ISF tour Friesland en Groningen 12 December

Started by J.A.F._Doorhof, October 23, 2006, 00:01:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Friesland en omgeving Groningen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

harway

Beste Frank,

Ik heb vorige week weer eens een nieuwe plasma TV aangeschaft, een Pioneer PDP 507 XD (7e generatie) Deze wil ik graag weer afgesteld hebben. Laat je mij even weten wanneer het kan? Groetjes Harry uit Veendam.

J.A.F._Doorhof

Heb toevallig net een 7e generatie staan voor review :D

Na 200 uur kan hij gecalibreerd worden, dus als deze gepland word dan zal het wel kunnen zo ongeveer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

harway

Perfect Frank, nou plan me in ieder geval maar in als het zover is. Bedankt vast.

F.Timmerman

Ik sta nu ongeveer een half jaar ingeschreven voor de tour die in Meppel komt.
De tour waar ik in eerste instantie stond ingeschreven is niet doorgegaan vanwege een, gelukkig korstondig, gezondheidsprobleem van u.
Ik sta nu al enkele maanden ingeschreven voor een nieuwe tour in Meppel maar daar is blijbaar niet veel belangstelling voor.
Mijn vraag is nu: kunt u in de tour van Friesland en Groningen een plaatsje voor me maken?
Meppel ligt zoals u ongetwijfeld weet tegen bijna Friesland aan.

Ik hoop snel iets van u te horen.

M.vr.gr. F.Timmerman

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Primus

#6
Ik las op http://www.hometheater.nl/ISFHAAmeer.htm over de ISF calibratie. Ik heb ook wel interesse om aan deze tour op 12 december mee te doen. Ik weet niet hoe laat die tour begint en eindigt, maar moet overdag wel werken. Kan ik überhaupt nog aan deze tour meedoen? Heb overigens een Panasonic TX-32PX30.

Update:
Hmm... Op hometheater.nl lees ik een prijs van €125,-, nu zie ik echter dat recente de prijzen omhoog zijn gegaan naar €200,-. Dan begint het wel erg te lonen om ff naar Emmeloord te rijden en €120,- te besparen. Ik kom er vaak genoeg in de buurt, het enige is dat ik dan 50kg tv mee moet sjouwen.

J.A.F._Doorhof

De tours zijn in principe altijd overdags, dus niet savonds.
De prijzen zijn 80,00 in Emmeloord en 200,00 binnen de tours, zal dat even veranderen dacht dat ik alles al geupdate had :(
125,00 is nog van 3 jaar geleden :D
Heb die pagina vrees ik gemist.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"