Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Kwabbernoot

#9000
Eindelijk uit de kast?  :clapping: :pompom:

op eigen verzoek verwijderd.

Vanwaar de fascinatie?

:hehe:

chansig

Ik begrijp de blijdschap van Kwabber wel. De audiowereld staat nu niet bekend om zijn tolerantie jegens de mannenliefde. Dat gezegd hebbende: Op zolder staat geen kast.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: Baardmannetje on November 30, 2019, 14:47:16
Vanwaar de fascinatie?

:hehe:
Fascinatie is een groot woord maar ik gun het Hans gelukkig te zijn. In een kast is dat lastig, schat ik zo.

op eigen verzoek verwijderd.

Veel groter is de rukbunker niet...

;D

chansig

Naast het schuiven met subs vervolgens aan de schuif met panelen. Dat doet toch ook wel weer erg veel. Voor vandaag weer klaar. Volgende week weer verder.

Nu even aan de Whiksey en een muzeikje.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Waarom niet gewoon een leuk muziekje?

chansig

Sluit mooi aan bij al het gezeik van afgelopen week. :D

Maar nu The young Gods...tv sky.

Een God ben ik nog steeds helaas al wat ouder.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Je bent zo oud zo vaak als je je voelt. Zoiets was het toch? ::)

chansig



Hier staan we nu. Heel langzaam gaan we de kant op die ik wil. Uiteraard ongecorrigeerd en no smoothing.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Nijs!

Kan die klote streamer straks de deur uit en kun je eens een echte proberen.

:music:

chansig

#9011
Precies...die bagger streamer blijft roet in het eten gooien. Evenals de stroomtoevoer en ander ter zaken doende zaken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ein-de-lijk!

Misschien kun je Frank om hulp vragen. Die weet er echt veel van.

Veel plezier en geluk in deze nieuwe fase van je leven!

:pompom:

chansig



En weer een stapje verder.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Dit wat voor je Hans?
Ik ben redelijk vastbesloten er wat mee te gaan doen. Fraunhofer vpr. Isobond en staalplaat zijn (heel kort door de bocht) je vrienden zo lijkt het.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Overstappen op houtskeletbouw kan overigens ook  ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Interessant Ralph!

Wegens het tijdstip even kort dat draadje gescand, het gaat om een bepaald isolatiemateriaal achter een geperforeerde metaalplaat?


Korte samenvatting?

;D

RalphH

Geperforeerd kan, maar dan is niet het fraunhofer principe volgens mij. Heb je meer een helmholz resolver. Ik doel op de ongeperforeerde plaat. Eindresultaat op pag 48.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Vooral vanwege de eenvoud van de constructie trouwens ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Ingewikkeld hoor, zo op den vroege ochtend...

;D

RalphH

Eerst koffie dan, of n borrel?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Rob_Dingen

Meet niet echt vlak.
Zal wel voor geen meter klinken ;D

Contour

Is voor het ingrijpen van de DSP Rob, met DSP correctie zal de curve extreem glad zijn.