V's Dedicated HT room - Grote wijzigingen op komst !

Started by -V-, January 7, 2003, 15:03:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Ik vind het echt heel mooi!  ;)  aleen oogt het een beetje kil, ga je het nog een beetje "aankleden" ?

-V-

Wat versta je onder aankleden ?
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Rappie

Laat je die center op je sub staan ? En ga je de kamer verder nog aankleden ? Leent een dedicated kamer zich natuurlijk uitstekend voor hè ....

Quote from: Jan-Willem on March  6, 2005, 23:00:47
Wat is IB groep?
Volgens mij was het een ex-student HT ;)
Eigenaar van Paulthé

Jean Pierre

#53
Quote from: Rappie on March  7, 2005, 17:17:35
Volgens mij was het een ex-student HT ;)

Verzorgen die niet de ht-spon.. uhhh  studie financiering :P?

graafke

super mooie set! ga je de surrounds ook nog upgraden naar nautilus?

-V-

Als ik ooit eem setje SCM-1 op de kop kan tikken voor een mooi prijsje eventueel wel ...

Wat het aankleden van de kamer betreft is daar niet echt zoveel ruimte voor ...
Zoals je ziet is een zijde al volledig met gordijnen behangen ... 1 zijde heeft het scherm , en aan de zijkant staat het materiaal en een deur ...
En hoe meer ik in de kamer ophang hoemeer reflecties van de PJ ik ga krijgen ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

-V-

De sub blijft inderdaad staan ... anders heb ik er niet direct plaats voor ..  O0
Ik plan wel om vibrapods tussen center en sub te plaatsen ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Starred

Een goedkope tweak lijkt me de aanschaf van iets donkerdere gordijnen

-V-

#58
Ik heb er voor gekozen de gordijnen niet te donker te maken .. vervangen ga ik ze niet direct ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Starred


-V-

eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Gijs82

HT on a students Budget... En rijke ouders zeker...
Of je bent eeuwige student?

Ziet er super mooi uit!!  8)

Groet Gijs
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

-V-

eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Gijs82

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Sjors


Rappie

Quote from: Sjors on April  1, 2005, 12:06:26
Dat was nodig ;)
Inderdaad, dat past niet bij het studenten imago ;) Wij studenten komen nu nog weg met wat 603tjes of Hepta boekenplankspeakertjes om een mooi httje te maken .....
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Quote from: Rappie on April  1, 2005, 13:57:18
Wij studenten komen nu nog weg met wat 603tjes

;)


Quote

of Hepta boekenplankspeakertjes

;D

-V-

Ik ben begonnen met 602-tjes als student ...  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Sjors

Quote from: -V- on April  1, 2005, 15:52:09
Ik ben begonnen met 602-tjes als student ...  8)

That's  O0

JCL

#69
Quote from: Rappie on April  1, 2005, 13:57:18
Inderdaad, dat past niet bij het studenten imago ;) Wij studenten komen nu nog weg met wat 603tjes of Hepta boekenplankspeakertjes om een mooi httje te maken .....

Dat kun je wel zeggen, moet daar ook eens een setje van gaan aanschaffen zo na de zomer :P

V dat heb je leuk voor mekaar zo! Waarom heb je eigelijk geen HTM-1 center gekocht? En, gaat dat goed zo op die sub? Achja, aan de andere kant die stands zijn zo godvergeten gruwelik duur! Dan zoek je wel naar een creative oplossing ;)

-V-

Een HTM-1 is perfectly matched met een N804. Een Htm-2 daarentgen is perfect homgogeen bij een N805 ... Daar mijn kamer te klein is voor een vloerstaander, was die keus rap gemaakt ...

De center staat eigenlijk uit noodzaak op de sub ... Ik heb anders geen plaats om de sub neer te poten ... Maar ik moet zeggen dat ik het niet echt merk dat hij erop staat ... en zo spaar ik nog eens 400 Euro uit voor de stand natuurlijk ...  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

JCL

Quote from: -V- on April  2, 2005, 11:41:26
Een HTM-1 is perfectly matched met een N804. Een Htm-2 daarentgen is perfect homgogeen bij een N805 ... Daar mijn kamer te klein is voor een vloerstaander, was die keus rap gemaakt ...

De center staat eigenlijk uit noodzaak op de sub ... Ik heb anders geen plaats om de sub neer te poten ... Maar ik moet zeggen dat ik het niet echt merk dat hij erop staat ... en zo spaar ik nog eens 400 Euro uit voor de stand natuurlijk ...  8)

Het is gewoon een belachelijk hoog bedrag voor zo'n stukje ijzer. Voor €400 koop je 1 B&W 603 speaker, of bijna een REL Quake, 30 DVD's etc

kheikens

Als student heb je ook niet snel zo'n grote ruimte om alleen een ht van te maken....mijn kamer is totaal 25m2 en daar moet ik ook mn bureau en bed in kwijt....
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

JCL

Quote from: kheikens on April  2, 2005, 13:58:27
Als student heb je ook niet snel zo'n grote ruimte om alleen een ht van te maken....mijn kamer is totaal 25m2 en daar moet ik ook mn bureau en bed in kwijt....

hahaha dat heb ik ook zo groot. Reken maar dat je daar een fatsoenlijke HT in kwijt krijgt, iig bij mij wel. Wat alleen wel jammer is dat voor mij projectie is uitgesloten, dat heeft 2 redenen: Altijd scherm voor het raam (irritant en ligt van buiten) en nog veel belangrijker, geen geld voor :D
Daarnaast heeft geluid voor mij veel meer prioriteit boven beeld, een 82 CM BB TV is voor mij al meer dan genoeg.

kheikens

Het is opzich ruimte genoeg hoor daar niet van ik kan alles ook wel kwijt en evt zelfs nog een keer een scherm. Een ruimte zoals -V-  ga ik wel maken als ik mn eigen huis heb gekocht!
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub