WAARSCHUWING, AUB LEZEN !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, January 1, 2002, 10:12:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

LET OP !!! LET OP !!!

AANGEZIEN WIJ ALLEMAAL REDELIJK HEBBEN GEINVESTEERD IN ONZE MOOIE VERZAMELINGEN EN HIER VRIJELIJK MET ELKAAR INFORMATIE UITWISSELEN WIL IK/GARMT JULLIE TOCH WAARSCHUWEN VOOR HET GEVEN VAN DIRECTE TELEFOONNUMMERS EN ADRESSEN.

PROBEER DIT AUB VIA DE PRIVATE MAILS VAN DIT FORUM TE DOEN.

EEN BEZOEK VAN HET BOEVENGILDE IS NIET LEUK.

MVRGR.
FRANK/GARMT
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HJ

#1
ja frank,ik ben bang dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben >:(.

jaco

#2
Als toevoeging misschien nog wel iets over verzekeringen.

Ik denk dat er ook wel mensen zijn die misschien beter eens contact op kunnen nemen met hun verzekering of het home cinema gebeuren wel onder de normale inboedel verzekering past.

Vaak zijn audio visuele middelen maar verzekerd tot een bepaald bedrag. 10.000 of zo.

Wegens mijn laatste verhuizing heb ik toen wat verschillende maatschappijen gebeld, en het verschilde voor mijn situatie tussen:

- alles is normaal meeverzekerd tot 300.000 gulden. Pas daarna gaan we kijken wat het is en volgen er speciale uitbreidingen - Centraal beheer - maar dan wel in de aavraagformulieren een extra verzekering aanbeiden voor CD's.  Vervolgens bellen en te horen krijgen dat dat niet geld voor DVD's  ???

- geclassificeerd volgens een algemeen puntensysteem het moeten aanbrengen van Glasbeveiliging - lees rolluiken - buiten goed hang en sluitwerk om en een alarm op een meldkamer. (assurantie kantoor waar ik verzekerd WAS - volgens mij ondergebracht bij Nationale Nederlanden)

- geclassificeerd via het zelfde algemene puntensysteem nu wel de inboedel normaal kunnen verzekeren. Wel goed hang en sluitwerk en een alarmsysteem op een meldkamer. (IAK)


Misschien zinlose tip, maar het is wat lullig dat als ze inbreken, en ze 50 DVD's, de TV, DVD speler en Versterker meenemen dat de verzekering zegt: sorry, niet compleet gedekt, je krijgt 20% omdat je onderverzekerd was..

Jaco (die hoopt dat het geboefte niet bij hem komt)

Jimi Hendrix

#3

QuoteAls toevoeging misschien nog wel iets over verzekeringen.

Ik denk dat er ook wel mensen zijn die misschien beter eens contact op kunnen nemen met hun verzekering of het home cinema gebeuren wel onder de normale inboedel verzekering past.

Vaak zijn audio visuele middelen maar verzekerd tot een bepaald bedrag. 10.000 of zo.


Klopt als een bus, ik ben momenteel aan het verhuizen en audio visuele middelen zijn bij de meeste maatschappijen standaard inderdaad maar tot Fl 10.000 gulden verzekerd
What we do now echoes in eternity

Robbo

#4
Wellicht een goede tip is ook het bekend maken bij de bank WAT je allemaal precies in huis hebt. Bij Interpolis kun je een lijst opgeven (hoe het precies werkt weet ik nog niet, ga het binnenkort doen) en hopelijk zo gesteggel naderhand over wat er wel/niet was te voorkomen.

Ook regelmatig een foto maken van het geheel (voornamelijk het stappeltje DVD's) lijkt mij een goede zet.

Groet,
Rob