Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Staaled

prima beschreven wat subs doen. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


chansig

Het went ook wel weer razendsnel. Half uur verder en je weet eigenlijk niet meer beter. Je maakt er in je gedachten gewoon weer een volwassen set van.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Jij speelt wel heel snel in dan. ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Ik omschrijf het wat verkeerd. Tuurlijk weet je dat het beter kan. Maar je hersenen wennen snel aan geluid en vervolgens ga je je aanpassen en is het eigenlijk wel ok. Dat proces gaat snel...

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Je beschrijft het juist goed.

Ik heb vaak moeite met meer reflectieve ruimtes. Kwartiertje verder en het valt al veel minder op.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

br@m

Ja alleen mensen met langzame hersenen hebben langer dan een paar uur inspeeltijd nodig ;-)
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

chansig

Yeaaaaaaah...morgen wordt de Perreaux versterker gebracht. Wat een service.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


chansig

Thanatos op bezoek gehad. Hij was hier al eerder geweest . Lang geleden en ws was ik dronken want ik kon me zijn gezicht echt niet meer voor de geest halen. Toen hij vertelde dat het om OLS speakers ging...wist ik het weer.

Goed met vereende klachten de Perreaux op zijn plek gezet. En met uitgestelde spanning aangezet. Het werkt.  Thanatos in de luisterstoel laten zitten en die was wel te spreken over mn het laag.

Was gezellig, ook leerzaam en gezellig. Thanatos bedankt voor het brengen.

Vervolgens ben ik zelf in de stoel gaan zitten en hoorde eigenlijk direct dat er iets niet klopte...bleken de woofers over het hele bereik mee te lopen. Dus snel op lowpass gezet...en nu klinkt het weer zoals ik het ken en nog wat beter. De Perreaux is een erg goede versterker....komt zelfs heel dicht in de buurt van de Kenwood M2.Maar klinkt beterder dan de Classe en zeker beter dan de UcD.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

felix01

proficiat met de nieuwe aankoop&veel luisterplezier :music:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

CZ79

Mooi man! Gefeliciteerd! :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Joris1971

Feli  :pompom:

Nu niks meer kopen he  ;D

chansig

Ik heb geen behoefte aan rust...kost veel te veel energie omdat vol te blijven houden.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

cardas49

Quote from: chansig on October 18, 2014, 20:45:56
Thanatos op bezoek gehad. Hij was hier al eerder geweest . Lang geleden en ws was ik dronken want ik kon me zijn gezicht echt niet meer voor de geest halen. Toen hij vertelde dat het om OLS speakers ging...wist ik het weer.

Goed met vereende klachten de Perreaux op zijn plek gezet. En met uitgestelde spanning aangezet. Het werkt.  Thanatos in de luisterstoel laten zitten en die was wel te spreken over mn het laag.

Was gezellig, ook leerzaam en gezellig. Thanatos bedankt voor het brengen.

Vervolgens ben ik zelf in de stoel gaan zitten en hoorde eigenlijk direct dat er iets niet klopte...bleken de woofers over het hele bereik mee te lopen. Dus snel op lowpass gezet...en nu klinkt het weer zoals ik het ken en nog wat beter. De Perreaux is een erg goede versterker....komt zelfs heel dicht in de buurt van de Kenwood M2.Maar klinkt beterder dan de Classe en zeker beter dan de UcD.

Gr Hans

Jij moet dan ook veel gezichten onthouden  :D. Volgens mij ben je koploper

Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

cardas49

En veel plezier met je nieuwe eindbak!
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

chansig

#1816


2 x 300 watt en bij 2 Ohm 450 watt tenminste dat is wat Thanatos vertelde. Maar dit is een erg goede ev. Gisteren had ik het gevoel dat hij in de buurt kwam van de Kenwood...nu kan ik zeggen dat hij zeker gelijkwaardig is.

In de toekomst nog hufter proof laten maken door Jerry.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

#1817
Quote from: chansig on October 19, 2014, 11:54:06


2 x 300 watt en bij 2 Ohm 450 watt tenminste dat is wat Thanatos vertelde. Maar dit is een erg goede ev. Gisteren had ik het gevoel dat hij in de buurt kwam van de Kenwood...nu kan ik zeggen dat hij zeker gelijkwaardig is.

In de toekomst nog hufter proof laten maken door Jerry.

Gr Hans

Wat houdt dat hufter proof in?

Je doet alsof het een compliment is dat hij gelijkwaadig is aan de Kenwood, ik zou het niet meer dan logisch  vinden als hij een heel stuk verder gaat dan de Kenwood..

remco320


Quote from: Joris1971 on October 19, 2014, 15:08:46
Wat houdt dat hufter proof in?

Je doet alsof het een compliment is dat hij gelijkwaadig is aan de Kenwood, ik zou het niet meer dan logisch  vinden als hij een heel stuk verder gaat dan de Kenwood..
Lijkt me juist een groot compliment. Hans vond de Kenwood erg goed qua sound. Als de perreaux dan op hetzelfde niveau speelt doet die blijkbaar iets wat Hans erg aanspreekt..

morca

Kenwood amp uit die tijd waren juist erg goed.
Opgegeven vermogen werd met gemak en zeer stabiel gegeven.

Ik snap Hans wel,heb ze zelf ook wel gehad.

chansig

Quote from: Joris1971 on October 19, 2014, 15:08:46
Wat houdt dat hufter proof in?

Je doet alsof het een compliment is dat hij gelijkwaadig is aan de Kenwood, ik zou het niet meer dan logisch  vinden als hij een heel stuk verder gaat dan de Kenwood..

Logica is sowieso ver te zoeken in oAudio.

Huffetproof is dat ik de versterker niet kapot kan maken.

Gr. Hansp
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted member

Quote from: chansig on October 19, 2014, 17:27:55
Logica is sowieso ver te zoeken in oAudio.

Huffetproof is dat ik de versterker niet kapot kan maken.

Gr. Hansp
Dronken op zondagavond, Hans? [emoji6]
Stereo-fan for life!

Thanatos

Quote from: chansig on October 19, 2014, 11:54:06


2 x 300 watt en bij 2 Ohm 450 watt tenminste dat is wat Thanatos vertelde. Maar dit is een erg goede ev. Gisteren had ik het gevoel dat hij in de buurt kwam van de Kenwood...nu kan ik zeggen dat hij zeker gelijkwaardig is.

In de toekomst nog hufter proof laten maken door Jerry.

Gr Hans

Een ruime 450 Watt bij 4 Ohm 2 kanalen uitgestuurd met 1KHz sinus. 8 Ohm zou hij volgens spec 300Watt moeten leveren. Maar deze cijfers zeggen niet veel meer dan het absolute geleverde vermogen voor net voor zichtbare clipping op de scope.

chansig

Quote from: technative on October 19, 2014, 21:28:51
Dronken op zondagavond, Hans? [emoji6]

Gezien de tijd waarop ik poste, eerder zondagmiddag.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Joris1971 on October 19, 2014, 15:08:46
Wat houdt dat hufter proof in?


Dat ik hem niet stuk kan maken..er zit ook geen beveiliging in de Perreaux dus handig is het wel.

Gr Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.