Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Kwabbernoot

Kun je op je mobiel via wifi wel bij Spotify?

twani

Heb je je abonnement weer niet betaald Hans :D

Tjeb

Quote from: chansig on January 24, 2021, 09:39:36
Spotif geeft aan dat hij off line is. De icoon van internet bevestigd dit. Alleen is het niet zo...want ik post nu ook deze post.

Firewall ga ik even naar kijken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik gisteren iets heb gedaan.

Gr. Hans

Klopt het dat je dit bericht op 11 april 2020 geschreven hebt?  :tounge2:

oud_account_1

Ligt (lag?) het aan Spotify's servers?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

flakkees

windows probleem oplosser al gedraaid ?
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

chansig

Quote from: Kwabbernoot on January 24, 2021, 09:46:38
Kun je op je mobiel via wifi wel bij Spotify?

Yep en via de mac ook.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Michel205

Streamer speelt wel muziek via de nas?
Account terug instellen op de streamer, spotify heeft onlangs enkele aanpassingen gedaan om misbruik te vermijden.

DofN

Quote from: chansig on January 24, 2021, 09:39:36
Spotif geeft aan dat hij off line is. De icoon van internet bevestigd dit. Alleen is het niet zo...want ik post nu ook deze post.

Firewall ga ik even naar kijken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik gisteren iets heb gedaan.

Gr. Hans

En wat levert het op als je je firewall uitzet, en Spotify verwijdert, computer uit. Computer aan, en Spotify weer installeert?

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Heb je je account actief op meerdere devices? Misschien ook buitenshuis? Neem dan een device waarop Spotify wel online is en meld je af op alle devices.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Eea gedaan en geprobeerd. Werkte allemaal niet.

Overigens bij instellingen>> netwerkverbindingen laat wel zien dat er verbinding is met het internet.

Als ik het draadje erin steek geeft ook die aan verbinding. Bijzonder verhaal.

Maar goed dan maar via de mobiel de boel bedienen. Maakt ook niet veel uit.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob_Dingen

Quote from: chansig on January 24, 2021, 09:39:36
Maar ik kan me niet herinneren dat ik gisteren iets heb gedaan.
Gr. Hans

Zegt mijn vader ook altijd.

Rob

RalphH

#9811
Spotify heeft een offline mode zie ik, staat ie daar per ongeluk op?

https://support.spotify.com/us/article/spotify-not-working/

Is je spotify versie up to date? Lees nl ook dat ze deze functie er uit zouden hebben gesloopt inmiddels.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

#9812
Quote from: Rob_Dingen on January 24, 2021, 16:41:51
Zegt mijn vader ook altijd.

Rob

:D

Dan hoop ik voor jouw dat je er niet teveel last van hebt gehad in je jonge jaren.

Hier geeft het icoontje weer verbinding aan. Nog even geduld voor Spotify. Maar uiteindelijk maar een systeemherstel gedaan. Terug naar 16/01. Yep en ook Spotify werkt weer. Ws een update oid. Geen idee.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Je had beter 1.5 jaar terug kunnen gaan, kon je ff lekker de kroeg in weer ;D ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Zow...jahhhhh. Maar we zijn over de helft. Hoop ik. In de zomer weer aan de BBQ. September....

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

#9816
Fijn om op een mooie dag als deze vrij te zijn. Vanochtend eerst de kou in op de fiets. 50 km...voetjes/tenen werden wel koud. Maar lekker. Toen een beetje schoonmaken, honden uitlaten, fietsje schoonmaken.

Nu op zolder en dan is het prachtig wat er voor een licht naar binnen komt. Oranje gloed aan de horizon. Haalt wel het beetje het zwart tussen de noten weg, maar erg genieten.

Zou eigenlijk even moeten gaan meten. Maar helemaal geen zin in.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Afgelopen week vrij geweest. Weinig muziek geluisterd. Andere zaken kregen prioriteit. Wel lekker gesport. Dochter niveau 3 gehaald en inmiddels op weg naar niveau 4 middels een BBL opleiding. Intentie is om dan vervolgens HBO te gaan doen. Ze komt er wel. Heeft inmiddels door dat er gewerkt moet worden om iets te krijgen...heeft ze toch wat tijd voor nodig gehad.  :D

Qua set nog steeds tevreden. Volgend weekend mogelijk een koper voor de speakers. We gaan het zien.

Voor nu wachtend op het veldrijden bij de dames en ondertussen een muzeikie.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Timvg

Zonder een jaar lang aan content te lezen: wat komt er in de plaats?

chansig

Die content is niet meer dan wat ik heb doorgemaakt in een week. Dus prima dat je die gemist hebt.

Ik weet wat de bedoeling is maar ik ga het nog niet benoemen. Het gaat in ieder geval niet minder worden.

En mocht het eea niet verkocht worden: Ook prima.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Quote from: chansig on January 30, 2021, 15:12:54
Afgelopen week vrij geweest. Weinig muziek geluisterd. Andere zaken kregen prioriteit. Wel lekker gesport. Dochter niveau 3 gehaald en inmiddels op weg naar niveau 4 middels een BBL opleiding. Intentie is om dan vervolgens HBO te gaan doen. Ze komt er wel. Heeft inmiddels door dat er gewerkt moet worden om iets te krijgen...heeft ze toch wat tijd voor nodig gehad.  :D

Qua set nog steeds tevreden. Volgend weekend mogelijk een koper voor de speakers. We gaan het zien.

Voor nu wachtend op het veldrijden bij de dames en ondertussen een muzeikie.

Gr. Hans

Interessant parcours, en spannend slot.

Ik verheug mij enorm op vanmiddag ! :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

RalphH

JTR in de kofferbak? :clapping:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Staaled

Quote from: RalphH on January 31, 2021, 10:37:28
JTR in de kofferbak? :clapping:
:D

Ik vraag mij nog steeds hoe ik die zooi ooit boven heb gekregen. Wilskracht uit hebberigheid. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

#9823


Gisteren een nieuwe laptop, tablet besteld. Een Teclast F6 plus. Eentje waarvan je het scherm kan roteren en dan een tablet wordt dus met een touchscreen, incl toetsenbord. Vorige week een Medion besteld voor mijn dochter als cadeautje voor het slagen. Is volgens mij precies dezelfde. Alleen is die Teclast 30 euro goedkoper en heeft ook nog een grotere harde schijf. Beeld is erg mooi. Doe er verder weinig mee als een beetje Zwiften, Spotify draaien en wat internetten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

felix01

Quote from: chansig on January 31, 2021, 17:11:32


Gisteren een nieuwe laptop, tablet besteld. Een Teclast F6 plus. Eentje waarvan je het scherm kan roteren en dan een tablet wordt dus met een touchscreen, incl toetsenbord. Vorige week een Medion besteld voor mijn dochter als cadeautje voor het slagen. Is volgens mij precies dezelfde. Alleen is die Teclast 30 euro goedkoper en heeft ook nog een grotere harde schijf. Beeld is erg mooi. Doe er verder weinig mee als een beetje Zwiften, Spotify draaien en wat internetten.

Gr. Hans

mooi ding,veel surf-plezier!
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,