Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

chansig

Ah...volgens mij zit(ten) die ook in Leersum. Kan effe niet meer op de naam komen. Wel eens voorbij zien komen op MP.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Op jullie heren, proost!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Beter...drink ze.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: HuubF on March 24, 2019, 12:23:08
Dat zijn die opkopers, veel te vinden op marktplaats met soms interessante spullen. Maar de verkoper betaalt dan natuurlijk de prijs.

Juist die zogenaamde 'liefhebbers' die de hele markt verstieren door alles op te kopen en vervolgens voor grof geld ( en hoe krijgen ze het voor elkaar dat mensen erin trappen) weer te verkopen

En mooi dat je blij bent Hans  :headbanging:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

PuNkEnStEiN

Quote from: RalphH on March 24, 2019, 14:33:01Op jullie heren, proost!
Een komma kan een hoop verschil maken...
Op jullie, heren, proost!
Op jullie heren (jonge of oude?), proost!
:laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Sirius666

Quote from: fluissie on March 24, 2019, 14:37:37
Juist die zogenaamde 'liefhebbers' die de hele markt verstieren door alles op te kopen en vervolgens voor grof geld ( en hoe krijgen ze het voor elkaar dat mensen erin trappen) weer te verkopen

En mooi dat je blij bent Hans  :headbanging:

Lekker belangrijk. Rare irrelevante opmerking ook van je jegens die shop. Je zou bijna zeggen dat je een x een dingetje met ze hebt gehad... Noem dan een vintage chief als je zo graag wilt klagen over prijzen.

RalphH

#8082
Quote from: PuNkEnStEiN on March 25, 2019, 18:07:47
Een komma kan een hoop verschil maken...
Op jullie, heren, proost!
Op jullie heren (jonge of oude?), proost!
:laugh:

Meer een gevalletje klemtoon/intonatie zou ik zeggen, aan de andere kant...

A dirty mind, is a joy forever.  8) :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

fluissie

#8083
Quote from: Sirius666 on March 25, 2019, 18:11:56
Lekker belangrijk. Rare irrelevante opmerking ook van je jegens die shop. Je zou bijna zeggen dat je een x een dingetje met ze hebt gehad... Noem dan een vintage chief als je zo graag wilt klagen over prijzen.

Dat jij dat niet zo belangrijk vind is prima maar dan hoef je niet zo belachelijk te reageren ... Aandelen ofzo?

Maar we zitten in een andermans topic en mijn opmerking sloeg op de arendal die hans van MIJ gekocht heeft dus
Ik vind het fijn dat hij bij Hans staat ip bij die zogenaamde
Liefhebbers ....Dus Als je wat te zeiken heb over mijn houding TOV frequ!ence Dan pb me maar zou ik zeggen

Beetje raar ook dat ik niks over frequence mag zeggen maar je haalt wel even vintage chief aan ..., Je zou bijna zeggen
Dat je een keer een dingetje heb gehad met ze  :tounge2:

Sirius666

#8084
Quote from: fluissie on March 25, 2019, 19:22:12
Dat jij dat niet zo belangrijk vind is prima maar dan hoef je niet zo belachelijk te reageren ... Aandelen ofzo?

Maar we zitten in een andermans topic en mijn opmerking sloeg op de arendal die hans van MIJ gekocht heeft dus
Ik vind het fijn dat hij bij Hans staat ip bij die zogenaamde
Liefhebbers ....Dus Als je wat te zeiken heb over mijn houding TOV frequ!ence Dan pb me maar zou ik zeggen

Beetje raar ook dat ik niks over frequence mag zeggen maar je haalt wel even vintage chief aan ..., Je zou bijna zeggen
Dat je een keer een dingetje heb gehad met ze  :tounge2:

Blijkbaar vind je het normaal om een specifieke shop met een negatieve ondertoon te melden. Ik niet. Wat heeft die shop met Hans' aankoop te maken?

Blijkbaar vat je het punt mbt Vintage ook niet. Dan houdt het op. Sowieso als je een reactie als gezeik wilt bestempelen enkel omdat deze niet in je straatje ligt. Dit forum wordt steeds hilarischer met al die lange teentjes.

Toch nog even vermelden: met beide shops heb ik geen ervaring :tounge: :D


fluissie

Quote from: Sirius666 on March 25, 2019, 21:29:49
Blijkbaar vind je het normaal om een specifieke shop met een negatieve ondertoon te melden. Ik niet. Wat heeft die shop met Hans' aankoop te maken?

Blijkbaar vat je het punt mbt Vintage ook niet. Dan houdt het op. Sowieso als je een reactie als gezeik wilt bestempelen enkel omdat deze niet in je straatje ligt. Dit forum wordt steeds hilarischer met al die lange teentjes.

Toch nog even vermelden: met beide shops heb ik geen ervaring :tounge: :D

Ik ben blij dat MIJN mooie sub AAN hans is Verkocht via dit forum en niet via mp waar hij ook op stond en dus niet is gegaan naar zogenaamde audio' liefhebbers welke hem
Weer verkopen zonder liefde voor de hoofdprijs...

BLIJKBAAR vind JIJ dit lekker belangrijk en irrelevant en dan ga je mij vertellen dat ik lange tenen heb omdat jij vind dat ik BLIJKBAAR niet mag reageren ??

Nogmaals als je verder wilt zeiken cq je ongenoegen wilt
Melden doe dit dan lekker per pb naar mij en niet in andermans topic en wat je daar in wilt zetten hoeft echt niet
In mijn straatje te vallen hoor... Ben niet zon gevoelige jongen die overal lange teentjes in ziet

Sirius666

Quote from: fluissie on March 25, 2019, 23:00:09
Ik ben blij dat MIJN mooie sub AAN hans is Verkocht via dit forum en niet via mp waar hij ook op stond en dus niet is gegaan naar zogenaamde audio' liefhebbers welke hem
Weer verkopen zonder liefde voor de hoofdprijs...

BLIJKBAAR vind JIJ dit lekker belangrijk en irrelevant en dan ga je mij vertellen dat ik lange tenen heb omdat jij vind dat ik BLIJKBAAR niet mag reageren ??

Nogmaals als je verder wilt zeiken cq je ongenoegen wilt
Melden doe dit dan lekker per pb naar mij en niet in andermans topic en wat je daar in wilt zetten hoeft echt niet
In mijn straatje te vallen hoor... Ben niet zon gevoelige jongen die overal lange teentjes in ziet

Gelukkig spat je gevoeligheid niet van je caps lock gebruik af :D

Hier is voor mij weer duidelijk dat je niet goed leest of het gewoon niet begrijpt. Geen probleem, maar het hield om dezelfde reden al op voor mij.

Ontopic :headbanging:

chansig

Vind lekker wat je vind en val daar vooral anderen mee lastig. Eindelijk gevonden wat de definitie van een forum is. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

En Fluissie bedankt....misschien niet voor eeuwig.  :D

Maar ik ga ervan uit dat deze sub wel blijft staan.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: chansig on March 26, 2019, 07:31:32
Vind lekker wat je vind en val daar vooral anderen mee lastig. Eindelijk gevonden wat de definitie van een forum is. :D

Gr. Hans

en weer een dikke like erbij hans  :clapping:

chansig

Gewoon omdat het kan deel II. Aangezien de koop van de sub niet doorging maar besloten om eens te proberen hem in de huidige set te passen. Een paar maanden terug was mijn ervaring niet heel top. Maar ook vrij snel besloten de andere sub de deur uit te doen. Niet al teveel geprobeerd.

Ga ik nu anders doen. Vandaag of van het weekend. Nog even kijken. Vandaag moet ik op een andere plek aan mijn zak krabben. Normaal doe ik dat op woensdag altijd thuis.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Damn! De horror...

;D

chansig

Kak...iets nie helemaal goei met de BK sub. Dinsdagavond niets aan de hans. Woensdag snel aangesloten en wat metingen gedaan en schijnbaar is daar iets misgegaan. Een pok bij het aan en uitzetten. Met Jossie al wat pm verkeer gehad. Tom van BK reageerde in eerste instantie erg snel, maar de afgelopen drie dagen geen reactie meer.

Jerry ook maar een berichtje gestuurd. Eens zien wat er aan te doen is.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Dju zeg. Maar met zoveel kennis en kunde achter de hand, moet t gefixt kunnen worden.
Al een idee welke hoek je moet denken?
Ook een plok zonder signaalkabel trouwens?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig



Ook zonder signaalkabel. Ik denk die piek op 23 Hz....dat die het heeft gedaan. Maar dat is een aanname.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Trouwens ook nog grappig. Diegene die de BK sub wilde kopen bleek de bouwer van de panelen te zijn die in de ruimte staan. Toevallig ? Valt wel mee.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Uh, beste bult. Maar denk je dat de driver kaduuk is dan?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Gekke is dat hij het verder prima lijkt te doen en geen rare geluiden geeft. Alleen bij aan/uit zetten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Hoeveel watt zou die piek op 23 Hz gevraagd kunnen hebben ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Lijkt me dat r enkel iets kapot kan bij een vervormd/verkeerd signaal. Maar als je in de meting niks geks gehoord hebt, lijkt t me daar niet in te zitten. Meer een amp dingetje dan. Hier vwoempen de subs ook ff bij aanzetten, eindbakken doen t ook wel eens. Geen verstand van techniek, maar lijkt me dus meer wat van de versterker als ie verder goed speelt en niet aanloopt (?)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer