ISF tour Enschede/Apeldoorn 4 September eo VOL

Started by J.A.F._Doorhof, October 23, 2006, 00:02:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Enschede/Apeldoorn
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Stephan62

Ik wil ook graag mijn tv gecalibreerd hebben. Dus als jullie in Enschede zijn dan graag.

Stephan

Raimond

Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

tum

Hoi,
Ik wil ook graag deelnemen aan de tour alleen heb ik mijn pio 508 net dus hij heeft nog geen 200 uur aangestaan. (Ik begrijp al lezende op dit forum dat dit nodig is)
Is dit heel erg of kan de calibratie pas over een paar weken uitgevoerd worden? Ik kan de tv natuurlijk een paar keer 24 uur aan laten staan want dan schiet het lekker op met de branduurtjes  ;D

Ik hoor graag wat mogelijk is (en/of nodig)

J.A.F._Doorhof

Hi,
Deze tour duurt sowieso nog wel een tijdje dus die 200 uur komt wel goed :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raimond

hoeveel mensen ben je er nodig in totaal, en hoeveel moet je nog?
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

J.A.F._Doorhof

Ik plan bij 3 mensen, maar deze regio loopt vaak niet zo hard.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tum

volgens mij zijn er 3 inschrijvingen dus wat mij betreft: plannen maar  ;D

J.A.F._Doorhof

Nu wel ja.
Zal hem volgende week gaan plannen qua datum, dan krijgt iedereen een mailtje.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tum

Geweldig, ik ben heel benieuwd.
Ik weet niet wat er mogelijk is qua tijdsafspraken maar als ik een voorkeur mag uitspreken dan bij voorkeur aan het eind van de middag of 's avonds  ::)
Ik zit nogal krap in de vrije dagen en in de vakantietijd is het altijd lastig, vandaar.
Ik hoor het wel.

J.A.F._Doorhof

Dat is zeker niet mogelijk.
De tours lopen van smorgens tot maximaal 16:00 ik moet namelijk weer om 17:45 terug zijn in Emmeloord.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raimond

Ik heb trouwens een 428xd gekocht,deze is toch wel te calibreren? ???
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raimond

mooi zo ;D,ik wacht het af,ik krijg ehm maandag,dus moet ehm nog inspelen,ik heb begrepen uit eerdere topics dat ik het contrast zelfs nog beter iets hoger kan zetten?.En ehm dan b.v op een ruis sneuw signaal kan zetten?

Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

tum

Okay, als het lukt om mij in te plannen om een uur of half 4 's middags dan zou dit al geweldig zijn.

J.A.F._Doorhof

Gaat niet lukken, sorry.
Ik weet nog geen route en nogmaals uiterlijk 16:00 moet ik bij de laatste weg zijn.
De tours betekenen dat die dag gewoon iemand aanwezig moet zijn, ik kan wel een week van te voren aangeven smorgens of smiddags na 12:00 maar dat is alles.

Anders kunt u het beste in Emmeloord een afspraak maken dat kan wel op maat.
Binnen de tours is het zoals ik de route maak, waarbij ik wel enigsins kan schuiven maar met 3 mensen ben ik om 15:00 waarschijnlijk al weer thuis.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tum

Okay, duidelijk en begrijpelijk.
Als je kan zeggen of het voor of na de middag is, dan is dat ook al heel mooi want dat is het verschil tussen een hele en een halve dag vrij nemen. (voor mij het liefst na de middag)
Tot 4 september dan maar, dan heeft hij zijn 200 uurtjes er ruim opzitten!  ;D

alan reeder

hoi,

ik zou ook graag mijn tv willen laten calibreren via deze tour. ik woon in enschede
het gaat om een samsung ps42d51s

hoop snel wat te horen

gr alan

JeroenGRT

Is een Panasonic 42PV70 ook te calibreren? En is met ISF veel winst te behalen als hij al met de DVE ingesteld is?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

J.A.F._Doorhof

Ligt eraan hoe de unit nu staat.
Via de warm stand zit 80% van de panasonics al heel dicht tegen D6500 aan (een beetje te rood).
Echter niet alle units staan zo goed, vandaar dat we ze nog wel in de tours hebben.
Ik zou je echter adviseren de calibratie in Emmeloord te laten doen, als het dan toch allemaal redelijk goed staat ben je niet 200,00 kwijt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview