Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Zal ik eens beginnen waar ik moe van word..?

Ik geloof niet dat veel een keuze is in het leven maar dit forum bezoeken en reageren is er zeker één.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Quote from: dre73 on February 10, 2019, 11:35:20
Jullie kunnen toch ook wel begrijpen dat ze wel eens een beetje 'moe' worden van jullie manier van posten?

Met regelmaat kan ik de humor zeker waarderen,maar af en toe gaat het alleen maar om het zuigen.



Dre...allemaal prima. Ik weet prima wanneer ik zuig.

Neem gister. Ik was al klaar.. Was uit op een fatsoenlijke post wisseling. Maar de aanname van Holco maakte het verder weinig zinvol. Geeft hij netjes aan, ik geeft netjes aan dat ik dan stop.

Wie komt eraan: Zeester Scrutiner...wie volgt Zeester Contour en vervolgens kan Holco zich ook niet meer inhouden en als klap op de vuurpijl komt XLR8 (die wel leuke maar net op het randje psychologische vergelijkingen maakte).

Gr. Hans


Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: dre73 on February 10, 2019, 11:40:44
Ja,vertel eens! :D

Ik wist het...

;D

Kleinkneuzirigheid is alvast iets waar ik erg slecht tegen kan. Slecht lezen is ook zoiets. En waarom moet iedereen altijd gelijk hebben/krijgen? Zijn we allemaal zo onzeker..? Gelijk hebben/krijgen is helemaal niet waar hét om draait.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Gekkie moment....meten en luisteren zonder sub:



Eerste indruk: Schraal en kaal.

Maar je went snel...dus we gaan hier even naar luisteren.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


chansig

Gewoon omdat het kan en heel simpel is. Sub uit, even meten, uploaden, klaar, luisteren....easy.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Ja, je houd tijd over ineens voor dit soort dingen als je niet in andermans topic zit te raaskallen!

:laugh: :laugh: :laugh:

chansig

#7759
In het quoten (topic van Holco) was iets misgegaan.

Maar mijn verzoek aan jouw is dat je niet meer reageert in mijn topic of op mij in welk topic dan ook.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Contour

Sorry Hans, verzoek afgewezen!  :laugh:

op eigen verzoek verwijderd.

Nee Walter,

In dat topic ben jij een van de zeikers die vinden Hans zich moet houden aan de wensen van de eigenaar van dat showtopic.

Als je dat daar vind heb je dat hier ook te vinden, laat die ruggengraat eens zien!

RalphH

Bijzonder dat lieden die elders zitten te klagen, hier nu komen kwallen en een verzoek van de topic eigenaar openlijk naast zich neer leggen. Ook nog ff liken om de boel verder op te klooien, dapper hoor.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Sinds vandaag noem ik dat Zeesterren postgedrag: Geen ruggengraat en meedeinen met wat je het beste uitkomt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

kom op hans , laat je niet gek maken . je kan er zelf soms ook wat van
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

chansig

Wil jij de volgende zijn ?  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

ben ik wel gewent , ik ben altijd de volgende  :laugh:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
Ascendant Audio Havoc18'' Qsc-plx3002 miniDsp / Monolth 12'' Thx

chansig

 :D

Dan hoop ik voor je dat je een keer de eerste bent.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De set zonder sub klinkt niet verkeerd. Maar mist overduidelijk body en volwassenheid. Als je niet beter weet dan is het prima te genieten. Maar aangezien dit niet het geval is, gaat van de week de sub gewoon weer aan.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Bevestiging, altijd fijn.
Kun je de oude curve er niet meteen weer inschieten en met 5 min up en running zijn? Of is dat ook wat je gaat doen, maar heeft nu dat glas bier gewoon even prio?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Sub aanzetten, curve van eerder inladen en klaar. 1 minuut werk. Geen drank, heb nu bereikbaarheidsdienst voor mijn werk. Dus kan helaas niet.

Hoop van de week de interlink binnen te krijgen zodat ik eens serieus met REW aan de slag kan. Maar alibabbapost laat mogelijk nog op zich wachten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Ah ok, fijn dat je makkelijk kunt switchen.
Dienst is minder fijn, word je veel opgeroepen? Succes in iedergeval.

Action heeft ook plenty kabeltjes voor weinig ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Valt mee....is een week. Van donderdag tot donderdag. Weekend is het vervelendst omdat je dan 24 uur per dag bereikbaar moet zijn. Telefoon ligt de hele tijd naast je. Als het goed is hoef ik de deur verder niet uit. Maar toch.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

 Vond t altijd zelf wel een flinke belasting, en zeker t weekend ja. Vakgebieden dan weer minder goed vergelijkbaar.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer