Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen K

Quote from: S@m on January  8, 2012, 11:17:36
Lijkt me niet echt gezellig...luisterplek in de keuken..?!

Als één speaker náást de keuken staat betekent dat niet meteen dat je in de keuken zit te luisteren toch?  ::)

S@m

Quote from: Koen K on January  8, 2012, 11:58:36
Als één speaker náást de keuken staat betekent dat niet meteen dat je in de keuken zit te luisteren toch?  ::)

Oh nee...



Nee, je hebt gelijk. Als de deur naar de bijkeuken openstaat zou Hans ook daar z'n luisterplek kunnen hebben... ;)



Koen K

#177
Toch knap dat je de conclusie al hebt getrokken, lang voordat je de situatie doorhebt.  :smile:

Hoe dan ook, Hans' luisterplek is in zijn huiskamer en de open keuken naast de linker speaker. Zo was dat in elk geval toen ik voor het laatst bij hem op bezoek was.  ;)

S@m

Quote from: Koen K on January  8, 2012, 12:49:09
Toch knap dat je de conclusie al hebt getrokken, lang voordat je de situatie doorhebt.  :smile:

Hoe dan ook, Hans' luisterplek is in zijn huiskamer en de open keuken naast de linker speaker. Zo was dat in elk geval toen ik voor het laatst bij hem op bezoek was.  ;)

Dan zit ie een best eind van de luidsprekers vandaan lijkt me en blijft het feit dat het nou niet echt bijdraagt aan gezelligheid als je met een scheef oog naar een aanrecht zit te kijken tijdens het luisteren. Is echter mijn gedachte en niet meer dan dat  ;)

Koen K

VT-wonen zal er vast geen fotoreportage aan wijden maar desondanks valt het best mee.  ;)




Toch Hans?  ;D

S@m

Quote from: Koen K on January  8, 2012, 12:59:22
VT-wonen zal er vast geen fotoreportage aan wijden maar desondanks valt het best mee.  ;)


Ongetwijfeld, er liggen toch hopelijk wel een paar kleedjes op de vloer (ergens)..?

Koen K

Niet zodanig dat reflecties zich er iets van aan zullen trekken, tenminste, voor zover ik weet. Maar wel een spanplafond.

S@m

Quote from: Koen K on January  8, 2012, 13:17:44
Niet zodanig dat reflecties zich er iets van aan zullen trekken, tenminste, voor zover ik weet. Maar wel een spanplafond.

Scheelt dan misschien weer, ach Hans zal er gelukkig zijn!  ;)

chansig

#183
Mannen, Koen is wel eens bij mij geweest en hij weet hoe het staat en daarnaast denk ik dat veel mensen jaloers zouden zijn met deze opstelling.De speakers staan iets meer dan 2 meter uit elkaar en de stoel kan op 2 meter, maar ook op 7 meter als ik zou willen. Daarnaast geen kleedjes oid maar een good old acoustisch plafond van Wessels....kunnen ook veel mensen jaloers op zijn en als laatste op mijn vrouw die het allemaal toestaat.

Gr. Hans

Hier en daar een foutje weggehaald...vanmiddag middels de telefoon gereageerd, vandaar wat voutjes in de tekst.
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

S@m

Quote from: chansig on January  8, 2012, 15:05:45
op zijn end als laatste op mijn vrouw.


;D

Jij kan het weten, maar als je die wetenschap wilt delen >  [img .. vrouw .. /img] 

Joris1971

Heb je geen rond rennende kinderen hans?

chansig

Jazeker....maar die zijn goed opgevoed. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Alex Groningen

Hé ik zie eindelijk plaatjes. ;D

Gefeliciteerd, Hans.
Mooie luidsprekers. Om eerlijk te zijn heb ik in november ook nog een tijdje getwijfeld om deze te nemen. ;)
Wens je er heel veel luisterplezier mee.

Martijn M

Mooie speakers, goede opsteling!   ;)
Dutch & Dutch

chansig

Dank...Het zijn erg mooie speakers om te zien en daarnaast klinken ze ook erg goed. Een ander geluid dan de oude speakers, strakker laag, meer dynamiek..wel een mindere plaatsing..maar ik moet nog gaan stoeien met schuiven ed.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

en je hebt je eigen amp. toch nog niet?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Nee....maar die heb ik bij de oude speakers ook al een paar maanden niet meer. Daarnaast zijn de huidige speakers ook niet heel moeilijk aanstuurbaar. Maar ik ben wel nieuwsgierig hiernaar (dus het moment dat mijn UcD weer speelklaar is).

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Perfectionist

Quote from: Eelco Tijnagel on January  8, 2012, 10:44:29
Mooi hoor Hans  :wub:

groet, Eelco

Mooi.....proficiat met de vS'ers.
Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Quote from: chansig on January  8, 2012, 19:38:02
Dank...Het zijn erg mooie speakers om te zien en daarnaast klinken ze ook erg goed. Een ander geluid dan de oude speakers, strakker laag, meer dynamiek..wel een mindere plaatsing..maar ik moet nog gaan stoeien met schuiven ed.

Gr Hans

Ik meen nu te horen dat het met die plaatsing ook wel oke zit..

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: S@m on January  8, 2012, 11:17:36
Lijkt me niet echt gezellig...luisterplek in de keuken..?!
Ideaal lijkt mij. Ondertussen patat bakken en een flesje uit de koelkast trekken. Helemaal goed.
Zien er fraai uit Hans. Veel plezier ermee. Betekent dit dat de Scan Speaks nu het veld gaan ruimen?

Groeten...

chansig

Ze gaan uiteindelijk wel de verkoop in. Ws verkoop ik de units los tenzij iemand de kast er ook bij wilt hebben.. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

aMUSEd

Je hebt ze licht achterover hellend, klinkt dit beter dan vlak?

Het blijven beauty's in die houtsoort :)

chansig

Probeersel en tot op dit moment bevalt het prima...Ik heb het idee dat het iets met de plaatsing doet.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

misschien beter neerzetten? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

aMUSEd

Quote from: chansig on January  8, 2012, 21:01:12
Probeersel en tot op dit moment bevalt het prima...Ik heb het idee dat het iets met de plaatsing doet.
Hoe hard heb je de achtertweeter staan?