Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Groovy

Wah Hans,jij ziet alleen het lampje  ;)
Een plaat tussen de ls maakt wel degelijk verschil heb ook mogen ervaren.
Ben al weg ;D
Luxman l507s.  Yamaha M2. Yamaha c4. Lenco l75
Ortofon rmg 212.  Lenco l75 long base 12 inch dv zelfbouw. Denon dcd 2700. Emt 938. Elipson 1404. Custom made dt op td 160 basis.

chansig

 :D

Leuk je hier weer even te zien.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#9477
Gister leuke avond gehad met mensen die je steeds langer gaat kennen (jaartje of 10 tot 15). Leuk om te zien dat gesprekken in de loop van de jaren veranderen. Audio is eigenlijk van ondergeschoven belang tijdens deze ontmoetingen. Leuke gesprekken en vervolgens grof geouwehoer waar een ieder zijn rol in heeft. Prachtig erg genoten.

Waarom dan noemen als er toch geen audio gedoe was ? Nou dat was er in dit geval wel. Ik had mijn mini meegenomen en de eigenaar heeft 8c's staan dus dat moet goed komen. Wel simpelweg in de woonkamer dus dat gaat zeker minder effect hebben dan in mijn ruimte.

Zelf de tijd niet genomen om goed te luisteren. En om eerlijk gezegd weet ik niet meer wat de anderen vonden. Mogelijk de 8c's nog een keer deze kant opkomen om te zien wat ze hier in deze ruimte gaan doen.

De BACCH staat nu lekker hier zijn ding weer te doen met MC900 ft. Jesus....lekker BACCH invloedje hoor.

Ow en een RED507 toslink AES converter gehaald. Scheelt weer een conversie. Lekker audiofiel bezig. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig


MC900 ft. Jesus

Alleen de naam nodigt al uit tot luisteren. Moeite waard voor hen die van samples houden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



Rob Lebbink

Overgehouden van gister....verrassend leuk en lekker.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Aangezien mijn Spotify account is gebruikt gisteravond kan ik nog even nagenieten van de muziek die er gedraaid is. Leuk...er zijn er 2 die een uur alleen disco poep hebben lopen afspelen. Giorgio Moroder...jawel die van Daft Punk. Mind Warp, Suzi Lane, Cerrone, Man2man, Lime, Paul Parker, My mine, Koto,  Bobby O.

Dit is ben ik even aan het scrollen. Bijzonder wat de BACCH software doet. Creëert een bubble waarin je meegenomen wordt in de muziek. Lekker hoor.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#9481
Zit nu naar Giorgio Moroder te luisteren....net alsof je in de muziek zit. Echt een bubble van geluid incl de opnameruimte die je hoort. Bizar. Druk op bypass en ploef weg bubble...gewoon leuke/mooie stereo weergave.

Dit heeft men gisteravond niet kunnen horen. Jammer.

Maakt weer duidelijk hoe niet zinvol het is om in een niet akoestisch aangepaste woonkamer naar muziek te luisteren en vervolgens te denken/ervaren dat je naar een geweldige weergave luistert.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Toch even terug Mari Boine...later weer terug naar de disco.

Netjes hoor. Wat ik al eerder schreef...de bypass maakt duidelijk dat de boel inklapt. Nu is de weergave zonder BACCH als meer dan gemiddeld goed. Dus de stap terug zou ook prima kunnen. Maar ik ben er wel uit. De BACCH software zorgt voor een hoop plezier. Niet alleen omdat het leuk is om even wat anders te horen. Dit is wat mij betreft echt beter en dan nog een overtreffende trap daarvan.

Heel blij dat ik afgestapt ben van de invloed van kabels, stroom, zekeringen, versterkers, bronnen etc. Het kan mensen....gewoon gebruik maken van je gezonde verstand. Akoestiek, digitaal filteren, goede speakers, plaatsing en genieten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

En wat is de prijs van dit moois?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Wil dat best vertellen, is ook simpelweg terug te vinden.

Maar vertel eerst eens wat is de intentie achter de vraag ? Vertel maar wat je denkt, vindt, meent te vinden etc. Voel geen angst, zorg om dit te delen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

Kun je met BACCH een heel album beluisteren zonder luister moeheid?

DofN

Quote from: Rowdy on June  6, 2020, 17:04:08
Kun je met BACCH een heel album beluisteren zonder luister moeheid?

Welke aanname zit hierachter? Ben nieuwsgierig.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: Rowdy on June  6, 2020, 17:04:08
Kun je met BACCH een heel album beluisteren zonder luister moeheid?

Tuurlijk....wat is de eigen gedachte die maakt dat je deze vraag stelt ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: doorofnight on June  6, 2020, 17:05:44
Welke aanname zit hierachter? Ben nieuwsgierig.

Oeps...sorry...vraag hetzelfde.

Ben dus ook benieuwd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob_Dingen

Quote from: chansig on June  6, 2020, 16:49:34

Heel blij dat ik afgestapt ben van de invloed van kabels, stroom, zekeringen, versterkers, bronnen etc. Het kan mensen....gewoon gebruik maken van je gezonde verstand. Akoestiek, digitaal filteren, goede speakers, plaatsing en genieten.

Gr. Hans
Hoeft niet perse digitaal te zijn Hans.
Gewoon een goede set en goede akoestiek.

Rob

chansig

Ja...dat denk jij. Ik denk dat dus van niet. Even goeie...etc.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob_Dingen

Quote from: chansig on June  6, 2020, 17:17:29
Ja...dat denk jij. Ik denk dat dus van niet. Even goeie...etc.

Gr. Hans
Nee dat denk ik niet, weet het zeker :D

chansig

 :D

Oke dan..ik ook. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

 :google:
Quote from: chansig on June  6, 2020, 17:03:23
Wil dat best vertellen, is ook simpelweg terug te vinden.

Maar vertel eerst eens wat is de intentie achter de vraag ? Vertel maar wat je denkt, vindt, meent te vinden etc. Voel geen angst, zorg om dit te delen.

Gr. Hans

Gewoon omdat ik geen idee heb wat zoiets kost. Paar zekeringen ben je voor 150€ klaar.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Misschien
Quote from: frank2 on June  6, 2020, 17:43:23
:google:
Gewoon omdat ik geen idee heb wat zoiets kost. Paar zekeringen ben je voor 150€ klaar.

Dus er zit wel een gedachte achter. Deel die nu maar gewoon.

Jij hebt hetzelfde effect met zekeringen van 150 euro ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Hans wat ben je achterdochtig, stel een eenvoudige vraag. Geen idee erachter gewoon wat zoiets kost meer niet, maar je mag overal wat achter zoeken, dan zeg je het toch niet
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

DofN

#9496
Quote from: frank2 on June  6, 2020, 17:43:23
:google:
Paar zekeringen ben je voor 150€ klaar.

Ik niet.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: frank2 on June  6, 2020, 17:55:46
Hans wat ben je achterdochtig, stel een eenvoudige vraag. Geen idee erachter gewoon wat zoiets kost meer niet, maar je mag overal wat achter zoeken, dan zeg je het toch niet

Nope..een vraag wordt zomaar nooit gesteld.

Dus even heel simpel: Klets niet..zeg gewoon/vraag wat je wil zeggen/vragen. Wil je geen antwoord. Tot die tijd: Hou je mond.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Quote from: chansig on June  6, 2020, 18:02:56
Nope..een vraag wordt zomaar nooit gesteld.

Dus even heel simpel: Klets niet..zeg gewoon/vraag wat je wil zeggen/vragen. Wil je geen antwoord. Tot die tijd: Hou je mond.

Gr. Hans
Jammer dat een eenvoudige vraag niet eens normaal beantwoord kan worden.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Wat is de intentie van je vraag ? Als het gaat om de prijs ? Dat was mijn wedervraag. In de afgelopen 2 uur had je het antwoord zo kunnen vinden. En ik nog geen idee waarom je de vraag stelde die je stelde.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.