Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluissie


RalphH

Quote from: chansig on December 31, 2020, 15:48:48
Voor iedereen alvast een mooi 2021. Geniet van alles muziek, doosjes, wisselen, whiksey, bier, films, fietsen, EV's, auto's en wat dan al niet meer. Gezondheid voor een ieder die je lief is en dood aan Corona.

Gr. Hans

Jullie ook Hans, al het beste en de tering aan dat klotevirus!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Alex Groningen

Quote from: chansig on December 31, 2020, 15:48:48
Voor alvast een mooi 2021. Geniet van alles muziek, doosjes, wisselen, whiksey, bier, films, fietsen, EV's, auto's en wat dan al niet meer. Gezondheid voor een ieder die je lief is en dood aan Corona.

Gr. Hans

Niet al te veel van dat spul drinken, Hans! ;) ;D

Jij ook een fijne jaarwisseling en een heel goed 2021!

vanzomereng

Yep,  hetzelfde en een goed en gezond 2021 toegewenst.






Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

HuubF

Fijne jaarwisseling.  ;)
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Rob_Dingen

Jij ook Hans de beste wensen

chansig

Jullie natuurlijk ook.

Voor de rest weinig te melden. Muzeikje aan het luisteren en me aan het bedenken of ik nu de achterliggende schuine wand ga opvullen. Waarom gewoon omdat mijn gevoel zegt dat het hetzelfde gaat worden. Of in ieder geval niet slechter.

Waarom dan ? Het gaat ruimte schelen/opleveren. En ruimte is altijd fijn.

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

heb ze nu al chips ?
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

chansig

 :D :D :D

Yep...net terug van de paarden dus het mag.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

En weer weekend. Heerlijk. Drukke week achter de rug. Niet zo zeer qua druk in tijd, maar gewoon frustraties welke dan niet stoppen in mijn hoofd en dat voelt druk. Gister gelukkig de week wel weer positief afgesloten...dus weekend. Zo even sporten, dan beetje schoonmaken om vervolgens op naar de set te gaan die wederom zijn muziek mag laten horen op de vertrouwde en al tijdenlang aanwezige componenten.

Goei weekend allemaal.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

prettig weekend Hans , geniet ervan .
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

chansig

Zow...dagje extra vrij ivm overdracht huis moeders. Daar zijn we dus ook mee klaar. In de ochtend wat lopen klooien met de panelen welke achter de luisterplek hangen. Deze nu evenwijdig aan de schuine wand achter me gehangen dus meer licht en meer ruimte. Vanmiddag op z'n Chansig's de boel een beetje afgewerkt en klaar.

Van het weekend beetje meten en weten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: chansig on January 18, 2021, 17:10:10
Vanmiddag op z'n Chansig's de boel een beetje afgewerkt en klaar.



Gr. Hans

Ofwel, nog niks aan gedaan :D

chansig

 :D

Before....



After...



Ik zit er toch met mijn rug naar toe.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Slaap je daar dan ook  :D

Best gezellig .

chansig

Zeker drie keer per week.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Weekje vakantie. Soort van spontaan maar erg nodig. Nadeel van vakantie is dat je dan tijd hebt, dus tijd om bv het badkamerplafond te verven. Dat lijkt de enige klus te gaan worden in deze vakantie. En kan inmiddels ook al afgestreept worden. Komende dagen lekker fietsen, maandag en mogelijk morgen naar buiten op de fiets ipv Zwiften.

Komende dagen even kijken of ik zin heb even te gaan meten, aangezien de panelen indeling wat veranderd is. Dan het enige grote paneel wat ik heb nog halveren en aan het schuine dak hangen.

Voor de rest beetje muziek luisteren en me vermaken met het lezen van wat er in het/de andere topic(s) gebeurt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Vaagies....compu werkt gewoon (zwerven op het net), zelfs kpntv doet het. Spotify doet het niet want er is geen internet verbinding. Het icoontje geeft ook aan dat er geen internetverbinding is. Ook bedraad niet.

Wie het weet mag het zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Ff die kpn box opnieuw opstarten

chansig

Quote from: chansig on January 23, 2021, 16:00:40
Vaagies....compu werkt gewoon (zwerven op het net), zelfs kpntv doet het. Spotify doet het niet want er is geen internet verbinding. Het icoontje geeft ook aan dat er geen internetverbinding is. Ook bedraad niet.

Wie het weet mag het zeggen.

Gr. Hans

Niemand ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

Heb je de KPN box opnieuw opgestart, zoals hierboven beschreven?

chansig

#9796
Uiteraard. Die stap heb ik geleerd door regelmatig met Ziggo, KPN, Planet etc te bellen: Altijd eerst opnieuw opstarten.  :D

Maar de situatie is zoals hij is. Zal later vandaag nog even kijken of de compu wel verbinding maakt met de Neo Bike. Op dit moment lijkt alleen Spotify te lijden onder het probleem.

Ook de luidsprekers zijn gewoon via de compu te bedienen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Firewall uitgezet? Spotify opnieuw geïnstalleerd?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Spotif geeft aan dat hij off line is. De icoon van internet bevestigd dit. Alleen is het niet zo...want ik post nu ook deze post.

Firewall ga ik even naar kijken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik gisteren iets heb gedaan.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blackmail

even je netwerk op je computer uit en aanschakelen
HT: Acurus ACT-4, Marantz mm8077 and mm7055 beide Cinemike, Sony UBP-X800M2 Cinemike, LG Oled65CX6LA, Polkaudio LSi9, LSiC, LSiFX, R900, 2 maal Jl Fathom 212v2, Klipsch SPL-150, Oehlbach bekabeling, zelfgebouwde computer, platenspeler van Pioneer PL-300, platenwasser Okki Nokki en 2 maal audioquest: powerquest 2