"Heroes"

Started by Paul Landsmeer, October 23, 2006, 21:50:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paul Landsmeer

Voor de downloaders onder ons: deze gloednieuwe serie (vandaag aflevering 5 in de US) is een absolute topper en zeker de moeite waard. De pilot is nog een beetje doorbijten, maar daarna.... Het lijkt nog het meest op X-Men, maar dan serieuzer, mysterieuzer en meer X-Men dan die films ooit waren. Van harte aanbevolen!

PeterPan

Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

troqdog

ben ze vandaag aan het kijken en ik moet zeggen, ik vermaak me zeker :).
ga dit vanaf nu volgen. en dit is zeker een aanrader voor iedereen.

misteranderson

 ;D

Hier ook een Heroes fan.
Ben inmiddels tot aan aflevering 5, maar heb tot en met 7 al binnen.

Een aanradertje !!!
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

)p(

Geweldig, vooral die Japanse nerd  8)

Na Dexter denk ik de leukste nieuwe show van dit seizoen die ik tot nu toe ontdekt heb.

Beiden ook in hd te vinden in a.b.hdtv ;)

peter

dvd-fan

 :o Heb ook de eerste aflevering gezien, viel een beetje tegen. Maar naar alle goede recencies toch maar de rest binnen halen. kijken jullie de gewone of hd versie?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

eholsteijn

Ik volg deze serie ook! en ik moet zeggen, de serie valt me niet tegen!! Het is een leuke afwisseling tussen Lost en Prison break.  ;D

)p(

Quote from: dvd-fan on November 13, 2006, 09:58:29
kijken jullie de gewone of hd versie?
Robin

Yup, ziet er mooi uit, niet de in your face contrast van Lost in hd, maar meer filmisch.

peter

dvd-fan

Ben nu bij aflevering 3. De japanner is toch wel de coolste.  ;D
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

williams

hoi ik ben ook gaan kijken,daar lost en prison break ff zij gestopt
en ik mot zeggen dat ik het erg leuk vind
vooral de japanners
ben benieuwd waar dit naar toe gaat
afz wil
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Raymen

Ben zelf ook al bij deel 6 en een aanrader hoor.

Ben ook bezig met het nieuwe JERICHO.

Die is helemaal vaag.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Xander

Yep... aanrader!

Aflevering 5 gezien en tot aflevering 10 inmiddels binnen!
Wat gave en vooral spannende serie...
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Grindtegel

Ik vind Heroes ook helemaal geweldig, nog niet zo gaaf als Lost maar wel beter dan Prison Break en zeker veel beter dan Jericho die ik echt zwaar waardeloos vind (na de 1e 5 afleveringen te hebben gezien).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

eholsteijn

En het lijkt er op dat het met elke aflevering beter wordt....

Aflevering 11 gisteren gezien....ben erg benieuwd wat de volgende aflevering ons weer brengt...

Xander

Ik ga zometeen aflevering 8 en 9 kijken... ;D
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

lampie1979

Heroes heeft zeker 4 a 5 afleveringen nodig om echt een beetje op gang te komen. Je moet dus ff doorbijten, maar het resultaat is er dan ook echt naar, alles begint op zijn plek te vallen en de spanning stijgt  8)
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

MadEd

Hier nog een fan. Eveneens gekapt met Jericho, Heroes is gewoon vele malen beter  ;D En Claire is natuurlijk een leuk blondje  ;D

Verder volg ik prison break, lost en als het weer begint in januari 24.

Kijken jullie overigens de 720p versie of de hr versie (half resolution full hd, dus 960x544). Ik kijk meestal gewoon de hr versie omdat het minder ruimte inneemt. En hij wordt gewoon upgescaled naar 720p natuurlijk.

Robbo

Quote from: Grindtegel on December  5, 2006, 20:08:06
Ik vind Heroes ook helemaal geweldig, nog niet zo gaaf als Lost maar wel beter dan Prison Break en zeker veel beter dan Jericho die ik echt zwaar waardeloos vind (na de 1e 5 afleveringen te hebben gezien).

De enige reden waarom ik Jericho nog volg is omdat ik nieuwsgierig ben naar de atoomoorlog scenario.  Voor de rest is het gewoon een ordinaire soapserie ... bweh.


Rmanen

De nieuwe heroes (E12 Godsend) even gekeken, hij is erg goed... voor mij staat heroes nu op nr 1 van beste series ooit  ;D

eholsteijn

Helaas in m'n nieuwe woning nog geen internet dus ik moet nog even geduld hebben  :(

Zodra ik internet heb gelijk aflevering 12 'downloaden' en kijken.....

Donnie

#20
volgensmij zijn we nu aan het einde gekomen van seizoen 1. (in America)

Het 1e seizoen is nu ook van start gegaan op RTL5.
Info: http://www.rtl.nl/soaps/heroes/home/index.xml

Martijn76

Wij zijn inmiddels bij aflevering 19 aangekomen, zeker een aanrader!

Deleted member

Ik heb ze ook allemaal gezien maar nu ik ook The 4400 heb gezien vind ik Heroes toch een beetje afgekeken.  ;)

Martijn76

k'had eerst The 4400 gezien, ligt idd wel in dezelfde lijn...

Erik

#24
Quote from: Martijn76 on June 27, 2007, 16:15:48
Wij zijn inmiddels bij aflevering 19 aangekomen, zeker een aanrader!
Deel 19 ??? De serie is toch allang afgelopen, tenminste ik het einde dik een maand geleden al gezien.
4400 heb ik wel geprobeerd naar te kijken 6 afleveringen lang, maar ik vind het gewoon niet leuk.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill