Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

chansig

 :D

Zo kan je het ook oplossen.

Gaat niet over jou, mij of Baard. Gaat specifiek over het postgedrag van Contour en Scrutinizer. Dit riep/roept bij mij de associatie op met een Zeester...nietszeggend. Dus vandaar.

Daarnaast heb ik besloten niet meer direct op hen te reageren, dit ook laten weten. Dat is even wennen. Aangezien beide vragen blijven stellen. Mogelijk ook een kenmerk van een Zeester ? Geen idee...

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martin!!!

Aha, duidelijk......
mainly British stuff

HuubF

Quote from: chansig on March  8, 2019, 20:00:43
:D

Zo kan je het ook oplossen.

Gaat niet over jou, mij of Baard. Gaat specifiek over het postgedrag van Contour en Scrutinizer. Dit riep/roept bij mij de associatie op met een Zeester...nietszeggend. Dus vandaar.

Daarnaast heb ik besloten niet meer direct op hen te reageren, dit ook laten weten. Dat is even wennen. Aangezien beide vragen blijven stellen. Mogelijk ook een kenmerk van een Zeester ? Geen idee...

Gr. Hans

Ok Hans, dan moet ik de roze olifant maar benoemen...

Vragen stellen is natuurlijk heel belangrijk op een forum. Maar op dit moment maken veel vragen op mij een dubieuze indruk. Waarom? Omdat die vraag wordt gesteld door iemand die niet oprecht geïnteresseerd is in het antwoord.

Dat komt heeeel vaak voor tegenwoordig. En er zijn in mijn ogen minimaal 2 groepen die zich daar schuldig aan maken.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Dat kan en mag je natuurlijk helemaal zelf weten. De enige die kan bepalen of het dubieus is, is de vragensteller. En die kan liegen of niet. Ga je niet uitkomen...net zoals je er niet uit gaat komen of een zekering wel/geen verschil maakt.

Dus dat heeft mijn inziens weinig met een roze olifant te maken.....

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Quote from: chansig on March  8, 2019, 21:41:37
Dat kan en mag je natuurlijk helemaal zelf weten...

Dank je. :nopompom:
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

scrutinizer

#7830
Quote from: chansig on March  8, 2019, 20:00:43
:D

Zo kan je het ook oplossen.

Gaat niet over jou, mij of Baard. Gaat specifiek over het postgedrag van Contour en Scrutinizer. Dit riep/roept bij mij de associatie op met een Zeester...nietszeggend. Dus vandaar.

Daarnaast heb ik besloten niet meer direct op hen te reageren, dit ook laten weten. Dat is even wennen. Aangezien beide vragen blijven stellen. Mogelijk ook een kenmerk van een Zeester ? Geen idee...

Gr. Hans


Oh. No problem, guy. 
Niet dat ik om vragen of over enerlei andere zaken verlegen zit om door jou beantwoord te krijgen.

Voor alle duidelijkheid....Zolang google je vriendje is, en je uitspraken doet ongehinderd door enige kennis en deze als de waarheid neer plempt, zal ik me geroepen voelen daar ongehinderd en met gepaste vraag of antwoord op te reageren. 
Ongeacht showcase topic.   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

RalphH

De koffie staat warm, t bier koel, alle chinese stekkers zijn extra opgepoetst en de ondermaatse bras staat klaar om beluisterd te worden. Helaas geen houtskeletbouw, maar wel een leren bank, kabels van de Action, dsp welke ook maar wat doet en een zure pruimentaart die tussen het afstoffen en draaien van 5 wasjes door, gebakken is.
Duim wel ff mee dat de htpc geen vlam vat, het ding is al 10 jaar oud, er zit geen sticker meer op en is te dom om te begrijpen dat een high tech utp-kabel (whatever that is), enig nut heeft.

Heb t nog wel even eea op google nagekeken, maar meer dan dit zit r echt niet in.

Kortom.., ik heb r vast zin in, de rest valt te bezien.
Tot straks!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Ja leuk!

Tot straks.

8)

chansig

Quote from: RalphH on March  9, 2019, 02:32:24
De koffie staat warm, t bier koel, alle chinese stekkers zijn extra opgepoetst en de ondermaatse bras staat klaar om beluisterd te worden. Helaas geen houtskeletbouw, maar wel een leren bank, kabels van de Action, dsp welke ook maar wat doet en een zure pruimentaart die tussen het afstoffen en draaien van 5 wasjes door, gebakken is.
Duim wel ff mee dat de htpc geen vlam vat, het ding is al 10 jaar oud, er zit geen sticker meer op en is te dom om te begrijpen dat een high tech utp-kabel (whatever that is), enig nut heeft.

Heb t nog wel even eea op google nagekeken, maar meer dan dit zit r echt niet in.

Kortom.., ik heb r vast zin in, de rest valt te bezien.
Tot straks!

Ik google je adres nog even en dan komen we er wel. Maar eerst nog even googelen op Zeesterren. Eens zien of die hersencellen hebben of dat die een hoofd hebben die ze in hun eigen ass kunnen steken.

Quote from: HuubF on March  8, 2019, 22:31:57
Dank je. :nopompom:

Ben ook gewoon een aardige kerel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


chansig

#7835
Leest als iets wat je je bij je set moet hangen...misschien nog een stikker erop ?

Maar als het werkt dan is natuurlijk niets gek genoeg. Ga hem bestellen. Kijk even of Alibabba ze ook te koop heeft. Iets zegt in mij dat het goedkoper kan.

Hij moet inspelen.... :D :D :D

Tijdens een 14 dagen durend proces wordt de subatomaire structuur van natuurlijke materialen veranderd waardoor ze antenne van tachyonenergie worden.)

Deze bijzondere combinatie van elementen zorgt voor verdere energetische beinvloeding. Hij zorgt voor innerlijke rust en brengt vreugde in het leven. Ook jouw doel in dit leven wordt gemakkelijker gevonden.

Jezelf veilig voelen bij jezelf is een belangrijke intentie die in de Zeester besloten ligt.

De Zeester is ook toe te passen als becherming van je huis. Je het kunt eenvoudig boven de deur hangen. In ernstige gevallen kan er aan elke wand een Zeester worden opgehangen.


Hell....het is gewoon net audio.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Sowieso.

En dan een theedoek op de grond naast je speaker, mooi hoor!

Volgens mijn is de enige juiste conclusie dat audiofielen die zich met zulks bezig houden gewoon geloofsgekkies zijn. Met net als bij de wat meer reguliere geloven wat plukje extremisten hier en daar. En zoals altijd zijn dat de fanatiekste en dus engste.

Voordeel is dat ze niet met bomgordels rondlopen en dus niet gevaarlijker zijn. Nadeel is dat er nooit op een normale manier mee zal vallen te praten. Maar zolang ze hier zitten te freubelen staan ze niet met een folder in hun hand hun geloof te verkondigen bij een abortuskliniek.

;D

chansig

Die geloofgekkies denken hetzelfde over jou en mij. Dat maakt het dan ook zo'n leuk dynamisch geheel. Een forum is dan een makkelijk en veilig platform: The battle of the geloofgekkeis.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zow...tandjes gepoetst, haren gekamt, schone onderbroek aan, vrouw een beuk gegeven...op naar het Zuiden.

Laters.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on March  9, 2019, 08:30:48
Die geloofgekkies denken hetzelfde over jou en mij. Dat maakt het dan ook zo'n leuk dynamisch geheel. Een forum is dan een makkelijk en veilig platform: The battle of the geloofsgekkies.

Maar ik beroep mij niet op (een) ervaring(en)... die vergelijking gaat dus mank.

Ik vind het trouwens wel tegenvallen met de dynamiek hier...

Leuk is het echter soms wel.

;D

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on March  9, 2019, 08:33:19
Zow...tandjes gepoetst, haren gekamt, schone onderbroek aan, vrouw een beuk gegeven...op naar het Zuiden.

Laters.

Ik zal het koffiezetapparaat een zwengel geven zo.

;D

RalphH

Ontbijtje hangt r hier ook in, beuk heb ik al gehad.
Tot zo
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HuubF

Quote from: chansig on March  9, 2019, 08:30:48
Die geloofgekkies denken hetzelfde over jou en mij....

Klopt als een bus.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

scrutinizer

#7843
Ah..Jullie doen aan copy /paste?

Heb jullie ook hoog zitten ....... :smile:

Njoy the sit-in ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Krijgen wij nog een verslag?  ;)
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Van ons bezoekje aan Ralphh? Staat er al...alleen op de juiste plek.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Was gezellig heren :thumbs-up:
Trek r vandeweek nog een lekkere IPA op open ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on March  9, 2019, 09:49:29
Klopt als een bus.

Zoals met ik al aangaf, die vergelijking gaat mank.

Ik beroep mij op wetenschap en jij op ervaring (en). Je ziet het verschil toch wel?

chansig

Maakt niet uit voor hoe mensen kijken naar anderen. Of iets dan bewezen is of complete larie maakt echt niet uit. Dat zie je maar weer...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Afgelopen maanden moest de hand op de knip omdat ik besloot een Tacx smart Bike aan te gaan schaffen. Deze is er nog steeds niet. Het geld inmiddels wel. Dus ik kan weer geld gaan uitgeven aan de muziek.

De stoel die ik nu heb is een klein drama. Nu kan er geen luisterstoel naar boven zoals die bv beneden staat. Zat wat te denken...is/zijn een camper/vrachtwagenstoel(en) iets en dan 2,3 oid ?

Andere hunkering die ontstaan is na gister...een echte hele dikke vette sub. De BK is gaaf, maar die SVS bij Ralphh is tha bomb. Waarom in een klein hok ? Omdat het kan.

Vandaag een beetje stoeien met het draaien van de speakers, schuiven van de sub etc. En natuurlijk meten. Heb je daar niets mee ? Regel van Hans: Dan heb je hier zeker wat te zoeken, zeker als het je niet interesseert.

De door mij benoemde Zeesteren zijn overigens de uitzondering die mijn regel bevestigen.

Fijne zondag.
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.