Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

chansig

Thanks Huub. Gisteren even bij Baard geweest....we moeten echt weer eens wat afspreken met elkander. Tenminste tot die conclusie kwamen Baard en ik. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Succes en veel plezier vandaag, ouwe!

Carrol

Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

i2Paq

Quote from: chansig on August  9, 2018, 07:48:40
Nog een half uur en dan op weg naar eerste dag op mijn nieuwe baan. Heb er erg veel zin in. Voor het eerst sinds 5 weken weer sokken en een lange broek aan. Dat is dan wel weer jammer.

Gr. Hans

Hans, succes vandaag!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HuubF

Quote from: chansig on August  9, 2018, 07:58:53
Thanks Huub. Gisteren even bij Baard geweest....we moeten echt weer eens wat afspreken met elkander. Tenminste tot die conclusie kwamen Baard en ik. :D

Ja altijd leuk. Ben de afgelopen weken een beetje ziekies geweest dus nu zou het wel weer kunnen.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Gaan we dat binnenkort maar eens plannen.

Zo vandaag allemaal nieuwe indrukken, nieuwe mensen, nieuwe termen, nieuwe omgeving...alles nieuw. Qua werkinhoud dan wel weer vertrouwd...zalig...gaat helemaal goed komen.

Maar om 16.30 uur was ik wel afgenacheld. Dus 10 minuten later zat ik weer thuis...zalig.

Even bijkletsen en nu weer heerlijk ontspannen een muziekje luisteren. Het klinkt erg fijn. De warmte is ook uit de kamer en dat is ook wel aangenaam.

Zit nog een beetje terug te lezen naar wat er gisteren allemaal is gepost. Blijf het raar vinden dat een aantal mensen zo blijven hangen in dat het er niet uitziet en menen dat het er niet uitzien iets met kwaliteit van de weergave te maken heeft. Kan me Joris nog herinneren die ook helemaal los ging op het uiterlijk van een Crown versterker. Ik moest hem in de kast zetten want het ding was zo lelijk. En dat dan een paar keer herhalen.... :D

Niet dat ik er verder last van heb...maar ik vind het wel bijzonder te noemen.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Alex Groningen

#6981
Mooi om te lezen dat de eerste indrukken van je nieuwe baan goed zijn bevallen.
En na 2 dagen werken ook alweer genieten van het weekend!.

Ogen vooral gesloten houden, dan is het vast fijn vertoeven in dat luisterhok van jou ;)

Fijn weekend!

chansig

#6982
De zelfbenoemde/die hard audiofiel lijkt voornamelijk te luisteren met met zijn/haar ogen en beurs.

Vanmiddag wel even mijn ogen dicht gehad....was heerlijk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour


chansig

Ik heb nog genoeg rukwool liggen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Je bedoelt Rockwool.

Gr. Walter

Siddartha

Ligt eraan wat je ermee doet
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Contour

Hans met zijn Rukwool en kaasdoek!!!  :laugh:

scrutinizer

Hij moet zijn contraptions toch ergens mee plakken...... :D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Contour

Contraptions... ik dacht aan 'alien invasions'... maar beide dekt de 'lading'

:colgate: :colgate: :colgate:

chansig

Het heet geen rukwool ???????

Weet je het zeker ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Verwacht je nu nog een serieus antwoord hierop?  :o

chansig

Geen idee, ik ga mee in jouw niveau. Is nieuw voor mij....dus ik volg.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Quote from: Contour on August 11, 2018, 19:01:35
Verwacht je nu nog een serieus antwoord hierop?  :o

Dacht jij serieus dat Hans rockwool bedoelde toen hij rukwool schreef?

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: doorofnight on August 11, 2018, 19:03:57
Dacht jij serieus dat Hans rockwool bedoelde toen hij rukwool schreef?



Die is wel weer geniaal.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

#6995
Ja, vermakelijk topic zo!

Hans und die rukwolle mit kasetuche! Das finale bringt etwas!

:colgate:

chansig

#6996
Tsja een beetje mekkeren op dat het er niet uitziet, dat iets geen rukwool heet....dus kom op Walter...diepte...ik wil diepte en een zinvol topic. Je kan het.

Misschien moet je iets vertellen over hoe goed jouw set is, hoe duur of hoe mooi die eruit ziet ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67


Contour

Zinvol topic? Hoe zeggen ze dat in Amerika ook alweer? That ship has sailed...

:laugh: :laugh: :laugh:


chansig

#6999
Je weet hoe je dit op kan lossen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.