Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

#9250
Zekers er is weinig meer te wensen. Dit gevoel blijft redelijk consistent. Het experiment met het paneel blijft wel knagen. Wat een mooi geluid was dat zeg.

Afgelopen week geen muziek geluisterd. Algehele lamlendigheid, incl koorts (welke pas afgelopen woensdag doorzette). Geen zin in weinig. Ook sporten was geen remedie. Mis dat nu wel. Of ik morgen ga werken weet ik nog niet. Dat Corona gebeuren helpt ook niet mee. Zonder dat was ik morgen aan die arbeit gegaan.

Morgen maar even met de baas bellen en horen wat zij vindt en denkt. Kan ook zomaar zijn dat we niet eens mogen werken aangezien wel over de dag veel contact hebben met cliënten. Poep zooi....

Wel alle seizoenen van Vikings kunnen kijken en dan val je dus op de zondag in een zwart gat.  :D

Dan maar even muziekie luisteren...Jan Douwe met zijn 2 meter sessies. Relaxed hoor.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Doordat het klaar met het geluid lijkt te zijn ga je ook weer naar andere zaken kijken. Zaken die er volgens mij niets toe doen. Zoals bv dat apparaat van Holco. Toch wel nieuwsgierig wat het zou kunnen brengen. Of zo'n stekkerblok wat HuubF gebruikt.

Ach....als er geen onrust is dan ga ik hem wel zoeken. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ruud2

tja, Hans beterschap , van een griepje of coronaatje kan je genezen.
het audiovirus daarintegen............. ;)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

mancaver

Quote from: chansig on March 15, 2020, 16:24:35
Doordat het klaar met het geluid lijkt te zijn ga je ook weer naar andere zaken kijken. Zaken die er volgens mij niets toe doen. Zoals bv dat apparaat van Holco. Toch wel nieuwsgierig wat het zou kunnen brengen. Of zo'n stekkerblok wat HuubF gebruikt.

Ach....als er geen onrust is dan ga ik hem wel zoeken. :D

Gr. Hans
heb sinds gisteren ook zo'n AG1500staan net als Holco en kan je zeggen dat het echt verbetering geeft. Highly recommend  :clapping:

chansig

Ja joh...maak me gek.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

katwax

Quote from: chansig on March 15, 2020, 16:24:35
Doordat het klaar met het geluid lijkt te zijn ga je ook weer naar andere zaken kijken. Zaken die er volgens mij niets toe doen. Zoals bv dat apparaat van Holco. Toch wel nieuwsgierig wat het zou kunnen brengen. Of zo'n stekkerblok wat HuubF gebruikt.

Ach....als er geen onrust is dan ga ik hem wel zoeken. :D

Gr. Hans
Ik vraag het mij eigenlijk ook af, maar wie weet kan je het is testen, dan kijk ik alvast uit naar je bevindingen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Staaled

Quote from: chansig on March 15, 2020, 16:21:56
Zekers er is weinig meer te wensen. Dit gevoel blijft redelijk consistent. Het experiment met het paneel blijft wel knagen. Wat een mooi geluid was dat zeg.

Afgelopen week geen muziek geluisterd. Algehele lamlendigheid, incl koorts (welke pas afgelopen woensdag doorzette). Geen zin in weinig. Ook sporten was geen remedie. Mis dat nu wel. Of ik morgen ga werken weet ik nog niet. Dat Corona gebeuren helpt ook niet mee. Zonder dat was ik morgen aan die arbeit gegaan.

Morgen maar even met de baas bellen en horen wat zij vindt en denkt. Kan ook zomaar zijn dat we niet eens mogen werken aangezien wel over de dag veel contact hebben met cliënten. Poep zooi....

Wel alle seizoenen van Vikings kunnen kijken en dan val je dus op de zondag in een zwart gat.  :D

Dan maar even muziekie luisteren...Jan Douwe met zijn 2 meter sessies. Relaxed hoor.

Gr. Hans

100% thuisblijven. :police: :D

Een of andere advocaat schijnt trouwens politie opgeroepen te hebben enkel de zwaarste overtredingen en misdrijven aan te houden ivm overdracht virus. :wacko:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Inderdaad thuis gebleven. Die Corona doet er geen goed aan. Ben wat snotterig, maar dit trok in de loop van de dag weer weg. Kan dus ook weer lichte hooikoorts zijn. Spierpijn...ja wat wil je...hang de hele dag op de bank. Of toch Corona ? Geen koorts dat is een feitelijk gegeven.

Net even de honden uit wezen laten...heerlijk in het bos. Rustig en prachtig weer. Gekke is dat ik met een t-shirt, hoodie en winterjas het niet eens warm had. Ook raar.

Vage shit. Qua werk gaan we de deur niet meer uit als ik het goed begrijp en gaan we het eea telefonisch opvangen. Ach wie weet het nieuwe werken..niets ambulant...gewoon call centra met hulpverleners inrichten met een keuze menu: ADD toets 1, ADHD toetst 2, Autisme toets 3 combinatie van 1,2 en 3 toets 4. Wordt een lang keuze menu... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tabcam

Heb ook griepverschijnselen en gezien het hoesten vermoed ik Corona. Er zijn echter zeer veel diverse ziekteverlopen dus met zekerheid is niets te zeggen. Als je klikt op symptoms op worldometer.info zie je een aantal verschillende cases.

Ik vond gisteren in de tuin werken heerlijk en het triggerde mijn hoesten helemaal niet. Vandaag collega aan de telefoon en hoesten was helaas weer meer.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

blue-eyes

Sowieso door grotere inspanningen, met name zwaar werk en intensief sporten geeft een lagere weerstand....

Dus pas op jezelf, geen grote inspanning als je vermoedens hebt!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

holco

Het is wel een van de weinige dingen waar ik op Dit! moment vrolijk van wordt  :D

Quote from: chansig on March 15, 2020, 16:45:37
Ja joh...maak me gek.  :D

Gr. Hans
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

chansig

Zo weer een weekje verder. Donderdag weer gaan werken. Het is een rare tijd..maar dat wisten we al. Geen mens op kantoor...ik ga daar maar zitten..beter dan thuis. In gesprek met gezinnen (die ook een bizarre tijd door maken en een recept zijn voor ellende...drie weken je kinderen thuis) met videobellen. Leuk om te ervaren en het vraagt weer wat anders. Benieuwd hoe de komende 2 wkn eruit gaan zien.

Maar de rare tijd heeft invloed op mijn gemoedsrust. Heeft te maken met controle en het gevoel het niet te hebben. In dit geval is dat zeker....dus geen gevoel.  :D

Ken mezelf redelijk goed, dus niet dat ik er aan onder door ga. Maar het gevoel voelt nooit oké. Of het nu over Corona gaat of andere minder belangrijke dingen. Zorgt ervoor dat ik veel wil sporten en dat is altijd goed wat mij betreft. Ook mijn lichaam ken ik goed..dus pas vanzelf dingen aan. Als het niet gaat dan gaat het niet. Vanochtend heerlijk in de kou gefietst..buiten was het prachtig. Het is en blijft een mooi land. Blijf daar enorm van genieten ook al fiets ik er voor de 100e keer doorheen. Binnen met Zwift is het knallen, buiten is het genieten.

Nu op de zolder. Tsja...wat klinkt het toch verrukkelijk geweldig. Nu met de release radar van Spotify bezig. Mooie muziek en afwisselend.

Mensen een mooi weekend geniet van de muziek...al dan niet weergegeven op de wijze waarop het hier wordt weergegeven.  :D

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Quote from: chansig on March 21, 2020, 16:38:52
Nu met de release radar van Spotify bezig. Mooie muziek en afwisselend.


Die vindt ik ook erg leuk om te beluisteren, meestal verrassend maar soms ook onbegrijpelijk  :laugh:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Carrol

Nou idd,die luister ik ook altijd,soms zit er weer een verassing bij
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

BJF

Kende ik niet, speelt nu.
NAD M10 V2
Elac FS247

chansig

Volgens mij wordt die lijst samengesteld op persoonlijke voorkeur ? Want bijna alles vind ik wel leuk klinken.

Vandaag ook weer even 45 km op de Zwift gedaan. 216 km deze week. Even de afgelopen weken inhalen. Met een beetje mazzel tik ik de 2000 km eind van de maand aan. Dan zou ik tegen de 8000 km dit jaar aan gaan komen. En ik maar denken dat ik al aan de max zat.  :D

Vandaag de serre aangepakt. Een kast weg en een oude bank op die plek gezet. Heerlijk lounge plek geworden en enorm veel zooi weggegooid. Wat kan een mens veel onzin verzamelen zeg. Maar de kliko's zitten vol. Nu maar hopen dat het opgehaald gaat worden. Ach anders pleur ik het gewoon in het bos. ^^

Overigens vind ik het wel enorme treurnis op delen van het forum. De strategie om hier niet meer te posten is voor mij zeer helpend. Ws daardoor ook voor anderen.

Fijne zondag...

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Ik ga vh weekend weer eens wat stoeien met de subs. Wel aan, niet aan, ander plekje...etc. Panelen wat verschuiven. Corona doet rare dingen met een mens.

Ben inmiddels over andere zaken aan het nadenken. Hier moet hard/lang voor gespaard worden. Dus dit wordt een cliffhanger van een dik jaar. Lekker dan !!!!

:D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Carrol

Pfffff.....Hans hou op,dit wordt volg modus..
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

Tabcam

#9268
Quote from: chansig on March 31, 2020, 19:50:08
Ik ga vh weekend weer eens wat stoeien met de subs. Wel aan, niet aan, ander plekje...etc. Panelen wat verschuiven. Corona doet rare dingen met een mens.

Ben inmiddels over andere zaken aan het nadenken. Hier moet hard/lang voor gespaard worden. Dus dit wordt een cliffhanger van een dik jaar. Lekker dan !!!!

:D

Gr. Hans
Je wilt zeggen dat je Corona al hebt sinds je de D&D 8M hebt :devil:

Ben benieuwd of het de 8c wordt of een compleet andere richting!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Quote from: chansig on March 31, 2020, 19:50:08
Ik ga vh weekend weer eens wat stoeien met de subs. Wel aan, niet aan, ander plekje...etc. Panelen wat verschuiven. Corona doet rare dingen met een mens.

Ben inmiddels over andere zaken aan het nadenken. Hier moet hard/lang voor gespaard worden. Dus dit wordt een cliffhanger van een dik jaar. Lekker dan !!!!

:D

Gr. Hans

Spannend. Ik leef met je mee.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Dank je. Doet me goed om te lezen.

Overigens gaat het geen 8C worden. Sowieso geen andere speakers, andere streamer of andere subs.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dolby

Ik weet niet of het een raadspelletje is ;D, maar dan raad ik: een ander huis!

Marco66

Ruimte wordt toch een HT  ;D
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Sailor Jan

De BXT versie van D&D Audio.
Wees lief voor jezelf

LS2

Hans wordt Hansje?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..