"Heroes"

Started by Paul Landsmeer, October 23, 2006, 21:50:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Quote from: stevefilmfreak54 on November 20, 2007, 19:25:45
Wel leuk dat jullie vinden Heroes een goeie serie, als jullie tot nu toe alles gezien hebben, wat doen jullie met de opgenomen series, aub niet zeggen dat ze uitgewist worden, ik zou graag ook achter elkaar de episodes willen zien, dus als iemand de complete serie heeft en het kwijt wil..............................

Ik heb alle afleveringen in HD en DIVX hier  8) De divx'en zijn zelf omgezet met gordianknot vanaf de HD versie. Sommige series wis ik wel, door gebrek aan HD ruimte, maar Heroes vind ik erg tof en bewaar ik (net als Galactica, the unit, prison break, stargate atlantis, sopranos, Charmed, Enterprise, Stargate en dergelijke :) )

Erik

Van Galactica is trouwens net "Razor" uit, dat is echt een must see voor elke BG fan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

Quote from: Erik on November 23, 2007, 21:58:42
Van Galactica is trouwens net "Razor" uit, dat is echt een must see voor elke BG fan.

Ik weet het. Ik wacht met smart of de HD release  8)

Erik

Ach dan kijk je hem toch 2 x dat is in dit geval zeker geen straf. Geef me even een seintje als hij in HD uit is, dan neem ik die ook mee :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Krassienova

Zijn er members hier die Heroes volgen? Geruchten gaan dat Heroes season 3 pas in september in amerika van start gaat. Deze thread heb ik geopend zodat wel lekker kun praten over wat er in season 3 gaat voorkomen hoe en wat. Have fun...
Like.No.Other

Hanky Panky

Jup, ik volg het ook. Nu maar hopen dat die schrijvers niet nog een keer gaan staken ... .Grrrrr Zit je midden is S2 en plof, weg serie.

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Sonic Circle

Ja ik wilde net zeggen, komt er geen einde aan S2 dan?

Krassienova

Van wat ik heb begrepen gaat S3 gewoon verder waar S2 is gestopt... en k zit er met smart op te wachten, want ik vind het echt een goede serie...
Like.No.Other

Erik

Waarom geen inhaalslag dan? S2 is toch npg lang niet afgelopen en ze kunnen er toch leuk mee verdienen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Krassienova

Quote from: Erik on March 26, 2008, 13:50:38
Waarom geen inhaalslag dan? S2 is toch npg lang niet afgelopen en ze kunnen er toch leuk mee verdienen?
Lees bovenstaande...
Like.No.Other

Paul Landsmeer

Quote from: Krassienova on March 26, 2008, 11:16:48
Zijn er members hier die Heroes volgen? Geruchten gaan dat Heroes season 3 pas in september in amerika van start gaat. Deze thread heb ik geopend zodat wel lekker kun praten over wat er in season 3 gaat voorkomen hoe en wat. Have fun...

Er is al een Heroes thread die loopt sinds de aanvang van de serie. Laten we de discussie (daar) centraal houden.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51008.msg757143#msg757143

Bombadil

Onlangs de R1 DVD box uit de aanbieding ($20) van Amazon.com gekocht. In één ruk uitgekeken. Zeer leuke serie.
Jammer dat ze er niet is op bluray

Weet iemand wanneer de box van seizoen twee uitkomt?

Paul Landsmeer

Quote from: Bombadil on May  9, 2008, 22:56:37
Onlangs de R1 DVD box uit de aanbieding ($20) van Amazon.com gekocht. In één ruk uitgekeken. Zeer leuke serie.
Jammer dat ze er niet is op bluray

Ik meen dat de BD versie voor later dit jaar is aangekondigd, in ieder geval voor S2.

NeoPhix

En we zijn weer begonnen! Vanavond aflevering nummero 14 kijken! Weer elke week Heroes...  :thumbs-up:

Paul Landsmeer

Ik ben inmiddels gestopt met kijken, seizoen 2 vond ik slappe hap en wat ik over 3 hoorde trok me ook niet erg aan. Jammer dat ze het hoge niveau van seizoen 1 niet hebben kunnen vasthouden.

NeoPhix

Quote from: Paull on February  4, 2009, 09:35:00
Ik ben inmiddels gestopt met kijken, seizoen 2 vond ik slappe hap en wat ik over 3 hoorde trok me ook niet erg aan. Jammer dat ze het hoge niveau van seizoen 1 niet hebben kunnen vasthouden.

2 was inderdaad slap. Ik vond 3 alweer beter, maar werd op het eind wel erg complex en ver gezocht. Wat ik nu heb gehoord is dat Tim Kring weer terug wil naar de essentie en naar het niveau van seizoen 1, waar ze mijns inziens al een goede stap in de richting hebben gemaakt met aflevering 14. Ik vond het weer eens een ouderwets goede Heroes aflevering!  8)

Xstream

Ik geloof er niet meer in. Seizoen 1 was gewoon interessant omdat iedereen een introductie kreeg. Het was nieuw en het concept was cool ... Alleen als je kritisch het verhaal volgt dan was 1 al erg matig. Zeker het einde.
In 2 zijn ze het doel volledig kwijt en lijkt het een aan elkaar geplakte willekeur die de toon zet. Ze wisselen van partijen, dan weer goed, dan weer slecht, er is geen lijn meer in te vinden, alleen complete onbekendheid omdat het de volgende afl. allemaal ineens weer anders kan zijn.

Ik ben halverwege 2 afgehaakt, al zal ik vast wel verder gaan kijken als de berichten zijn dat S3 eindelijk goed wordt, want in weze kun je hier zoveel mee doen, maar er gebeurt momenteel gewoon niks. Er is geen afl. geweest dat ik dacht, jemig, hoe zou het verder gaan.

Maargoed ... ik wacht het allemaal wel even af. Gelukkig heb ik alweer genoeg nieuwe leuke series ontdenkt waar ik veel meer plezier aan beleef :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

NeoPhix

Quote from: Xstream on February  4, 2009, 18:13:24
Ik geloof er niet meer in. Seizoen 1 was gewoon interessant omdat iedereen een introductie kreeg. Het was nieuw en het concept was cool ... Alleen als je kritisch het verhaal volgt dan was 1 al erg matig. Zeker het einde.
In 2 zijn ze het doel volledig kwijt en lijkt het een aan elkaar geplakte willekeur die de toon zet. Ze wisselen van partijen, dan weer goed, dan weer slecht, er is geen lijn meer in te vinden, alleen complete onbekendheid omdat het de volgende afl. allemaal ineens weer anders kan zijn.

Ik ben halverwege 2 afgehaakt, al zal ik vast wel verder gaan kijken als de berichten zijn dat S3 eindelijk goed wordt, want in weze kun je hier zoveel mee doen, maar er gebeurt momenteel gewoon niks. Er is geen afl. geweest dat ik dacht, jemig, hoe zou het verder gaan.

Maargoed ... ik wacht het allemaal wel even af. Gelukkig heb ik alweer genoeg nieuwe leuke series ontdenkt waar ik veel meer plezier aan beleef :)

Tim Kring heeft ook gezegd dat ze bij seizoen 4 weer "from scratch" beginnen, dus daar zou je ook kunnen invallen  ;)

Job

En waarom geen Blu-Ray van S3?