Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

chansig

Moest een zinloos/nietszeggende meting zijn...nou dan krijgt men die ook.

Deze zegt mogelijk iets meer:



Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig


Dit is trouwens met de ARC off....vorige post was die on. Kan ze niet naast/onder elkaar zetten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#7802
Misschien van het weekend nog maar een keer opnieuw. Vraag me of het wel goed is gegaan.

Nope lijkt erop van niet. Lijkt erop dat de ARC in beide metingen niet heeft aangestaan. Wachten tot het weekend dus....zie het maar als metingen zonder ARC.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Compleet kansloos...


Laag lijkt best leuk zo met arc, blijft ook niet te lang hangen. Zo klonk t voor de verbouwing ook trouwens.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

#7804
Wat een fijne ruimte heb ik toch. Erg blij dat ik de switch heb gemaakt. De muziek klinkt hemels.

Dat hoort natuurlijk ook gezien mijn toegewezen (door Genesis...en wie ben ik, zeker in mijn positie, om hem tegen te spreken) positie als Vader. :D

Wat ga ik toch doen op audio gebied ? Ws helemaal niets meer. Wie weet als ik ooit de 8c van Dutch & Dutch kan betalen. Of als ze met een sub komen ? Geen idee. Het is wel oke.

Geld kan volledig naar de Whiksey en de fiets hobby. Een mooie mat zwarte Geile Sensa... :inlove:

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Whiksey, altijd lekker!
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Zekers....

Zag nog wat raars op de hifi.nl website (dat is als gegeven natuurlijk niet raar). Maar ik zag een set waar de eigenaar een paar, ogenschijnlijk, theedoeken tussen zijn speakers had gelegd. In de review, welke ging over zekeringen, werd er met geen woord gerept over de theedoeken...hoe raar is dat ? Nou ik kan zeggen: Heeeeeeeeeeeeeeeel raar.

Mogelijk heeft de natuurkunde/wiskunde docent iets met kunst...maar dat er niets over geschreven wordt is echt heel raar. Beetje als ik met een cliënt in gesprek ga met een clownspak aan...en er dan dus niets over gezegd wordt. Koekoek.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

Het zijn oude muleta's die op de grond voor je speakers gelegd zorgen voor aanzienlijk meer speed en attack  in het laag gebied.


chansig

Dat ze er liggen is een feit. Het gegeven dat er niets over wordt gezegd is heel raar. Waarom liggen ze daar ? Als kunst ? Onderbreking van de witte vloer?

Want we weten allemaal dat dit geen enkele invloed heeft op de muziekweergave. Stel dat "men" dit wel denkt/ervaart....kan je dan de review van de zekering serieus nemen ?

Geen open vraag. Nee....dat kan je niet serieus nemen. Diegene die het wel serieus neemt is mijn ogen/logica/oren koekoek.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Waarschijnlijk stond er iets op en dienden ze de vloer te beschermen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

hrcc

Een aanzienlijk gedeelte van de wereldbevolking gelooft in zaken die niet aantoonbaar zijn maar wel ervaren worden.
Allemaal koekoek/mafCees ?

chansig

Geen idee....gaat me meer om het gegeven dat er iets ligt wat niet genoemd wordt. Mijn inziens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

Geheeeeeeeeeeel meeeeeeeeee eeeeeeeeeens. (solly  ;D)

chansig

Gelukkig dan ben ik niet de enige die het raar vindt. Voelt al weer iets minder raar. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

Ergens deze week las ik in een recensie over een paar luidsprekers dat de versterker van dienst ongeveer een week nodig had om uit te vinden
wat de speaker in kwestie precies nodig had.
Vond ik ook best  :o

chansig

Mwahhh...ligt eraan wat je gebruikt hebt. Met wat drank op (mijn ding) is dat best aannemelijk.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

Nouououou, ik weet niet hoor, op diverse fora verspreid je nogal een real-politiek toontje aangaande audio en de beleving ervan.
Hoeveul drank moet erin voordat je dat soort quatsch aannemelijk acht ?  :eh:

chansig

Kratje ? Of een half kratje Kasteel... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

hrcc

#7818
Kasteeltjes zijn stevige dingetjes...

Zit nu aan de gerardus tripel, guilty pleasure, I know, aanleg voor wansmaak ben ik bang.....
Straks maar een Isid'or om weer een beetje op fatsoenlijk niveau  te komen.

op eigen verzoek verwijderd.

#7819
Quote from: chansig on February 23, 2019, 18:11:45
Gelukkig dan ben ik niet de enige die het raar vindt. Voelt al weer iets minder raar. :D

Och...

Als je een beetje had zitten lopen opletten dan wist je dat ik mezelf hier al eerder over heb verwonderd...

Quote from: Baardmannetje on February 15, 2019, 10:25:14
Die twee theedoeken naast zijn speakers...

Het zou om te janken zijn als het niet zo verschrikkelijk grappig zou zijn.


chansig

Klopt....jouw verwondering is de mijne ? En andersom......  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

PuNkEnStEiN

Quote from: HuubF on February 23, 2019, 16:04:14
Whiksey, altijd lekker!
Whiksey, wie lust het niet?  :laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

PuNkEnStEiN

Dat verbaast me niks bij iemand die "Er gaat niets boven Groninger koek" onder z'n berichten heeft staan.  :happy:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Martin!!!

Hoi Hans, ik had in het topic van Frank2 een vraag gesteld aan Baardmannetje en indirect aan jou, omdat jullie kort daar voor besloten hebben niet mee te posten in het topic van Frank2 gooi ik 'm er hier nog maar een keertje in  :)

Quote from: Baardmannetje on Today at 15:59:43

Zeesterren zijn meestal óf mannelijk of vrouwelijk; de beide seksen zijn vaak zeer moeilijk uit elkaar te houden. Mannetjes en vrouwtjes verschillen vaak alleen in de geslachtsorganen in de armen en dit is vanaf de buitenzijde niet te zien. Het geslacht kan bij exemplaren in het wild alleen met zekerheid worden vastgesteld als ze eieren dan wel spermacellen uitscheiden.




In mijn jonge wilde jaren noemden wij de meisjes die met de armpjes en beentjes passief uit elkaar naar het plafond bleven staren "zeesterren". Ik heb echter nog steeds niet door welke personen (en waarom)Hans en jij met zeesterren bedoelen? Gaat dat over jullie zelf? Ik moet bij jullie steeds aan Buurman & Buurman denken  ;D  ;D
mainly British stuff