ik niet hele positieve dingen...daarnaast budget tot 500 euro.

Maakt het uberhaupt iets uit om aan te geven wat mijn wensen zijn ?  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.