Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

Hoe moet ik die prijs zien? Is dat 21 euro per vierkante meter? Per kilo? Per liter? Per kamer? Hoe zit dat.

Groeten...

chansig

Volgens mij kost een pot 21 euro en daar doe je dan 5 a 6 vierkante meter mee. Dus 4 euro per vierkante meter.

We gaan 1 wand doen...zo rond de 15 vierkante meter. Moet dat nog even precies gaan uitrekenen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Op die manier. Valt nog wel mee dan.

Groeten...

chansig

Ja...het is te overzien..natuurlijk wel duurder dan verven..maar goed. Het oog wil ook wat. De muur wat het op gaat komen heeft ook wat oneffenheden en die zijn dan mooi weggewerkt.  Wie weet als het bevalt doen we de andere wand ook...maar dat zien we wel.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Quote from: chansig on January 21, 2014, 22:35:28
Oh...en er komen deze week stalen binnen om de kleur te bepalen voor het aanbrengen van dat katoen gebeuren op 1 van de lange wanden van de kamer.

http://www.cotton-wall.nl/

Dit dus..

We wonen nu al 7 jaar in dit huis, dus de binnenboel kan wel weer een opknapbeurt gebruiken. Dus waarom niet gelijk die nare galm aanpakken die er is waar de bank nu staat (dit is achter de luisterplek).

Gr Hans

Dat spul ziet er veelbelovend uit!  :worship:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joris1971

Behangstructuur look is zoooo jaren 90  ;D

chansig

Dan zou ik nog een keer goed kijken.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#932
Na overleg met de Grote Tovenaar besloten om Kenwood Basic M2 EV aan te schaffen. Volgens Jerry een prima oplossing en een erg goede versterker. Daarnaast nagekeken door Jerry dus ook een veilig apparaat. Deze gaat dus de andere 2 subs aansturen. Met dan vier EV zijn er mogelijkheden te over om te schuiven en zaken uit te proberen.

Bijvoorbeeld de Kenwood op de fronts en de twee UcD's op de subs en dan de buizenbak uit de set. Van de week nog alleen de buizenbak op de fronts gehad. Dat gaat goed alleen wel een verandering ten opzichte van de andere situatie (buizenbak op mid/hoog en UcD op laag). Ws kan je eraan wennen en dan valt deze verandering niet meer op. Maar toch besloten om de Ucd weer op het laag erbij te hangen.



Nog niet in huis...kan nog even duren.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Wel )(*&^$%^&*(&^&...kijk ik even bij EA op de website hoe het staat met mijn bestelling..zie ik dat er nu wordt aangegeven wordt dat als je de woofers nu koopt ze pas vanaf 24 februari geleverd kunnen worden.

Ook bij mijn bestelling staat dat er 2 in bestelling staan zijn en er 2 in backorder staan. Nu weet ik de betekenis van de term backorder niet...maar het beloofd in ieder geval niet veel goeds als het gaat om de belofte dat de units aan het eind van de week bij mij zouden zijn.

Toen ik ze bestelde waren er 6 op voorraad. Fantastische zaak...

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

John Wx

Quote from: chansig on January 24, 2014, 13:30:05
Na overleg met de Grote Tovenaar besloten om Kenwood Basic M2 EV aan te schaffen. Volgens Jerry een prima oplossing en een erg goede versterker. Daarnaast nagekeken door Jerry dus ook een veilig apparaat. Deze gaat dus de andere 2 subs aansturen. Met dan vier EV zijn er mogelijkheden te over om te schuiven en zaken uit te proberen.

Bijvoorbeeld de Kenwood op de fronts en de twee UcD's op de subs en dan de buizenbak uit de set. Van de week nog alleen de buizenbak op de fronts gehad. Dat gaat goed alleen wel een verandering ten opzichte van de andere situatie (buizenbak op mid/hoog en UcD op laag). Ws kan je eraan wennen en dan valt deze verandering niet meer op. Maar toch besloten om de Ucd weer op het laag erbij te hangen.



Koen K. heeft er ooit een gehad een mooie eindbak

Nog niet in huis...kan nog even duren.

Gr Hans
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

chansig

Deze is oa van Koen geweest.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: chansig on January 24, 2014, 20:28:31
Wel )(*&^$%^&*(&^&...kijk ik even bij EA op de website hoe het staat met mijn bestelling..zie ik dat er nu wordt aangegeven wordt dat als je de woofers nu koopt ze pas vanaf 24 februari geleverd kunnen worden.

Ook bij mijn bestelling staat dat er 2 in bestelling staan zijn en er 2 in backorder staan. Nu weet ik de betekenis van de term backorder niet...maar het beloofd in ieder geval niet veel goeds als het gaat om de belofte dat de units aan het eind van de week bij mij zouden zijn.

Toen ik ze bestelde waren er 6 op voorraad. Fantastische zaak...

Gr Hans

Tsja...er was een hele grote klant die alle drivers Europees opgekocht heeft. Tsja dan zou ik het ook wel weten als bedrijf.. ;D

Ik heb aangegeven nog even een nachtje te slapen over wat te doen met de order. Vervolgens werd ik binnen 10 minuten teruggebeld met een voorstel wat ik niet kon weigeren. Dus al met al goed opgepakt door EA. Nu maar weer aan de kntusel want de drivers die ik ga krijgen zijn een slagje groter..dus het kastje moet wat breder en hoger gemaakt worden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

John Wx

Quote from: chansig on January 24, 2014, 20:44:18
Deze is oa van Koen geweest.

Gr Hans

dus een beetje de ..... van audioland  ;D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

chansig

Tsja...de units zijn opgestuurd door EA. Helaas door de postbode in de tuin gezet en bij thuiskomst was de doos weg. Dus geen units. Nu gaan ze postbode langssturen zodat die me kan vertellen waar hij ze neergezet heeft. Ja...mijn tuin is zo groot..ik zou er makkelijk overheen kunnen kijken.

Niet de eerste keer dat ze dit soort zaken flikken. Lekker buiten zetten,weertype heeft hier overigens geen invloed op. Nu dus een keer meegenomen door iemand. Dus de buurt gaat ook nog eens achteruit.

Volgens mij kan je goud geld verdienen als je achter een pakketbezorger aanrijd.

Maar goed...nog steeds geen units. Dus ik laat het allemaal maar even zakken en dan kijk ik na mijn vakantie wel verder. Ws zelf ergens ophalen of iemand vragen ze op te halen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

 :(  Komt dit voor jouw rekening?  Van deze 'bezorging' zou ik iig aangifte doen  :police:

Martijn M

#940
Je hebt er maar pech mee zeg. Ik heb het een aantal jaren geleden een vergelijkbaar voorval meegemaakt. Toen ging het zo ver (bleek na een paar maanden) dat de bezorger het pakketje in de tuin had gezet bij een verkeerd adres en bovendien een handtekening had vervalst. Na een paar maanden vergoedde TNT de waar.
Dutch & Dutch

chansig

Ik mag hopen dat het niet voor mijn rekening komt. De voorwaarden zijn redelijk helder (wat betreft de bezorging) en het niet thuis bericht is ook duidelijk. Beetje suf van de bezorger..maar ws omdat het te vaak is goed gegaan nemen ze de gok. Nu dus een keer mis gegokt.

Gaat allemaal wel goed komen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Probleem is opgelost. Bezorger is aan de deur geweest en het bleek afgegeven te zijn bij iemand wat verder uit de buurt dan waar ik het gevraagd heb. Dus een ijverige bezorger...want normaal doen ze dit bij de directe buren en hooguit dan nog 3 of 4 deuren verder.

In dit geval was het aan de overkant. Eind goed al goed...pfff. Wat betreft het briefje...tsja hij was dus wel van plan om het daar neer te zetten. Omdat hij de overbuurman zag, vergeten briefje aan te passen.

Gr Hans.
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zojuist het katoenen sierpleister gebeuren besteld. Eens zien of we van het weekend kunnen starten.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

notoxus

Interessant.  Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik heb de website eens doorgelezen en dat katoenweefselspul kan in mijn kamer ook wel eens meerdere functies gaan bestrijken.
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

chansig

Vanochtend de Kenwood bij Rood opgehaald. En deze staat nu zijn ding te doen. De buizenbak is er tussen uit en de Kenwood alleen op de fronts. Straks gaat mijn vrouw boodschappen doen en dan even meten.

Klinkt absoluut niet verkeerd. Ws gaat de buizenbak in de verkoop.

Ik kon ook niet echt heel hard draaien...al die tijd gedacht dat dit in de Anti mode zat. Zit dus in de buizenversterker. Knallen is nu ook weer mogelijk....soms heb je daar wel eens zin in.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#946
Zo na een weekje vertoeven in de Franse Alpen heerlijk thuiskomen want de kubussen waren afgeleverd bij mijn broer. Dus de bouw van de 2 extra subs kon afgemaakt worden. Gisteravond even gedaan en 1 staat er nu onder de bank..eigenlijk zonde want is een mooi ding om te zien. Maar goed...nu dus bijna 30 cm laag in de woonkamer.

Morgen gaan we meten en doen..vandaag maar lekker luisteren en verder wat tv kijken, computeren en muziek luisteren. Hieronder een foto van de gemaakte kubus.



Over 2 weken maar eens met de muur gaan beginnen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Quote from: chansig on February 23, 2014, 11:26:35
Zo na een weekje vertoeven in de Franse Alpen heerlijk thuiskomen want de kubussen waren afgeleverd bij mijn broer. Dus de bouw van de 2 extra subs kon afgemaakt worden. Gisteravond even gedaan en 1 staat er nu onder de bank..eigenlijk zonde want is een mooi ding om te zien. Maar goed...nu dus bijna 30 cm laag in de woonkamer.

Morgen gaan we meten en doen..vandaag maar lekker luisteren en verder wat tv kijken, computeren en muziek luisteren. Hieronder een foto van de gemaakte kubus.



Over 2 weken maar eens met de muur gaan beginnen.

Gr Hans

Dat ziet er goed uit  ;)  Maar staat jouw bank op ''klossen'' want ik krijg zo,n sub met die afmetingen hier echt niet onder de bank hoor...  :o
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

 :D

Nee het is zo'n bank waar de hoek uit is...achter deze hoek zit dus een loze ruimte..daar staat dus ook een sub.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Quote from: chansig on February 23, 2014, 12:00:21
:D

Nee het is zo'n bank waar de hoek uit is...achter deze hoek zit dus een loze ruimte..daar staat dus ook een sub.

Gr Hans

Ah, dat verklaart het dus  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8