Set van Hans
Bij elkaar geraapte "zooi", dat is de meest doeltreffende naam die ik kan bedenken op dit moment.
De Rotel is een CDM9 loopwerk, dubbele voeding. Piept een beetje en de voeding bromt ietwat. Maar ik luister gelukkig niet terwijl ik met mijn oor tegen de cd speler aan zit. Zal een jaar of 10 oud zijn.
De Burmester 933 MK1 is de eindversterker en heb ik eigenlijk pas een maandje en is van 1995. Hier heb ik mijn Bryston 3NRB op ingeruild....verschil ...muziekaliteit. De Bryston is meer een geweldenaar, de Burmester geeft meer finesse.

Set van Hans
De Dialoque DAC is er 1 die ik zomaar tegen kwam...een natuurlijke DAC zullen we maar zeggen. In een vergelijk met een Stello Dac kwam deze er niet echt slecht uit....kwestie van smaak.

Set van Hans
De speakers zijn niet door mij gebouwde zelfbouwers. Na wat twijfel besloten dat deze toch gewoon mogen blijven. De untis zijn op de middentoner na allemaal vervangen, want ook de speakers waren al tussen de 5 en 10 jaar oud. Ze kunnen er dus weer even tegenaan.

Set van Hans
Van de week de PS-Audio 4.6. pre opgehaald, de beste man was de eerste eigenaar, dus het beestje is al 15 jaar oud. Hij had zelfs de gebruiksaanwijzing nog. Hij is wel aardig beschadigd en hij kraakte aan alle kanten. De inhoud is degelijk te noemen. Een mooie stappenschakelaar (32 stappen), een externe voeding. Vandaag verf gehaald en hem opnieuw gespoten.

Set van Hans
Een andere pre is in aankomst een Advance Acoustic MPP205. Dan gaat deze in vergelijk met de PS-Audio en een passieve pre die ik samen met een medeforum lid (ander forum) heb gebouwd (ik de spulletjes gekocht, hij de boel in elkaar gezet

.)
Ik hoop dat het wisselen eens stopt, de laatste anderhalf jaar weer aardig aan de gang geweest. De speakers zijn blijvers, de eindversterker ook....de rest zien wel.
Groeten Hans