Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Van wie ? Wie heeft mij gekwetst en komt een nu een bloemetje brengen ? Ik zit helemaal boven dus ik hoor de bel niet. Snel naar beneden.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jossie

Die paradigm heeft toch gewoon een analoge ingang? Kun je toch zo vanuit laptop dat ding in en gecorrigeerd meten?
Omni !

Contour

Die laatste meet grafiek laat een zeer forse dip zien bij 2000Hz, normaal gesproken zouden die speakers erg vlak moeten meyen, gooit je ruimte dan zoveel roet in het eten? Of is dit een foutieve meeting? Als je nu tot 1000hz corrigeert (en eerst maar tot 300hz) dan zou deze dip er dus gewoon inzitten? Maar dat matched dan totaal weer niet met de eerdere grafiekjes die wel vrij netjes zijn rond 2000Hz, dus wat is waar?

chansig

Quote from: jossie on January 20, 2019, 13:36:13
Die paradigm heeft toch gewoon een analoge ingang? Kun je toch zo vanuit laptop dat ding in en gecorrigeerd meten?

Klopt...helemaal gelijk. Nooit aan gedacht.  :D

Even op zoek naar een langere kabel. Die heb ik ws niet dus wordt wat houtje/touwtje meten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Helaas geen geschikte kabel kunnen vinden. Wordt een ander moment. Moet er eerst 1 bestellen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Mooi!

Kan ik thuis blijven.

Contour

Jammer, geen bassie en adriaan vandaag...  ;D

jossie

Ik heb 'm even bekeken Hans, vind het best een leuke streamer. Doet ie Spotify connect? En volumeregeling, hoe doe je dat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Omni !

chansig

#7708
Quote from: jossie on January 20, 2019, 14:46:13
Ik heb 'm even bekeken Hans, vind het best een leuke streamer. Doet ie Spotify connect? En volumeregeling, hoe doe je dat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spotify connect ....check. Voor het volume gebruik ik de compu app (moet nog een echte app gaan worden) van Dutch & Dutch. Volume op compu en in de Play Fi app (van de Paradigm) staan vol open.

Op de compu heb ik ook nog foobar. Die doet mijn harde schijf, welke hangt aan de extra router.

Maar zeker een fijne streamer. Gebruik hem al anderhalf jaar met veel plezier.

Kabel is besteld. Alibabba....4 euro incl verzenden. Drie meter.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Baardmannetje on January 20, 2019, 14:30:51
Mooi!

Kan ik thuis blijven.

Ja ik zat ook al te denken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: jossie on January 20, 2019, 14:46:13
... En volumeregeling, hoe doe je dat?

Ik gebruik de volumeregeling van de Spotify-app. Al loop ik ook al weer een poos met het plan om mijzelf een Hypex ab aan te schaffen, dan kan de app helemaal open en dan regel ik het mij de plateamps in de speakers.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on January 20, 2019, 14:53:56
Ja ik zat ook al te denken.

Of is er parkeerplaats voor de deur?

chansig

Ook en of ik wederom klachten uit de buurt wil krijgen. Maar het is niet meer nodig, dus mijn denken is gestopt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Nou.

Tot de volgende keer maar weer dan.

chansig

Gezellig....kan niet wachten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

morca

Quote from: chansig on January 20, 2019, 11:44:37
Pardigm PW link...

Net even met REW gemeten dus niet gecorrigeerd:







En dit is wat ARC ervan maakt:



Heb nog heeeeeeeel erg weinig gedaan met REW. Dus vraag en dan probeer ik te draaien...

Gr. Hans
Netjes Hans :worship:
Dit is nog eens een droge ruimte.
Je zal vast genieten van je set nu als nooit tevoren.
Jouw waterfall lijkt veel op mijne toen ik nog boven luisterde.

smacdab

Quote from: HuubF on January  4, 2019, 09:59:19
Jij hebt net zo goed last van gouden oortjes want anders zou je allang tevreden zijn geweest.  :tongue2:

Mwahh, heb je goud dan kun je beter op je handen blijven zitten -ook al ben je ontevreden.

DofN

Quote from: chansig on January 20, 2019, 13:12:31
Van wie ? Wie heeft mij gekwetst en komt een nu een bloemetje brengen ? Ik zit helemaal boven dus ik hoor de bel niet. Snel naar beneden.

Gr. Hans

https://www.youtube.com/watch?v=pVs5dtGqfqI
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Timvg

Quote from: chansig on January 20, 2019, 11:44:37
Pardigm PW link...

Net even met REW gemeten dus niet gecorrigeerd:







En dit is wat ARC ervan maakt:



Heb nog heeeeeeeel erg weinig gedaan met REW. Dus vraag en dan probeer ik te draaien...

Gr. Hans

Best L/R in REW apart meten ..

chansig

Oke...thanks...doe ik volgende keer.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



2003...was ook leuke set.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Wel grappig om te lezen welke audiofiele onzin ik allemaal uitkraamde. Inmiddels 16 jaar verder....mensen er is hoop.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

"(..)internet, een medium waarvan hij nog steeds graag gebruik maakt."

Bijna verdrietig zo slecht dit :)







You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Inmiddels ook touwen en steen besteld. De brug wordt ws de Erasmusbrug. Vind ik wel een mooie brug. Brienenoord is ook mooi..

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Dat zijn prima bruggen! Wacht je tot na de 24e?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software