Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

#650


Volgens mij is dit een mooie...nu nog luisteren. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Klinkt erg fijn....morgen eens zien wat iets verder indraaien gaat doen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zo het buizenverhaal is definitief afgerond. Ik had de buizen vorige week dinsdag op de post gedaan (aangetekend). Via de tr&tr was vervolgens te zien dat het pakje was afgeleverd.

Mail naar tonefactory...vrij snel een reactie: niets binnen gekregen. *^$#$%^& wat nu weer ?

Handtekening was geplaatst (is ook te zien) ondertekent met een naam die niet werkzaam is bij Tonefactory. Tonefactory op zoek naar het pakje...bij de buren videobeelden teruggekeken (op het geleverde tijdstip) niets te zien.

Klacht bij de tnt ingediend (afgelopen woensdag)..binnen 2 werkdagen zou ik wat te horen krijgen. Uiteindelijk krijg ik vanochtend een reactie. Pakje is afgeleverd (niet conform de regels bij verzekerd verzenden) bij de buren stukje verderop.

Lekker dan...vandaag is Tonefactory daar heen gelopen en ja hoor daar was het pakje.

Lekker die tnt. >:(

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

alexander2

Quote from: chansig on July 16, 2013, 13:21:26
Zo het buizenverhaal is definitief afgerond. Ik had de buizen vorige week dinsdag op de post gedaan (aangetekend). Via de tr&tr was vervolgens te zien dat het pakje was afgeleverd.

Mail naar tonefactory...vrij snel een reactie: niets binnen gekregen. *^$#$%^& wat nu weer ?

Handtekening was geplaatst (is ook te zien) ondertekent met een naam die niet werkzaam is bij Tonefactory. Tonefactory op zoek naar het pakje...bij de buren videobeelden teruggekeken (op het geleverde tijdstip) niets te zien.

Klacht bij de tnt ingediend (afgelopen woensdag)..binnen 2 werkdagen zou ik wat te horen krijgen. Uiteindelijk krijg ik vanochtend een reactie. Pakje is afgeleverd (niet conform de regels bij verzekerd verzenden) bij de buren stukje verderop.

Lekker dan...vandaag is Tonefactory daar heen gelopen en ja hoor daar was het pakje.

Lekker die tnt. >:(

Gr Hans

Al met al een goed einde.

Kwabbernoot

Heb je nu echt onze TNT met het Chansig virus geïnfecteerd? Alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben daar.  :angel:

Maar mooi dat het is afgehandeld.  :pompom:

Groeten...

Joris1971

Quote from: Kwabbernoot on July 16, 2013, 14:25:22
Heb je nu echt onze TNT met het Chansig virus geïnfecteerd? Alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben daar.  :angel:

Maar mooi dat het is afgehandeld.  :pompom:

Groeten...

Die postbode moet gewoon zoals het hoort zijn werk doen, zo moeilijk is dat werk niet.. Laat staan dat je dan een aangetekend pakket doodleuk bij een ander afgeeft en laat tekenen en vervolgens geen briefje in de bus doet bij Tonefactory, dan ben je miz een prutser van een bezorger.

chansig



Ik denk dat dit hem gaat worden....

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Zo komt er heus geen structuurinformatie meer door, hoor!
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Tsja....dat zou dan jammer zijn. Op het moment heb ik niet het idee dat, dat het geval is.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik heb vernomen dat een digital lens ook zeer slecht is voor doorgifte van structuurinformatie....

:P ;D

HuubF

Quote from: Baardmannetje on July 17, 2013, 15:08:06
Ik heb vernomen dat een digital lens ook zeer slecht is voor doorgifte van structuurinformatie....

:P ;D

Klopt, maar ik heb het gehakt op een gegeven moment de deur uitgedaan omdat ik Harbeth erg mooi vond en ik de best wel dure M30's niet wilde laten aanpassen. Het laatste wat ik in huis had waren de UcD eindversterkers en die zijn ook weg. De set is nu 'gewone' hifi en klinkt ook prima. Wel mis ik wel eens het zweempje extra. De behaarde arm van de zangeres om mijn schouders, de (inmiddels enigszins riekende) adem van Jeff Buckley.

Maar Hans heeft alles nog in gehakt-stand voor zover ik weet. Of had, dus eigenlijk.
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

VV, EV, Speakers en cd speler zijn gehakt....de anti dus niet.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Die is anti Gehakt...

;D

chansig

En dat heb je dan maar gewoon te respecteren...

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Wanneer kon je nu eens langs met die AM?

:music:

chansig

De komende dagen in ieder geval niet....misschien volgende week woensdag....misschien.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on July 18, 2013, 21:46:27
VV, EV, Speakers en cd speler zijn gehakt....de anti dus niet.

Gr Hans

Wat wordt er toch bedoeld met dat gehakt?? Is een serieuze vraag

Dirk

Quote from: Joris1971 on July 19, 2013, 06:18:59
Wat wordt er toch bedoeld met dat gehakt?? Is een serieuze vraag
heb je even?   ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Het is de meest vage tweak, buiten het elektische domein, welke, in mijn ervaring, een grote verandering geeft in de muzikale weergave.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Vaag = zeker
Werking = zeker

:pompom: :pompom: :pompom:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kwabbernoot

Ik heb twee setjes met gehakt gehoord en ja ze klinken goed (eentje helemaal, de andere destijds nog half om half dacht ik). De vraag die bij mij wel blijft is of ze zonder gehakt niet net zo goed zouden hebben geklonken.

Groeten...

Joris1971

Quote from: Dynky on July 19, 2013, 06:24:07
heb je even?   ;)

Is een simpel antwoord niet mogelijk ipv 14 pagina's te moeten doorlezen?

Quote from: chansig on July 19, 2013, 07:39:04
Het is de meest vage tweak, buiten het elektische domein, welke, in mijn ervaring, een grote verandering geeft in de muzikale weergave.

Gr Hans

Leg het eens even uit svp, wat heb je gedaan?

AbZ


Kwabbernoot

Aahhhh Gent. Wat mis ik hem en het Hififorum toch.  :dry:

Een kanttekening bij die fotoreportage: de eigenaar van die CD-speler vond hem na modificatie veeeeel beter klinken dan daarvoor.

Groeten...

Joris1971

OMG!!! Die gasten sporen niet  :'(