Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S@m

Quote from: chansig on October  3, 2012, 14:04:11
Het is gewoon een kwestie van lezen. Ik geef hetzelfde antwoord omdat je hetzelfde vraagt/voorstelt. Dat jij vervolgens allerlei conclusies trekt moet je helemaal zelf weten...maar hou het lekker bij jezelf. Dus als jij het logisch vind...mooi toch. Maak het alleen niet iets van mij. In dat geneuzel heb ik helemaal geen zin...en dat is wat ik jou laat weten.

Gr Hans

Is het nou echt zo moeilijk een antwoord te geven op mijn eerdere vraag?

Heb je nou wel of niet andere 'voetjes' onder de LUA geprobeerd dan de standaard voetjes, de rubberen voetjes en de kurken gevalletjes..?

Of wil je er niet over praten omdat ik toch gelijk had in een vorige post ervaringsdeskundige..? Ook goed hoor, reageer maar niet dan weet ik voldoende  ;D

chansig

Ik heb genoeg ervaring met voetjes/onderzetters en andere leuke dingen om te weten dat ik die verschillen niet ga horen.

De rest van je post begint in mijn optiek een bedenkelijk niveau van "zuigen" aan te nemen. Dus nogmaals: hou het bij jezelf en wat je van me vind of wilt aannemen als redenen ?? Als ik het wil weten dan vraag ik het je wel.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

LeonArdusS

Mooi ding Chansig, zou zoiets graag in huis hebben.  :pompom:
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

S@m

Quote from: chansig on October  3, 2012, 14:11:28
De rest van je post begint in mijn optiek een bedenkelijk niveau van "zuigen" aan te nemen.
Gr Hans

Dat is dan jouw perceptie.

Ik maak zelf wel uit wanneer en waar ik reageer  ;)

Daarbij heb ik een normale vraag gesteld waarop ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord op heb gekregen dus het is mij wel duidelijk waar de schoen wringt  ;D

chansig

Mnr. Rutte....nu doet u het weer!!!

:D

Quote from: LeonArdusS on October  3, 2012, 14:18:12
Mooi ding Chansig, zou zoiets graag in huis hebben.  :pompom:

Thanks...speelt ook erg mooi.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Mooie set en het klonk al erg goed dus ik ben benieuwd wat de LUA doet in je set nu.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Je bent uiteraard welkom. Een ieder ander overigens ook.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Houden we warm, ik he het idee dat we elkaar nog wel eens zullen zien  :D
Van de week even langs Paul  ;)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Veel plezier en ik ben benieuwd wat je van zijn set vindt. Ga ook eens bij Hocus Pocus luisteren. Dan heb je drie sets met "gehakt" gehoord.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Ik neem ook een paar CD's mee welke ik daar kan beluisteren, vriendelijke man trouwens :D
Ik moet 's ochtends eerst naar Texel en dan rijd ik daarna op de terugweg door richting de Veluwe
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Zo...dat zijn nog een reizen. Al iets mbt de UcD vernomen ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Nee niets meer van de verkoper gehoord, jammer maar goed ik heb een mooie set staan en kom niets tekort ik ben alleen erg benieuwd naar de UcD's, maar goed kans komt nog wel een keer.

Mijn Thule verkopen valt ook niet mee en zolang deze geen potentieel nieuw baasje heeft komen de UcD's er ook niet (beetje gebrek aan budget momenteel)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Quote from: chansig on November 10, 2012, 20:03:47


Ze staan er weer...nieuw setje mids. Dus we gaan ze eens even vergelijken.

Gr Hans

Gisteren een ander setje mids gekocht van Keyser. Blijkt dus een oude mid van mezelf bij te zitten. Had ik ooit verkocht aan iemand anders. Toch wel erg nieuwsgierig naar huis. Mids erin en wachten tot vandaag om ze naast de speakers te horen die bijna 10 x zoveel nieuw kosten.

Links/rechts/links/rechts...Wat ga ik doen. De Scan Speak klinken erg fijn en gaan wat dieper door. Waardoor het geluid wat voller lijkt. Jerry kan nog wat aan de bas doen, dus dat kan alleen maar beter worden. Maar knappe speakers. Twijfel, twijfel.

Later vandaag de Acapella's er weer aan. Maar ik meen mijn beslissing al genomen te hebben. Stiekem.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Ik denk dat het mijn oude speakers gaan worden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

 :music:

Succes met je beslissing!
Dutch & Dutch

chansig

Jerry had tijdje terug (2 jaar ofzo) al aangegeven dat er in het laag ook nog wel iets aan te pakken was. Dat is er nooit van gekomen. Nu ik zo zit te luisteren mis ik toch erg veel info in het laag in vergelijk met de Acappela speaker. Nu heb ik het diepste laag altijd wel kunnen missen. Maar nu deze speakers weer spelen..tsja. Dat maakt het totaal toch net even wat completer en voller.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

zelfbouw is mooi! 8)

vind je vrouw het ook goed? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

CZ79

Wat gaat het worden? (vol verwachting klopt ons hart...)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

CZ79

#420
Ik dacht even te lezen dat de zelfbouwers de winnaar waren, totdat Hans over het laag begon
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

#421
Ja daar is wat verwarring over. Ik bedoelde aan te geven dat ik dacht zonder wat dieper laag te kunnen (de Acappela's gaan niet zo heel diep) totdat ik deze SS weer neerzette. Daar zit dus echt meer info in en dan mn in het laag. Qua stemmen doen ze niet voor elkaar onder en de ruimtelijkheid is ook met de SS gewoon goed. Dus de SS gaan het worden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Super, goed verhaal. Ga je ze wel opkanppen nog?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Vergeet mijn laatste opmerking, ze zien er nog goed uit zo the zien (op het andere forum).
Zijn dat de 'oude' luidsprekers die bij jouw thuis in de hoek stonden?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Ja....Nu staan de andere in de hoek. Jij staat ook, las ik,  in de hoek van het hififorum....khadaffi. Moet je ook niet zeggen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.