Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Rob_Dingen

We hebben altijd Knor nog en Bert is commercieel actief.
Weet niet of hij niet meer terug mag komen.
Als hij niet meer terug mag komen is dat wel heel zwaar gestraft.

Rob

beunky

Allen: wat er via PM gezegd is zal hier niet gedeeld worden. Maar ik kan wel zeggen dat het dusdanig was dat dit voldoende reden was om dit besluit te nemen.

@ Fluissie: dit is niet de plek voor een dergelijke post. Daarom is deze dan ook verwijderd.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Quote from: Baardmannetje on January 25, 2020, 16:35:03
Mooi kút ende sneu...

Ik vraag me dan ook af welke kinderachtige moraaltrut hier achter zit. Kan niet anders dan dat deze ban is ontstaan uit die prachtige RTM mogelijkheid van dit forum... En degene die betrokken waren zijn volgens mij niet zo van het anoniem drukken op knopjes.

Nu is de kennis wel opgedroogd hier.

Het lijkt er de laatste tijd steeds meer op dat veel mensen vergeten dat ze hier te gast zijn.
Daar hoort ook gedrag bij dat een gast betaamt.
In mijn huis zou ik je er met zo'n bek direct uitflikkeren.
Gelukkig ben ik hier niet de gastheer. Maar ik kan je wel vragen om je normaal te gedragen, dus bij deze.

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

DofN

In mijn huis verwelkom ik openhartige gesprekken met mijn gasten.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: beunky on January 25, 2020, 23:16:28
In mijn huis zou ik je er met zo'n bek direct uitflikkeren.

Met deze parallel geef je er vooral blijk van het niet te begrijpen.

Geeft verder niet.

chansig

Quote from: beunky on January 25, 2020, 23:16:28
In mijn huis zou ik je er met zo'n bek direct uitflikkeren.


Mag het een beetje minder in mijn topic ?


































:D

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Quote from: beunky on January 25, 2020, 23:16:28
Het lijkt er de laatste tijd steeds meer op dat veel mensen vergeten dat ze hier te gast zijn.
Daar hoort ook gedrag bij dat een gast betaamt.
In mijn huis zou ik je er met zo'n bek direct uitflikkeren.
Gelukkig ben ik hier niet de gastheer. Maar ik kan je wel vragen om je normaal te gedragen, dus bij deze.

Ik ros overigens mensen in elkaar die vanuit onvermogen gaan lopen piepen achter iemands rug om. Kan ook bij mij thuis.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

Quote from: chansig on January 26, 2020, 09:35:12
Ik ros overigens mensen in elkaar die vanuit onvermogen gaan lopen piepen achter iemands rug om. Kan ook bij mij thuis.

Gr. Hans

Ik zou geen grapjes maken, voordat je het weet ben je ook de Sjaak... (vul zelf smiley naar eigen inzicht en keuze toe...)

Ralf67


i2Paq

#9160
Quote from: beunky on January 25, 2020, 23:12:03
Allen: wat er via PM gezegd is zal hier niet gedeeld worden. Maar ik kan wel zeggen dat het dusdanig was dat dit voldoende reden was om dit besluit te nemen.

@ Fluissie: dit is niet de plek voor een dergelijke post. Daarom is deze dan ook verwijderd.

Hoe gaat dat in het echte leven denk je?

Daar hoor ik soms face to face ook zaken en denk ik "moet dat nou?" en zo zie ik een DM/PM ook.

Gaat dan de ontvanger ook janken bij een wijkagent(?) en krijg de verzender dan een permban voor die straat/wijk/stad?

Wat is er mis met het blokkeren en daarmee klaar?

Maar goed, de eeuwige discussie hier over het ban systeem en de, in mijn ogen, willekeur er van.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: dre73 on January 25, 2020, 21:47:02
Je weet niet wat er via pm allemaal gebeurd is......

Schrijf allemaal weinig keurig geweest te zijn. Althans dat heeft Frank mij gemeld.

Maar het is allemaal zo weinig transparant dat ik mijn portie aan Fikkie heb gegeven. Het zal wel weer.

Jammer.

chansig

Ach Bert "kennende" is dat ook zo geweest. Daarom schreef ik ook al dat het ws zijn eigen keuze is geweest. Zal hem uitnodigen voor de jaarlijkse BBQ bij me thuis. Mag die me voor idioot uitmaken. Lijkt me leuk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik wil je ook best voor idioot uitmaken hoor.

Geen probleem, zo ben ik.

:thumbs-up:

chansig

Top...vertel me liever maar iets wat ik al niet weet. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Ik zit nog steeds te wachten op een foto van de nieuwe opstelling, en met name de theorie erachter, waarom de speakers slechts 50cm uit elkaar?

Gr. Walter

hrcc

Quote from: chansig on January 26, 2020, 12:53:58
Top...vertel me liever maar iets wat ik al niet weet. :D

Gr. Hans

S 1002Y  lijkt in de emmer best veel op 9010 maar als het opgedroogd is snap je wel waarom het ''warm grijs'' heet.
Dus als je het tegen elkaar aan moet besnijden, wel even opletten !

beunky

Quote from: Baardmannetje on January 26, 2020, 07:04:04
Met deze parallel geef je er vooral blijk van het niet te begrijpen.

Geeft verder niet.

Wat fijn dat dit hetgeen is dat je uit mijn post haalt :)

Quote from: chansig on January 26, 2020, 09:11:16
Mag het een beetje minder in mijn topic ?
;D

Gr. Hans

Nah, liever niet ;D

Quote from: Leeuwarden on January 26, 2020, 09:52:55
Ik zou geen grapjes maken, voordat je het weet ben je ook de Sjaak... (vul zelf smiley naar eigen inzicht en keuze toe...)

Nee hoor, met grapjes ben je hier nooit de sjaak. Alleen met dingen die echt niet door de beugel kunnen, ook al heb je zelf het beeld dat zoiets een grapje is.

Quote from: chansig on January 26, 2020, 09:35:12
Ik ros overigens mensen in elkaar die vanuit onvermogen gaan lopen piepen achter iemands rug om. Kan ook bij mij thuis.

Gr. Hans

;D ;D

Quote from: i2Paq on January 26, 2020, 10:50:32
Wat is er mis met het blokkeren en daarmee klaar?

Jij mag het zien zoals je wilt, maar hier ben je niet in het openbaar. Je bent hier te gast op een forum en je hebt de regels geaccordeerd.
Dat betekent dat je je gedrag daarop aanpast. Als je dat niet doet volgen er consequenties, die zijn vooraf bekend.

Quote from: i2Paq on January 26, 2020, 10:50:32
Maar goed, de eeuwige discussie hier over het ban systeem en de, in mijn ogen, willekeur er van.

De willekeur, zoals jij dat ziet, is het gevolg van een continu afwegen van de situatie en de noodzaak tot een ban.
We kunnen ook gewoon rücksichtslos gaan handhaven, maar daar wordt niemand blij van. Wij ook niet.
We doen als team ons uiterste best om het forum leefbaar te houden voor iedereen en tegelijkertijd zoveel mogelijk ruimte te geven om je te uiten zoals je dat wilt. Binnen de afgesproken grenzen.
Dat is nu eenmaal een lastige, dunne scheidslijn in een aantal gevallen.

Quote from: Baardmannetje on January 26, 2020, 12:28:19
Schrijf allemaal weinig keurig geweest te zijn. Althans dat heeft Frank mij gemeld.

Maar het is allemaal zo weinig transparant dat ik mijn portie aan Fikkie heb gegeven. Het zal wel weer.

Jammer.

Het hoeft ook niet transparant te zijn richting jou. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan jou als wij een ander een ban geven. Dat we nog zo open uitleg geven en gesprekken hierover mogelijk houden is een uitzondering. Op veel forums is dat niet zo.
De enige naar wie we op dit forum verantwoording schuldig zijn is Frank. En we bespreken dit soort zware zaken als team voordat we een ban geven.
En ik zal het hier nog een keer zeggen: het ging niet over het woord idioot, maar over het volledig los gaan in een PM op een zodanige manier dat dit volstrekt onacceptabel is, ongeacht uit welke situatie dit mogelijk ook voort zou zijn gekomen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

chansig

#9168
Ik heb in de afgelopen periode regelmatig contact gehad met Bert en over de manier waarop Bert reageerde. Mn omdat ik bang was voor hetgeen er nu gebeurd is. Bert was redelijk helder in zijn reacties op mijn verzoek tot mildheid. Wat dus betekent dat hetgeen waar ik bang voor was nu ook gebeurd is.

Blijf het enorm jammer vinden. Puur om de kennis. Ws ook als mens, maar zo goed ken ik hem dan ook weer niet. Maar het lijkt me een toffe peer.

Maar ik neem zomaar aan dat men geen andere keus had. Al heb je die natuurlijk altijd...goed. Het is zoals het is.

Even terugkomen op het metaforische huis.

Hoe aso ben je als je gevraagd wordt ergens niet meer binnen te komen om dat toch structureel te blijven doen ? Mag ik die dan, ongestraft, virtueel "mijn huis" uit rossen ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob46

Het is zo simpel. Als je aan dit forum deel gaat nemen, dan conformeer je je aan de forumregels (de ongeschreven fatsoensnormen -en waarden daargelaten).

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=151916.0

Vindt er een overtreding van één of meerdere regels plaats, dan kan de moderatie ingrijpen. Zo houden we het netjes en ordentelijk, laten we een ieder in zijn of haar waarde en blijft het een fijn forum. Wij lezen niet alles, ook een mogelijke overtreder wordt beschermd en zullen er geen inhoudelijke teksten worden gedeeld. De moderatie toetst het grensoverschrijdend gedrag aan de regels en bepaalt.

Punt (.). 
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

beunky

Van mij mag dat zeker. Binnen hetgeen wettelijk is toegestaan, uiteraard. We gebruiken toch niet voor niets firewallls en dergelijke?
Overigens is dit het huis van Frank, voor de helderheid.

En ja, bij een ban zijn er alleen maar verliezers. Dat realiseren wij ons ook.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

chansig

Quote from: Rob46 on January 26, 2020, 14:08:01
De moderatie toetst het grensoverschrijdend gedrag aan de regels en bepaalt.

Punt (.).

Precies....

Maar mag ik iemand, ongestraft, virtueel mijn "huis" uitrossen ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Quote from: beunky on January 26, 2020, 13:58:26
De willekeur, zoals jij dat ziet, is het gevolg van een continu afwegen van de situatie en de noodzaak tot een ban.
We kunnen ook gewoon rücksichtslos gaan handhaven, maar daar wordt niemand blij van. Wij ook niet.
We doen als team ons uiterste best om het forum leefbaar te houden voor iedereen en tegelijkertijd zoveel mogelijk ruimte te geven om je te uiten zoals je dat wilt. Binnen de afgesproken grenzen.
Dat is nu eenmaal een lastige, dunne scheidslijn in een aantal gevallen.

Zoals ik al vele malen heb aangegeven is het banbeleid hier echt extreem.

Quote
Het hoeft ook niet transparant te zijn richting jou. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan jou als wij een ander een ban geven. Dat we nog zo open uitleg geven en gesprekken hierover mogelijk houden is een uitzondering. Op veel forums is dat niet zo.
De enige naar wie we op dit forum verantwoording schuldig zijn is Frank. En we bespreken dit soort zware zaken als team voordat we een ban geven.
En ik zal het hier nog een keer zeggen: het ging niet over het woord idioot, maar over het volledig los gaan in een PM op een zodanige manier dat dit volstrekt onacceptabel is, ongeacht uit welke situatie dit mogelijk ook voort zou zijn gekomen.

Een PM/DM is iets tussen 2 mensen, wat daarin gezegd wordt behoor je niet te delen, met wie dan ook.

Als iets dergelijks gelezen kan worden door Mods is dat kwalijk.

Als je als ontvanger gaat janken over een dergelijk bericht bij een Mod.... tja.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Rob46

Quote from: chansig on January 26, 2020, 14:19:06
Precies....

Maar mag ik iemand, ongestraft, virtueel mijn "huis" uitrossen ?

Gr. Hans

'Je hoeft niet met iedereen even goede vrienden te zijn. Wel zul je je onthouden van (het maken van) cynische opmerkingen, steken onder water, of zogenaamd trolgedrag. Dit werkt forumontwrichtend, en dat wensen we niet te zien. Hier grijpen we indien nodig op in. '
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

chansig

Ow...je denkt dat ik aan het trollen ben, cynisch ben ofwel steken onder aan het water geven ben ?

Helaas, ik ben bloedserieus. Als ik een akkoord krijg dan ga ik los richting die persoon.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.