Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

chansig

Quote from: Rob_Dingen on December  2, 2019, 14:47:50
Meet niet echt vlak.
Zal wel voor geen meter klinken ;D

Een prikkelende opmerking is altijd grappig. Maar klinkt inderdaad reuze verrot. En dan ben ik nog terughoudend.

Maar ik ga door met schuiven totdat ik denk: Zo is het oké. Wie weet komend weekend.

Hoe het in de gaten...of niet.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#9026


Lekker hoor....beetje schuiven met panelen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Krijg je ondertussen een beetje inzichtelijk wat welk paneel waar doet en wat er gebeurt als je het een andere plek geeft?

DofN

Quote from: chansig on December  8, 2019, 14:19:48


Lekker hoor....beetje schuiven met panelen.

Gr. Hans

Je hebt pas serieus output rond 40Hz. Daar doe ik het niet voor.


:coffee:
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: Baardmannetje on December  8, 2019, 20:14:49
Krijg je ondertussen een beetje inzichtelijk wat welk paneel waar doet en wat er gebeurt als je het een andere plek geeft?

Yep....de doorgang is een krater waar laag in verdwijnt. Daar staan nu drie panelen voor. Jammer genoeg niet helemaal tot bovenaan.

Quote from: doorofnight on December  8, 2019, 20:30:33
Je hebt pas serieus output rond 40Hz. Daar doe ik het niet voor.


:coffee:

Die krijg ik met schuiven niet weg. Mogelijk wel met de hele set weer gaan draaien oid. Maar daar heb ik dan weer geen zin in. Dus dat mag de DSP doen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Toch weer soort van zin gevonden. Moest even mijn zinnen verzetten en sporten was geen optie, dus de set maar een kwartslag gedraaid. Dus het hele proces van zoeken naar de juiste plaatsing gaat weer opnieuw beginnen.  :D

Kan me herinneren dat de vorige opstelling meer goeds deed dan de huidige.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#9031


Baard is vandaag even langs geweest. Eerst even het traditionele Lekkerbekje gehaald en opgepeuzeld. Daarna effe babbelen over alle gekkigheid in de wereld, op het forum en in zorgland. Vervolgens naar boven om het plafondpaneel een kwartslag te draaien. Dan zijn 4 handen ipv toch reuze handig. Vervolgens weer even een bakkie en wat gekibbelingd over de aanschaf van een auto voor de oudste. Baard gaat met haar mee en is verantwoordelijk voor alle reparaties tot een jaar na aanschaf. Was geen enkel probleem.

Vervolgens even de hondjes laten wandelen en naar boven. Meten. Maar eerst op zoek naar een punaise. Mis er eentje. Baard, heb je die toevallig meegenomen ?

Na het zoekwerk, de subs neergezet. En een eerste meting gedaan. Dat ziet er al niet geheel ontevreden voor een eerste meting uit. Dat was het dan voor vandaag. De ARC er maar even overheen en dan een muzeikje. Eens zien wat er allemaal voor leuks er voorbij is gekomen in de afgelopen week. Morgen ws wat schuiven met subjes/panelen om dat dal tussen 100 en 160 Hz weg te schuiven.

Fijne zaterdag allemaal.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Dank voor de punaise en het aanbieden van je oudste.

En de vis natuurlijk.

;D

HuubF

Is jullie eigen gekkigheid dan ook onderwerp van gesprek? :clapping:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Juist en vooral!

Echter de nog groteskere (...) gekheid waardoor wij omgeven worden leidt wel en vooral snel af...

;D

chansig

Quote from: HuubF on December 14, 2019, 21:09:14
Is jullie eigen gekkigheid dan ook onderwerp van gesprek? :clapping:

Natuurlijk niet. In het kringetje van gelijkgestemden heeft dat weinig zin. Leukste is als de twee kringetjes bij elkaar komen. En er dan een gemene deler ontstaat: Hans is leuk en aardig.

Direct even aan de schoonmaak, kopje koffie en dan schuiven.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

BJF

Quote from: chansig on December 15, 2019, 11:04:21
Natuurlijk niet. In het kringetje van gelijkgestemden heeft dat weinig zin. Leukste is als de twee kringetjes bij elkaar komen. En er dan een gemene deler ontstaat: Hans is leuk en aardig.

Direct even aan de schoonmaak, kopje koffie en dan schuiven.

Gr. Hans
Ik las snuiven
NAD M10 V2
Elac FS247

Carrol

#9037
Zal het ooit stoppen Hans dat geschuif van jou :headbanging:

Vind het leuk hoor jou n beetje te volgen,maar of je ooit tevreden bent,wordt
Maar lekker bezig met audio is ook harstikke leuk
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

chansig

Quote from: BJF on December 15, 2019, 11:08:29
Ik las snuiven

Geen goed teken lijkt me.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#9039
Quote from: Carrol on December 15, 2019, 11:10:02
Zal het ooit stoppen Hans dat geschuif van jou :headbanging:

Vind het leuk hoor jou n beetje te volgen,maar of je ooit tevreden bent,wordt
Maar lekker bezig met audio is ook harstikke leuk

Je aanname is dat ik niet tevreden ben over het geluid/de muziek weergave. Maar ik ben niet tevreden over de grafiek zonder DSP. Dus gaat niet eens over muziek/geluid.  :D

Maar ik ben er bijna...voel het aan mijn water.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Iemand 2 fatsoenlijke C13 stekkers liggen waar hij niets mee doet ?

Nergens te vinden (irl winkel). Online een paartje besteld maar daar zijn geen fatsoenlijke kabels in te krijgen (3 x 1,5 en rubbere omhulsing).

Natuurlijk geen audiofiele poep zooi.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

mijkie

Ik denk t wel, zal zo de kabelbak wel eens omkeren
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

chansig

Jongens stop maar met pm'en. De box raakt bijna vol. Ik heb voor Mijkie zijn aanbieding gekozen. Maar bedankt voor al jullie (lieve) aanbiedingen. :D

Mijkie bedankt, Mijkie bedankt, Mijkie, Mijkie, Mijkie bedankt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

mijkie

[emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Witalik

Heb jij een openbare playlist op spotify ? Zie veel bekende bands etc langskomen, maar geen nummers. En ook wat onbekende waar ik juist benieuwd naar ben welke nummers  ;D
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

chansig

Ik hou niet van openbaar.

Nee...geen lijst. Zit mn in de jaren 80 en de 90e jaren (alternatieve kant). Voor de rest trek ik me op aan de smaak van anderen. Hier blijft soms wat van hangen: Fink, Glenn Hassard, Damien Rice. Tony Stott, Tool, Die Antwoord...maar er is zo veel om van te genieten.

C13's zijn binnen. Zien er mooi uit. Vanmiddag op de kabel zetten. Thanks Mijkie.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



Wat nou geen dedicated stroomgebeurentoevoer ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



En weer klaar voor vandaag. Van de week van hieruit weer even verder kijken/proberen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Klinkt het niet lekkerder als je het laag wat meer aanzet?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

#9049
Alle subs staan aan. :D

Maar nooit geprobeerd, maar denk het niet. Inmiddels zo gewend aan dit geluid. The Kick zit er wel voldoende in. Mijn inziens hoeft dat niet meer te worden of te zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.