Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dre73

er is wel wat aan gerommeld inderdaad.
maar orgineel was ie bij gelijk al heel mooi open.
maar na het vervangen van diodes,voedings elco`s,koppelcondensatoren en nog wat bypass condensatoren speelt ie heerlijk.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

gullit

Ja lijkt me wel een goede amp de 350p
Ik ga hem met of de sp6 van perreaux of mijn Herron vtsp2 gebruiken
1 van de verkoop ik in ieder geval
:pompom:

chansig

Vandaag als nieuwe aanwinst (moet nog komen) een audiolab 8000C VV.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Helmuth

Quote from: chansig on May  9, 2012, 11:22:59
Vandaag als nieuwe aanwinst (moet nog komen) een audiolab 8000C VV.

Gr Hans

En is het wat de 8000c?
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Alex Groningen

Quote from: Helmuth on May 12, 2012, 17:54:07
En is het wat de 8000c?

Of het wat is maakt me niet uit. ;) Wat ik belangrijker vind, waar blijven de foto's van je nieuwe aanwinst, Hans? ;D

chansig

Ik weet het nog niet....ik ga zo de VV er weer uit halen en dan ben ik benieuwd.

Foto's komen nog wel ergens...ooit. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De VV gaat er dus tussen uit. Wat mij opviel en dus ook bleek te kloppen wat dat het allemaal wat neuzeliger werd, en de speakers zijn juist erg open en wat aan de frisse kant en dat vind ik toch mooier.

Dus iemand een Audiolab 8000c VV kopen....175 euro incl verzenden. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

Bij verkoop, moet je foto's posten!
Dat weet je toch wel, Hans?

chansig

Gedaan alleen dan in het te koop topic.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Helmuth

#310
Ik had wel interesse maar hij klinkt wat neuzig las ik ergens. ;D

Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

chansig





Vandaag Helmuth op bezoek gekregen....was wat kort want ik had nog een verjaardag. Als eerste bedankt dat je langs wilde komen. Het is, voor een paar uurtjes, toch een eindje rijden.

Dan over het vergelijk...2 totaal verschillende type speakers. De hoorntjes zetten een enorm stevige druk neer en zijn erg dynamisch. Ik vind de mijne wat prettiger met stemmen. De hoorntjes gaan tot 40 Hz en dat is behoorlijk laag zeker als het gecontroleerd laag is merk en voel je dat wel.

Daarnaast zijn het best mooie speakers om te zien, al denkt mijn vrouw hier compleet anders over. Het was dus sowieso een no-go. Dus van afdingen en winst maken is geen sprake. Mocht je op zoek zijn naar andere speakers...ik zou deze zeker niet overslaan. Snel en accuraat...kunnen weinig fabriekspeakers tegenop.

Helmuth nogmaals bedankt...

Gr Hans

De versterker was overigens ook een mooi ding om te zien en ook om te horen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on May 19, 2012, 18:43:25
[

Dan over het vergelijk...2 totaal verschillende type speakers. De hoorntjes zetten een enorm stevige druk neer en zijn erg dynamisch. Ik vind de mijne wat prettiger met stemmen. De hoorntjes gaan tot 40 Hz en dat is behoorlijk laag zeker als het gecontroleerd laag is merk en voel je dat wel.

Daarnaast zijn het best mooie speakers om te zien, al denkt mijn vrouw hier compleet anders over. Het was dus sowieso een no-go.

ben het met je vrouw eens, wat een gedrochten van luidsprekers...  :devil:

chansig

Maar klinken....oh oh oh oh...dat is toch wel erg mooi spul.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



Met een SP9 VV, waarin gefoefled is...

Het is een zooitje bij elkaar gekocht spul...maar ohohohoh wat klinkt het nu lekker.

Als de platen zo goed als weg zijn even een kennis benaderen voor een fatsoenlijk dressoir.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

#315
Het ziet er al netter uit, als je je losse kabels, dat glas, de AB's en je losliggende cd's opruimt en je meubel eens een nieuwe laklaag geeft ;D

p.s. die goedkoop ogende kurk matjes kunnen niet meer hoor hans  :nowink: ;D ;)

chansig

Dat kruk ligt er niet voor niets. De rest komt als een nieuw/ander dressoir komt.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Chansig virus of niet maar de boel is weer eens kapot...de buizenbak (eind) zie foto:

Lijkt me duidelijk, volgens mij nog geluk gehad dat de boel niet in de fik is gevlogen.





Mooi he ? Inmiddels in reparatie en ws morgen alweer terug.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Quote from: chansig on June 15, 2012, 11:52:02
Chansig virus of niet maar de boel is weer eens kapot...de buizenbak (eind) zie foto:

Lijkt me duidelijk, volgens mij nog geluk gehad dat de boel niet in de fik is gevlogen.





Mooi he ? Inmiddels in reparatie en ws morgen alweer terug.

Gr Hans


Aiiii dat is altijd wat minder...
Je zit toch niet zonder muziek nu?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Former member 78

Das balen Hans!

Zo krijg je het gehakt wel gaar trouwens :D

Deleted member

Auw, daar is inderdaad iets heel heet geworden. Succes met de repairs!

chansig

Quote from: Peerless Monster on June 15, 2012, 17:07:17
Aiiii dat is altijd wat minder...
Je zit toch niet zonder muziek nu?

Gelukkig niet...ik heb sinds kort een reserve versterker...oude Denon reciever. Staat de laatste tijd meer te spelen dan mijn eigenlijke spullen.. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



De koppie kleiner gemaakte kast. Nog 1,5 meter lp's te verkopen.

Het is nog wachten op de UcD en de buizenversterker..

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

Zijn dat van die Ikea dozen waar je fleecepacks in zitten?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

#324
Yep...past prima, voldoende ruimte tussen beide rijen...en niet duur. ;)

Inmiddels de dozen anders neergezet zodat er wat orde in is gekomen.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.