V's Dedicated HT room - Grote wijzigingen op komst !

Started by -V-, January 7, 2003, 15:03:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

http://www.student.tue.nl/m/a.w.v.dongen/v.htm

Laat me eens weten wat jullie er van denken ...

Klein beginnen eh 8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

jeroen_B

#1
Leuk spul !
Hele hoge studiebeurs zeker ?
;D

blue-eyes

#2
Erg leuke set, ik wilde dat daar mee begonnen was! Met name ben ik gecharmeerd van je receiver, erg leuk! Bewaar er goede herinneringen aan ;) Hoe klinkt de denon met die boxen, ben daar wel benieuwd naar de combo denon B&W.

Alleen die opmerking, over je DVD speler ben ik het minder mee eens, of je zin moet aangepast worden. Je praat over een van de weinige DVD spelers die ook nog goed DVD's af kan spelen.

Ik neem aan dat je bedoelt in die prijsklasse, want ik kan er zo nog wat opnoemen: Denon DVD A1, Denon DVD3800, Primare, Marantz 8300, Arcam DVD spelers, etc.

O ja, een laatste wedervraag: wat is jou definitie van KLEIN beginnen :) Ik vind het niet bepaald klein wat jij klein noemt ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

dick

Ik denk dat veel studenten willen weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.. ;D Mooie set! Benieuwd wat jouw "gevorderde" set wordt..


Groet!

Vincent

Ik denk dat veel Niet studenten jaloers zijn op zo'n set :D

Greetz

Vincent

MrPink

Netjes hoor! Toch leuk zo'n HTempobeurs! ;D

Groetjes,
Oscar

Johan Van Gompel

Quote from: -V- on January  7, 2003, 15:03:53
http://www.student.tue.nl/m/a.w.v.dongen/v.htm

Laat me eens weten wat jullie er van denken ...

Mooi spul; je hebt duidelijk flink gespaard in je pre-studentenleven. Nu alleen nog een projector. ;)
Ik zie dat je twee staande speakers gebruikt voor de fronts; hoe groot is je kamer eigenlijk?

Quote
Klein beginnen eh  8)

Wacht maar tot je de "HT on a seriously underpaid IT employee's Budget" ziet. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

-V-

Ik schat dat mijn kamer zo'n 7 x 5 m is ...  8)

eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Wallie

Erg mooie set, maar voor een student vind ik dit niet echt bepaald klein. Hij is iig een stuk duurder als mijn setje.  ;)

LATORZ! Jeroen

bryan vd B

Hi,

mooie set man !! ga zo door ;)

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

-V-

#10
Nieuwe Center , nieuwe cables ...
En wat foto's ...

http://www.student.tue.nl/m/a.w.v.dongen/v.htm

Volgende stap ( maar nog niet onmiddelijk)  ::)

* Projector
* CDM-SNT surrounds
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Lid45678

Quote from: -V- on January  7, 2003, 21:44:03
Ik schat dat mijn kamer zo'n 7 x 5 m is ...  8)


Ik ben als thuiswonende student dus echt wel jaloers op die ruimte die je hebt  :o. Ik moet het met 4,5 x 3 m doen  :'(
En door je mooie setup kan ik niet wachten to ik mijn setup op het net kan zetten. Maar dat gaat nog wel even duren omdat ik eerst moeten sparen. Maar ik zie dat je alles netjes stap voor stap bij elkaar spaart. Waardoor je uiteindelijk een veel mooiere ht krijgt dan dat wanneer je alles in één keer zou kopen.
Welke projector heb je trouwens in gedachten ???

Keep up the good work!

Groetjes,

Marc

-V-

PJ een Infocus X1 of een sharp ofzo ... das nog zeker niet voor direct ... Dus ik zie dan wel wat er op de markt is ... Ik zit momenteel dor mijn budget ... Maar het student zijn is bijna ten einde  8) !
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Lid45678

Quote from: -V- on May  4, 2003, 23:22:13
PJ een Infocus X1 of een sharp ofzo ... das nog zeker niet voor direct ... Dus ik zie dan wel wat er op de markt is ... Ik zit momenteel dor mijn budget ... Maar het student zijn is bijna ten einde  8) !
Vertel!  ;D
Ga je nu werken en sparen voor een eigen privé bioscoop in huis ???

In dit topic hebben ze het over een Sharp XV Z91E dit lijkt mij zelf een heel erg mooie projector.

Groetjes,

Marc

-V-

Normaal gezien studeer ik  begin juni af als Licenciaat in de Informatica aan de universiteit van Gent... Dus na de vakantie is het werken geblazen waarschijnlijk ... dus dan kan ik hopelijk wat sparen voor mijn PJ ...  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

MrPink

Mooi hoor! Maareh, hangen je surrounds wel goed opgesteld?

Groetjes,
Oscar

-V-

Ik kan momenteel de surround niet naast de zetel hangen, en ik heb gelezen dat je ze dan recht achter de zetel op 1m boven oorhoogte moet hangen voor een diffuus geluidsbeeld ... Het is misschien niet perfect, maar het geeft toch een goed beeld ... en als ik ooit een paar surround bijkoop hangen ze al perfect als rears ...  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

MrPink

Hmmm, misschien kan het in je kamer niet anders. Idealiter staan cq hangen ze achter je, 10-20° en gericht op de luisterplaats. Er zijn al eerder plaatjes van de ideale situatie gepost.

Groetjes,
Oscar

-V-

Nieuwe aanwinst : ASW CDM !  8)

Have a look : http://www.student.tue.nl/m/a.w.v.dongen/v.htm

Volgende stap is een PJ, en hopelijk ooit nog eens een paar CDM-SNT aan een prijsje...



V
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

eevano


Volgende stap is een PJ, en hopelijk ooit nog eens een paar CDM-SNT aan een prijsje...



V
Quote

Dan zul je toch niet te lang meer mogen wachten, nu de CDM-NT reeks op z'n einde loopt.
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

Scarp

2e hands zullen ze de komende jaren nog wel te koop zijn hoor.

-V-

eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Yanmik

QuoteCDM-SNT aan een prijsje
Een prima alternatief als surrounds en om je huidige 600S3 te vervangen zijn CDM-1NT
Is de perfecte match in jouw systeem met 7NT als front en ASW-CDM als sub.
Heb nog een setje 1NT te koop in zelfde kleur als jouw andere speakers.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

-V-

Voor zover ik weet verkoop jij een paar in red cherry ...
Al mijn speakers zijn cherry ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Melvin

#24
Waarom lever je die niet gewoon in als je je 803's koopt ?

EDIT: eerste opmerking weggehaald.