Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lynch1979

Ik wilde het net schrijven....zoals ik het lees is het een dood normale vraag.

Deleted member

#601
edit: overbodige opmerking

Joris1971

Quote from: chansig on July  2, 2013, 19:09:57
Antoine....als je slim wilt zijn en wilt zuigen dan moet je wel goed lezen. 

Gr Hans

Sinds wanneer laat jij mannen zuigen??

Kwabbernoot

Quote from: Antoine on July  2, 2013, 19:13:35
Ik kan wel lezen en idd. het was een normale vraag. Ze bieden de buizen vanaf twee stuks gematched aan en nu krijg je 1 niet gematchede buis bij drie die wel gematched zijn. Lijkt mij dat je vier gematchede buizen wilt hebben. Zeker voor dat megabedrag dat je er aan uit hebt gegeven!
Ik neem toch aan dat ze de gemeten waarden wel ergens hebben opgeslagen. Of op de doosjes zijn geschreven ofzoiets?

Groeten...

chansig

#604
Kwabber: Tuurlijk.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted member

#605
edit: overbodige opmerking

Ik begraaf 'de strijdbijl'.

chansig

Vanavond de speakers (Sttaf) naar de nieuwe eigenaar gebracht. Hij had zelf ASW speakers staan...beetje dezelfde prijsklasse. Ondanks dat de speakers er perfect uitzagen wist hij toch wat te vinden wat hij niet mooi vond. Het was mij niet opgevallen (ietwat vet op de unit). Met een LED lamp langs de speaker gegaan....wat zit ik er dan anders in. Hem verteld hoe mijn speakers eruit zien... :D

Toen luisteren. In eerste instantie was hij niet overtuigd van de kwaliteit van de speaker totdat hij zijn eigen speaker weer aansloot. Toen viel het wel erg op. Veel meer leven in de stemmen. De ASW klonk wat aan de schelle kant. Hij hield wel van een boemend laag, laag wat niet van kwaliteit getuigt. Ik heb hem geadviseerd om de speakers wat van de muur te halen, op spikes te zetten..de grote kast er tussen uit......dus gewoon opnieuw inrichten die woonkamer. :D

Maar goed...mooi om te zien hoe mensen verschillend met hun hobby bezig kunnen zijn.

Overigen klonken de Sttaf's niet verkeerd...met een beetje zorg (in de plaatsing) heb je daar een hele mooie speaker aan.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Kun je nou met een leuk budget een fijne BBQ organiseren!

:clapping:

AbZ

Ja da's dan weer goed voor je karma  :thumbs-up:

op eigen verzoek verwijderd.

Eind goed, al goed.

O0

Former member 78

Quote from: chansig on July  2, 2013, 18:43:22
Dan maak je hem leeg en zet je er een andere vrolijke opmerking neer.

Gr Hans

Vooral zelf eens doen ;)

chansig

#611
Heeeeeeeeeeeee Arjan......welkom terug van vakantie, hoe was je reis, hoe was je vakantie, warm gehad, lekker gegeten?  Jammer dat het weer voorbij is. Maar leuk dat je er weer bent.  :thumbs-up: :thumbs-up:

Zo dat is vrolijk.... :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Nieuwe buis is goed aangekomen. Echt een perfecte afhandeling van de Tonefactory. Ik had er al veel over gelezen...blijkt dus gewoon te kloppen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Toppie. En hoe bevallen ze zo koud uit de nieuwheid?

Groeten...

chansig

Ja K*T.... :o :o :o :o :o

Drie van de 4 buizen deden niets. De andere werd te heet. Ws is de nieuw geleverde buis nu nog goed en hebben de andere 3 een tik meegekregen. Er rammelt ook iets in die drie buizen. Mijn oude buizen werken gewoon, dus dat de versterker kapot is is uitgesloten. Wordt een duur grapje op deze manier.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Weg Toppie dus.
Kolere man. Heeft de hele doos een klap gehad tijdens het vervoer ofzo? Ik hoop dat er nog wat te regelen valt.

Groeten...

S@m

Ben benieuwd of je nou nog eens 3 nieuwe buizen krijgt en ik zal niet over karma beginnen dat beloof ik...

Former member 78

Quote from: chansig on July  4, 2013, 07:32:24
Heeeeeeeeeeeee Arjan......welkom terug van vakantie, hoe was je reis, hoe was je vakantie, warm gehad, lekker gegeten?  Jammer dat het weer voorbij is. Maar leuk dat je er weer bent.  :thumbs-up: :thumbs-up:

Zo dat is vrolijk.... :D

Gr Hans

Dank je, het was kort maar erg lekker!
Was lekker warm, rond de 40 graden en we zijn elke dag heerlijk uit eten geweest.

;D

chansig

Heerlijk Arjan...ik ben ook aan vakantie toe. Tonefacory doet nu dus iets moeilijker...logisch want het gaat om een behoorlijk bedrag..en aj dan val je op je bepalingen terug. De andere buizen doen het allemaal prima...Tonefactory geeft nu aan dat het toch echt niet aan de buizen ligt...tsja.

@S@M: Fijn dat je er niet over begint en het toch wel even noemt. Ws krijg je dat ook allemaal wel weer ergens terug. ;)

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

S@m

Quote from: chansig on July  4, 2013, 21:40:57
Heerlijk Arjan...ik ben ook aan vakantie toe. Tonefacory doet nu dus iets moeilijker...logisch want het gaat om een behoorlijk bedrag..en aj dan val je op je bepalingen terug. De andere buizen doen het allemaal prima...Tonefactory geeft nu aan dat het toch echt niet aan de buizen ligt...tsja.

@S@M: Fijn dat je er niet over begint en het toch wel even noemt. Ws krijg je dat ook allemaal wel weer ergens terug. ;)

Gr Hans

Absoluut, itt jou hou ik daar rekening mee en zal er nóóit een topic over openen!

chansig

Je bent een topkerel. :worship: :worship:

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Vandaag de Anti mode binnengekregen. Vanavond als het wat rustiger in huis is eens de boel gaan proberen.

Microfoon snoer was wat te kort dus een verlenging gekocht. Stokje op de juiste hoogte afgezaagd, microfoon eraan geplakt.

Dus alles staat klaar...de bediening is reuze simpel...dus Chansig proof.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#622

Standje stoel verder naar achter....


Standje stoel naar voren....

Rood is dus zoals het was..zwart zoals het geworden is.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ


chansig

Tsja....Keyser geeft aan dat bastraps of multi subwoofering de enige opties zijn om het meer vlak te krijgen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.