Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Markus2

Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on April 26, 2018, 17:46:01
Baard heeft speakers van 1200 euro pp staan en een Paradigm van 400 euro. Ik durf te beweren dat die set beter klinkt dan 90% van de sets hier op het forum.

Vergeet mijn eerdere bericht maar...

:wub:  ;D

chansig

Quote from: Dynky on April 26, 2018, 20:26:25
wat voor type/merk gebruiken ze dan wel?

Die was te verwachten. :D Maar eerlijk gezegd wik da nie. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Tjeb on April 26, 2018, 19:13:30
Wat is er in die jaren gebeurd??

Ik heb veel geleerd. Zodoende doet men dat. Althans ik wel...

:tounge2:


Contour

#6679
Volgens mij zitten er ice power versterkers in. Hypex komt nu met een mooie nieuwe serie plate amps gebaseerd op NCore, zou me niet verbazen als dat klankmatig verder gaat. Mooi voor een D&D 8c MK2.

Groetjes Walter

Tjeb

Quote from: Baardmannetje on April 26, 2018, 20:29:52
Ik heb veel geleerd. Zodoende doet men dat. Althans ik wel...

:tounge2:

Niet alles ten goede naar mijn idee, je lijkt nu af en toe een beetje op de meeuwenman helaas..

chansig

Die kerel is gek.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

Quote from: Contour on April 26, 2018, 20:47:19
Volgens mij zitten er ice power versterkers in. Hypex komt nu met een mooie nieuwe serie plate amps gebaseerd op NCore, zou me niet verbazen als dat klankmatig verder gaat. Mooi voor een D&D 8c MK2.

Groetjes Walter

Mij zou dàt verbazen, in de praktijk. In theorie wellicht niet.
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

op eigen verzoek verwijderd.

#6683
Quote from: Tjeb on April 26, 2018, 20:56:06
Niet alles ten goede naar mijn idee, je lijkt nu af en toe een beetje op de meeuwenman helaas..

Noem het beestje gewoon bij de naam, joh.

Ik begrijp nooit zo goed waarom men niet van mening mag veranderen? Daarbij vind ik het eigenlijk alleen maar logisch dat ik behept ben met mijn huidige mening.

Ik zit in ieder geval niet vast in een hokje...

:hehe:  ;D

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Contour on April 26, 2018, 20:47:19
Volgens mij zitten er ice power versterkers in. Hypex komt nu met een mooie nieuwe serie plate amps gebaseerd op NCore, zou me niet verbazen als dat klankmatig verder gaat. Mooi voor een D&D 8c MK2.

Geen Hypex en ook geen IcePower...

Dus ook niet door voor koelkast...

:'(


op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on April 26, 2018, 20:57:31
Die kerel is gek.

Tjeb?

Die is in het echt best wel liev hoor!

:inlove:

HuubF

Quote from: Baardmannetje on April 26, 2018, 21:03:28
Noem het beestje gewoon bij de naam, joh.

Ik begrijp echter nooit zo goed waarom men hiervan mening mag veranderen? Daarbij vind ik het eigenlijk alleen maar logisch dat ik behept ben met mijn huidige mening.

Ik zit in ieder geval niet vast in een hokje...

:hehe:  ;D

Je zit vast in een nieuw hokje.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on April 26, 2018, 21:06:35
Je zit vast in een nieuw hokje.

Nee hoor, Huub. Geenzins.


chansig

Kippehokje....

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Baardmannetje on April 26, 2018, 21:06:29
Tjeb?

Die is in het echt best wel liev hoor!

:inlove:

Nee...die krassende Meeuw.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Begin jij nou ook al geheimzinnig te doen over de persoon..?

chansig

Ik mag zijn naam niet meer uitspreken, op straffe van een dwangsom. Dussss.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

#6692
Quote from: Contour on April 26, 2018, 20:47:19
Volgens mij zitten er ice power versterkers in. Hypex komt nu met een mooie nieuwe serie plate amps gebaseerd op NCore, zou me niet verbazen als dat klankmatig verder gaat. Mooi voor een D&D 8c MK2.

Groetjes Walter

Ik heb pas een paar Ncore monoblocs geprobeerd maar was er niet echt van onder de indruk. Ik verwachtte een enorme autoriteit met die overkill aan power maar dat viel vies tegen. Kan aan de implementatie hebben gelegen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

brtram

Hans,
Mijn complimenten voor de manier waarop je met de hobby bezig bent  :clapping:

Heerlijk aan het klooien in een eigen LUISTERruimte.
Met beperkte middelen (wat is er mis aan een dekbed op de grond, 2e hands panelen en karton tussen de speakers  ;)  ) ben jij aan het zoeken waarmee en waardoor je jouw luister ervaring kan verbeteren. 

Mocht over een paar weken/maanden de gezelligheid beneden, het gebruik van jouw perfecte luisterruimte beperken, kunnen een paar "wonder" JBL305's  ;D waarschijnlijk soelaas bieden. 

Intussen heb je wel enorm veel ervaring opgedaan!   



chansig

Mijn vrouw wil geen speakers meer beneden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on April 26, 2018, 21:16:02
Ik mag zijn naam niet meer uitspreken, op straffe van een dwangsom. Dussss.

Oh, zo spannond!

Sinds welk akkefietje is dat?

HuubF

Quote from: brtram on April 26, 2018, 21:17:39
Hans,
Mijn complimenten voor de manier waarop je met de hobby bezig bent  :clapping:

Heerlijk aan het klooien in een eigen LUISTERruimte.
Met beperkte middelen (wat is er mis aan een dekbed op de grond, 2e hands panelen en karton tussen de speakers  ;)  ) ben jij aan het zoeken waarmee en waardoor je jouw luister ervaring kan verbeteren. 

Mocht over een paar weken/maanden de gezelligheid beneden, het gebruik van jouw perfecte luisterruimte beperken, kunnen een paar "wonder" JBL305's  ;D waarschijnlijk soelaas bieden. 

Intussen heb je wel enorm veel ervaring opgedaan!   

Als je dan ook nog een fatsoenlijke dac voor die 305's zet weet je niet wat je hoort!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on April 26, 2018, 21:17:06
...Kan aan de implementatie hebben gelegen.

Je had ze niet ingezet als eindversterkers?

Markus2

#6698
Quote from: HuubF on April 26, 2018, 21:20:33
Als je dan ook nog een fatsoenlijke dac voor die 305's zet weet je niet wat je hoort!
Hier reageer je toch vanuit je eigen beperking (als in vast zitten in iets)?

EDIT; Dat was een posting van Tjeb.., sorry.


Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

Quote from: Baardmannetje on April 26, 2018, 21:19:08
Oh, zo spannond!

Sinds welk akkefietje is dat?

Weet ik niet meer...te lang geleden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.