Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Vanochtend de Totem's Sttaf's opgehaald voor een erg fijne prijs. Robert voor gek versleten dat hij ze voor deze prijs weg heeft gedaan. Ik ga ze dus weer verkopen want ik moet mijn Golden Lion's betalen.. :D



Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

De advertentie was dus wel echt!

;D

Heb je ze beluisterd?

chansig

Ja....ik heb eerder zaken met Robert gedaan. Hij heeft nog meer leuke spullen staan.

Zijn mooie speakers....optisch en geluidstechnisch.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Maar geen blijvertjes dus?

Wat moet je er voor hebben?

;D

chansig

 :D

Ik heb ze op MP staan voor 1400 euro... :D :D :D :D

Maar met vrij bieden. Ik zie het wel wat ze gaan opbrengen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


chansig

Wat ik zeg...ik zie wel wat ze gaan opbrengen.

Als ik mijn buizen eruit heb, ben ik al tevreden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on June 30, 2013, 14:03:15
Wat ik zeg...ik zie wel wat ze gaan opbrengen.

Als ik mijn buizen eruit heb, ben ik al tevreden.

Gr Hans

Hij meent het nog ook
http://link.marktplaats.nl/693139111

Aan de ene kant wel lullig voor die 2 mensen die ook een pm hadden gestuurd naar Robert...

chansig

Ik heb Robert ook gewoon netjes een pm gestuurd en ik was de eerste. Ik heb Robert verteld wat mijn bedoeling was...dus allemaal open en niets lulligs aan.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Dat is jouw kijk erop. Stel je nu eens in de positie van de andere mensen die ze wellicht wel voor eigen gebruik hadden willen hebben omdat het een mooie en eindelijk een te betalen upgrade was geweest.
Ja, het is open maar lullig vind ik het wel.
Ik snap dat de wereld niet zo werkt maar soms heb ik daar moeite mee. Van de andere kant hadden die andere kopers wellicht hetzelfde plan.

Groeten...

PS: Ik zeg dit trouwens niet om je aan te vallen Hans.

chansig

Tuurlijk is het jammer voor de anderen. Maar inderdaad thats live. Ik heb er niet zo heel veel moeite mee...ik zorg voor mezelf dat ik de balans wel in de gaten blijf houden. ;)

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik vind het een beetje maf dat Hans nu de zwarte piet wordt toegespeeld...

Hij heeft gewoon vlug gehandeld, was de eerste en mag nu de prijs bepalen. Voor hetzelfde geld blijft hij er nog een jaar mee zitten...

:P

chansig

Dat zou dan kharma zijn... :D

Ach ik voel geen zwarte Piet...mensen vinden overal wel wat van en dat mogen ze zeggen/schrijven. Niets mis mee.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Bedoelde het ook niet rot, en ja wel een slimme zet van je

p.s. je foto staat gedraaid op marktplaats, dat trekt geen kopers  ;D ;)

op eigen verzoek verwijderd.

Als je er nu een leuk VV-tje bij koopt heb je een leuk setje voor op je oudste dochter haar kamer!

:music:

chansig

Ik kan de buizenbak erop zetten...kan ook geintergreerd...met 4 golden lion buizen erin. Weet ze vast wel te waarderen.. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: Baardmannetje on June 30, 2013, 16:34:11
Als je er nu een leuk VV-tje bij koopt heb je een leuk setje voor op je oudste dochter haar kamer!

:music:

en een cd speler of een lp-spelert of een streamer

op eigen verzoek verwijderd.


Joris1971

Hans, zijn die Totems niks voor op de slaapkamer  ;D :P

chansig

Ik heb al een flinke totempaal..

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on June 30, 2013, 16:44:30
Ik heb al een flinke totempaal..

Gr Hans

Daar denkt je vrouw zeker anders over.   ;D

chansig

Doet me denken aan een programma van vroeger...maar laten we hier maar stoppen anders wordt het wel erg flauw allemaal.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Goed gedaan Hans, ik hoop voor je dat de Staff's voor een mooie prijs worden verkocht
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Joris1971

Quote from: chansig on June 30, 2013, 16:46:59
Doet me denken aan een programma van vroeger...maar laten we hier maar stoppen anders wordt het wel erg flauw allemaal.

Gr Hans

Het ging je zeker niet voor de Buch  ;D