Yippie

Author Topic: Set van Hans  (Read 601859 times)

blueray and 3 Guests are viewing this topic.

Online chansig

• Forever Addicted
  • Trade Count: (+126)
  • Total likes: 1507
  • Doof en slechte set...neem dat mee in wat ik post.
Re: Set van Hans
« Reply #325 on: July 6, 2012, 14:34:18 »
Morgen komt de buizenversterker weer terug.  :pompom:

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, 2 x BK 400 XXlS, 2x Rythmik F12,  Paradigm PW Link met ARC, akoestische aanpassingen en het onmisbare REW.

Offline Former member 78

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 2
« Reply #326 on: July 6, 2012, 14:35:54 »
Wordt een goed weekend dus!

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #327 on: July 6, 2012, 14:38:27 »
Ja..die Denon reciever van een tientje doet het absoluut niet slecht (eigenlijk best wel goed)...maar de combi vv met de buizenversterker is werkelijk prachtig.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, 2 x BK 400 XXlS, 2x Rythmik F12,  Paradigm PW Link met ARC, akoestische aanpassingen en het onmisbare REW.

Offline Ruud-

« Reply #328 on: July 7, 2012, 12:43:32 »
Ik hád nog een prachtig setje Aitos voor je staan  ;D
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #329 on: July 7, 2012, 23:40:15 »
http://i48.tinypic.com/2hhlra0.jpg
Set van Hans

Dit is ook mooi..

Gr Hans

Offline Kwabbernoot

• Trade Count: (+23)
  • Total likes: 112
  • Glas en vuvuzela's!
« Reply #330 on: July 8, 2012, 00:18:57 »
Zekers maar geen OTL.  8)

Groeten...

Offline Joris1971

• The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+27)
  • Total likes: 0
« Reply #331 on: July 8, 2012, 07:12:47 »
Ja..die Denon reciever van een tientje doet het absoluut niet slecht (eigenlijk best wel goed)...maar de combi vv met de buizenversterker is werkelijk prachtig.

Gr Hans

het zou ook bizar zijn als die denon receiver op hetzelfde niveau zou spelen ald de combi vv en buizenversterker.  ;D

Offline Ruud-

« Reply #332 on: July 8, 2012, 12:11:12 »
het zou ook bizar zijn als die denon receiver op hetzelfde niveau zou spelen ald de combi vv en buizenversterker.  ;D
Volgens een ander forum is dat ook zo.
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #333 on: July 8, 2012, 12:33:20 »
Ik meen zelfs dat er moderatoren zijn die dat beweren en zelf mede een set van over de 10.000 euro hebben staan.

Maar goed dat is een andere forum/andere wereld/andere werkelijkheid. Dit is de mijne en het zal ws allemaal beter kunnen. Daarom gaan zo ook naar een forumgenoot van een ander forum die er wat aan gaat foefelen.

Gr Hans
« Last Edit: July 8, 2012, 12:35:26 by chansig »

Offline LeonArdusS

• senior member
  • Trade Count: (+3)
  • Total likes: 3
  • Nieuw huis, nieuwe set-up
« Reply #334 on: July 8, 2012, 12:42:41 »
(Image removed from quote.)

Dit is ook mooi..

Gr Hans

Mooie overzichtsfoto, je hebt wel een beetje weinig muziek  :o. .........
HiFi: Naim Uniti Atom
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: PRO-JECT Debut carbon esprit + Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, Kimber SET - Sharkwire, Ixos wbt

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #335 on: July 8, 2012, 12:45:31 »
Tsja....wat moet je nu met muziek.. :D

Gr Hans

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #336 on: August 5, 2012, 20:37:44 »
Toch wat paniek in de afgelopen week. De EV deed niet wat hij moest doen, hij versterkte wel alleen deed dit niet helemaal lekker. Ene kanaal luider dan het andere. Tsja...dus weer in de auto naar Tilburg. Versterker na laten kijken. Er zaten wat draadjes los en ergens werd er contact gemaakt waar dat niet moest.

Mooi om erbij te kunnen zitten terwijl Jerry aan het meten is. Zonder schema en gewoon weten wat hij doet, niets op papier en lekker hoofdrekenen. Als je ooit met kapotte apparatuur zit: Jerry is de man.

Thuis gekomen, de boel weer aangesloten en ja nu is het weer goed. Het klinkt erg rustig en sterk. Met sterk bedoel ik...dat weet ik eigenlijk niet. :D

Nu de cd speler nog aanpakken. Het schijnt dat de Sony XA50ES (en andere aanverwante type's) een probleem kunnen krijgen met de IC drivers. Worden te warm en kunnen op de lange duur zorgen voor problemen. De boel wordt dan erg warm en de kans is aanwezig dat je laser (wanneer het echt stuk gaat) ook kapot gaat.

Gr Hans

Offline dre73

« Reply #337 on: August 5, 2012, 20:44:42 »
gewoon zelf aan de ic`s voelen als ie een tijdje speelt. ;)
de mijne had er bv. geen last van.
Classe cp-45,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Black Lion Red Sparrow,Sonos Magna,zelfbouw luidsprekers en subs.

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #338 on: August 5, 2012, 20:48:56 »
De puck wordt warm en de cd's ook. Zal ergens rond de 40 graden zitten.

Gr Hans

Offline Alex Groningen

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+50)
  • Total likes: 91
  • Er gaat echt niets boven Groningen!
    • http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88185.0
« Reply #339 on: August 5, 2012, 20:52:57 »
Toch wat paniek in de afgelopen week. De EV deed niet wat hij moest doen, hij versterkte wel alleen deed dit niet helemaal lekker. Ene kanaal luider dan het andere. Tsja...dus weer in de auto naar Tilburg. Versterker na laten kijken. Er zaten wat draadjes los en ergens werd er contact gemaakt waar dat niet moest.

Mooi om erbij te kunnen zitten terwijl Jerry aan het meten is. Zonder schema en gewoon weten wat hij doet, niets op papier en lekker hoofdrekenen. Als je ooit met kapotte apparatuur zit: Jerry is de man.

Thuis gekomen, de boel weer aangesloten en ja nu is het weer goed. Het klinkt erg rustig en sterk. Met sterk bedoel ik...dat weet ik eigenlijk niet. :D

Nu de cd speler nog aanpakken. Het schijnt dat de Sony XA50ES (en andere aanverwante type's) een probleem kunnen krijgen met de IC drivers. Worden te warm en kunnen op de lange duur zorgen voor problemen. De boel wordt dan erg warm en de kans is aanwezig dat je laser (wanneer het echt stuk gaat) ook kapot gaat.

Gr Hans

Geluid klinkt sterk? Dat klinkt niet best volgens encyclo.nl

Sterk geluid, dat het zenuwstelsel onaangenaam prikkelt. Onderscheid wordt gemaakt in ontploffingsgeluiden van korte duur en geluiden die lange tijd aanhouden

Je weet zeker dat je versterker goed is gerepareerd? :D
« Last Edit: August 5, 2012, 20:53:41 by Alex Groningen »
Versterker: Primare I30.
Bron:Thorens TD 320mk, Primare 30-2, Denon Heos Link HS2.
Luidsprekers:Sonus Faber Luito monitor.
Kabels:Goldkabel Chorus single-wire, RU connected interlinks.

Offline dre73

« Reply #340 on: August 5, 2012, 20:56:45 »
De puck wordt warm en de cd's ook. Zal ergens rond de 40 graden zitten.

Gr Hans

da`s normaal,het gaat om een aantal ic`s in de kast. :D
Classe cp-45,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Black Lion Red Sparrow,Sonos Magna,zelfbouw luidsprekers en subs.

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #341 on: August 5, 2012, 21:00:04 »
Dat snap ik ook wel pannekoek.

Gr Hans

Offline dre73

« Reply #342 on: August 5, 2012, 21:01:15 »
zo komt het zeker niet over hans! :D

zeker niet na afgelopen week! :angel:

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #343 on: August 5, 2012, 21:03:55 »
Bedankt... :D

Gr Hans

Offline sultankat

• Administrator
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 29
  • "leven en laten leven"
« Reply #344 on: August 9, 2012, 10:47:51 »

Gr Hans

Valt allemaal erg mee. Eerder signaleerde KT88 dat probleem, maar later heeft hij het afgezwakt: het kan voorkomen maar is zeker niet een standaard probleem bij de XA50. KT88 is overigens DE man om jouw XA50 onderhanden te nemen. Hij heeft er al tientallen van verbeteringen voorzien: forse upgrade voor relatief weinig geld en zeer betrouwbaar en deskundig.
Gato Dia 250s versterker | Musical Fidelity M6scd cd-speler/dac | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer + Innuos voeding | Focus Audio FP88 SE Ebony speakers | Lat International IC-300 XLR | Chord Epic Twin luidsprekerkabels | Van den Hul Digi Coupler | Mad Scientist Audio, Black Magic usb kabel | Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex powerblock

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #345 on: August 9, 2012, 12:31:58 »
Het is inderdaad niet standaard.

Gr Hans

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #346 on: August 9, 2012, 22:15:06 »
4 x

http://grantfidelity.com/site/files/KT88-98.jpg
Set van Hans

Voor 25 euro...nieuw. Kan me daar denk ik geen buil aan vallen. De beste man wilde geen versterkers meer bouwen en had deze ooit meegenomen uit China. Incl vier voetjes....nu ga ik zelf eens wat bouwen.

Wright... ;D

Gr Hans

Offline Kwabbernoot

• Trade Count: (+23)
  • Total likes: 112
  • Glas en vuvuzela's!
« Reply #347 on: August 10, 2012, 11:34:36 »
Chansig virus verzekerd.  :laugh:

Groeten...

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #348 on: August 10, 2012, 16:54:05 »
Ze hebben al een nieuwe baas gekregen. Ze zijn daar nog niet dus ze liggen in een kluis om ze te beschermen tegen het virus.

Gr Hans

Online chansig

• Forever Addicted
« Reply #349 on: August 13, 2012, 12:41:40 »
http://img96.imageshack.us/img96/2755/dscf1374s.jpg
Set van Hans

Plankje voor boevn de set. Moet wel goed vast zitten anders duvelt de boel zo naar beneden.

Gr Hans