Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on April 25, 2012, 11:27:35
...Een zelfbouw ding door een ander gebouwd.

Gelukkig!

Geen DIY by Hans  ;D

Maar leuk, ben benieuwd naar je bevindingen. Ikzelf ben (even?) helemaal klasse D moe...

chansig

#226


en



Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



Vandaag de buizenversterker op gehaald en na wat gekutsel past de versterker in de kast. De eerste klanken klinken nu door de speakers (Antonio Forcione)...Mooi hoor.

Nu de UcD ernaast en het plaatje is echt compleet.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ruud-

Quote from: chansig on April 29, 2012, 20:04:17

...en na wat gevrouwelijk geslachtsdeelsel past de versterker in de kast.
Gr Hans
Waar ben je in hemelsnaam mee bezig geweest Hans :o ;D
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

chansig

Ik ben niet zo handig dus het mag het woord knutselen niet hebben.. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K


Helmuth

Quote from: chansig on April 29, 2012, 20:04:17


Zijn dat wat ik denk dat het zijn dozen vol gebrande CD's Hans  :police:
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

chansig

Misschien 1 of 2....de rest is allemaal orgineel.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: Eelco Tijnagel on April 25, 2012, 11:33:29
Gelukkig!

Geen DIY by Hans  ;D

Maar leuk, ben benieuwd naar je bevindingen. Ikzelf ben (even?) helemaal klasse D moe...

Hoi Eelco,

Hoezo ben je klasse D moe?

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Yo Kwabber  O0

Met het gevaar Hans z'n draadje te kapen  ;)

Ik heb nu diverse class D versterkers in huis gehad en altijd vind ik de 'grip' die zij tentoonstellen indrukwekkend. Echter ik ontkom er niet aan dat wanneer die class D een tijdje zijn kunstjes heeft mogen vertonen en ik er een doodgewone class A of A/B versterker naast zet ik weer opgelucht adem haal. Het middengebied wint bijna altijd aan rijkheid en er lijkt een soortement van stress te verdwijnen  :blink:

Dit alles is natuurlijk enorm subjectief  ;D

Joris1971

Creatief met kurk Hans  ;D

chansig

Vroeger veel naar Theo en Thea gekeken. :D

Gr Hans (die niet UcD moe is maar het andere uiterste ernaast wilde hebben)
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#237
Vandaag 260 km gereden...niet op de fiets maar met de auto. Op het forum stonden een paar mooie speakers te koop Acapella Fortune, een gesloten systeem, 2 en een half weg, 91dB. Ze waren in eerste instantie te duur, maar de verkoper zakte regelmatig met de prijs waardoor ze langzaam maar zeker wel in de buurt van de inhoud van de beurs kwamen.

Dus vanochtend in de auto gesprongen en helemaal naar het west puntje van Brabant gereden (ik kreeg een sms dat ik in buitenland was). Ik werd hartelijk ontvangen door Gullit met de  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: in zijn hand. Aardige kerel en het is inderdaad hard nodig dat hij groter gaat wonen. Ik zou het daar geen uur uithouden... :D Maw hij woont prachtig en zijn vooruitzicht is nog prachtiger. Heel even geluisterd en mijn eerste indruk was dusdanig positief dat ik de gok wel durfde te wagen. Inmiddels staan ze aangesloten en het is een juiste gok geweest. Met name het gesloten bevalt erg goed in mijn ruimte. Eigenlijk wat ik wel verwachte.

Ze combineren lekker met de buizenbak. Dus ik ben helemaal blij.



Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Hoi Hans


Ik snap nog niet hoe jouw huis in elkaar steekt, als ik de foto zo zie dan lijkt het wel of de luidsprekers in de keuken staan?
Kun je eens een foto maken waar jouw luisterplek op te zien is...

grt Joris

chansig

Dat is vanwaar ik de foto maak. :D

Aan de linkerkant is de keuken, achter de speakers de serre, waar de linkerspeaker voor staat is een draagmuur tussen woon en serre. (de draagmuur zou eigenlijk wegmoeten....alleen dan staan de speakers echt in de kamer). En achter mij is dan het zit gedeelte van het huis (tv en bank en de slaapplek van de hond) een meter of 4 vanaf de luisterplaats. Speakers staan 1 meter 75 uit elkaar.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Hoe zit het dan met deze foto?

geeft mij toch sterk de indruk dat je in de keuken zit

chansig

Dan zit ik wat jou betreft toch in de keuken. De uitleg is volgens mij vrij duidelijk.... :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on May  2, 2012, 16:20:10
Dan zit ik wat jou betreft toch in de keuken. De uitleg is volgens mij vrij duidelijk.... :D

Gr Hans

Nee, ik bedoel het serieus.

Het is toch niet vreemd dat ik denk dat jij in de keuken zit als ik de prullenbak en de keukenkastjes ernaast zie staan?

chansig

Jawel Joris....zeker nadat ik het uitgelegd heb hoe het is. Dan is het vreemd dat je nog steeds twijfelt...maar goed. Mooier kan ik het niet maken. ;)

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Quote from: chansig on May  2, 2012, 16:24:40
Jawel Joris....zeker nadat ik het uitgelegd heb hoe het is. Dan is het vreemd dat je nog steeds twijfelt...maar goed. Mooier kan ik het niet maken. ;)

Gr Hans

het zou duidelijker zijn als je tussen je luidspreker gaat staan met je gezicht gericht naar de luisterplek en dan een foto maakt...

chansig

#245
Pfff....ik lijk wel gek...maar speciaal voor jouw vanuit de keuken, vanachter de luister positie en vanachter de speakers:


Vanachter de luisterplaats


Vanuit de keuken


vanachter de speaker

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

R

:) feli me je aanwinsten!!

Joris1971

#247
Kijk das duidelijker...

je mag je tv wel eens updaten!  ;D

chansig

Een langdurig project..Deze doet het nog erg goed, haarscherp beeld etc. Dus als hij kaduk gaat is ie aan de beurt.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

Aah! Ik begreep ook al jaren niet hoe je luisteropstelling was, maar nu zie ik het: je luistert in de keuken!  ;D

Mooie opstelling zo hoor, velen zouden er niet mee wegkomen  :).
Dutch & Dutch